Uutena vuoten tuli valvottua, juotua shamppanjaa, olutta, whiskya, siideriä, boolia ja makeaa ja väkevää suomuurain viiniä. Sunnuntaina sitten tiesikin, mitä on krapula.AJ sanoi:Krapula tulee valvomisesta. Usein, kun valvottaa, tulee juotua viinaa. Siksi monet erheellisesti luulevat, että viinaa juomalla saa krapulan.
Anna niille vittua!S.A sanoi:Multa alkaa mennä totaalisesti hermot äitini ja tätini uteluihin.
Mulla oli muuten samanlainen uusvuosi mutten valvonut. Enkä juonut shamppanjaa, olutta , whiskyä, siideriä, boolia enkä makeaa ja väkevää suomuurain viiniä.McMike sanoi:Uutena vuoten tuli valvottua, juotua shamppanjaa, olutta, whiskya, siideriä, boolia ja makeaa ja väkevää suomuurain viiniä. Sunnuntaina sitten tiesikin, mitä on krapula.
no anna mulle niiden numerot niin niille tulee muita murheita..S.A sanoi:Multa alkaa mennä totaalisesti hermot äitini ja tätini uteluihin.
McMike sanoi:Uutena vuoten tuli valvottua, juotua shamppanjaa, olutta, whiskya, siideriä, boolia ja makeaa ja väkevää suomuurain viiniä. Sunnuntaina sitten tiesikin, mitä on krapula.
Sisällökös se muuten laskee?Poutiainen laski ulos toisella kierroksella
Mutku sanoi:Sisällökös se muuten laskee?
En mä ole nyt kai niille varsinaisesti murhe, ne onvain hiukan liian kiinnostuneita mun asioista...Jacques sanoi:no anna mulle niiden numerot niin niille tulee muita murheita..
Kun olin pari tuntia ulkona nauttimassa loistavasta ilmasta, arvelin myös KnowHow:n ulkoilevan :thumbup:KnowHow sanoi:Tulin just ulkoa melkein kolmen tunnin kävelyltä. Mielettömän kaunis ilma Helsingissä, ihan keväinen. Ja ihmisiä rannat mustanaan.
Vau! Onnea! :thumbup:kouvotsvoni sanoi:Huomenna lähden ostamaan kihlasormusta :ahem:
Just. Kolmatta viikkoa sitten alkoi tuntua tuollaiselta. :dunno:Il Tempo Gigante sanoi:Päätä särkee ja viluttaa. Onkohan viruksia kropassa ?