Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Multa alkaa mennä totaalisesti hermot äitini ja tätini uteluihin.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
AJ sanoi:
Krapula tulee valvomisesta. Usein, kun valvottaa, tulee juotua viinaa. Siksi monet erheellisesti luulevat, että viinaa juomalla saa krapulan.
Uutena vuoten tuli valvottua, juotua shamppanjaa, olutta, whiskya, siideriä, boolia ja makeaa ja väkevää suomuurain viiniä. Sunnuntaina sitten tiesikin, mitä on krapula. :mad:

Makkonen

Guest
McMike sanoi:
Uutena vuoten tuli valvottua, juotua shamppanjaa, olutta, whiskya, siideriä, boolia ja makeaa ja väkevää suomuurain viiniä. Sunnuntaina sitten tiesikin, mitä on krapula. :mad:
Mulla oli muuten samanlainen uusvuosi mutten valvonut. Enkä juonut shamppanjaa, olutta , whiskyä, siideriä, boolia enkä makeaa ja väkevää suomuurain viiniä.

Makkonen

Guest
Women... Can't live with them. Can't live without them...

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
McMike sanoi:

No niin! Ei pitäis sekoittaa valvomisiaan liikaa. Tulee huono olo.

Estate

Well-known member
Jacques sanoi:
no anna mulle niiden numerot niin niille tulee muita murheita.. ;)
En mä ole nyt kai niille varsinaisesti murhe, ne onvain hiukan liian kiinnostuneita mun asioista...

Knoukka

Well-known member
Tulin just ulkoa melkein kolmen tunnin kävelyltä. Mielettömän kaunis ilma Helsingissä, ihan keväinen. Ja ihmisiä rannat mustanaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
KnowHow sanoi:
Tulin just ulkoa melkein kolmen tunnin kävelyltä. Mielettömän kaunis ilma Helsingissä, ihan keväinen. Ja ihmisiä rannat mustanaan.
Kun olin pari tuntia ulkona nauttimassa loistavasta ilmasta, arvelin myös KnowHow:n ulkoilevan :thumbup:

Tänään pitää vielä mennä lasten kanssa luistelemaan ja sen jälkeen koko perheen voimin saunaan :cool: