Uutena vuoten tuli valvottua, juotua shamppanjaa, olutta, whiskya, siideriä, boolia ja makeaa ja väkevää suomuurain viiniä. Sunnuntaina sitten tiesikin, mitä on krapula.AJ sanoi:Krapula tulee valvomisesta. Usein, kun valvottaa, tulee juotua viinaa. Siksi monet erheellisesti luulevat, että viinaa juomalla saa krapulan.
Anna niille vittua!S.A sanoi:Multa alkaa mennä totaalisesti hermot äitini ja tätini uteluihin.
Mulla oli muuten samanlainen uusvuosi mutten valvonut. Enkä juonut shamppanjaa, olutta , whiskyä, siideriä, boolia enkä makeaa ja väkevää suomuurain viiniä.McMike sanoi:Uutena vuoten tuli valvottua, juotua shamppanjaa, olutta, whiskya, siideriä, boolia ja makeaa ja väkevää suomuurain viiniä. Sunnuntaina sitten tiesikin, mitä on krapula.![]()
no anna mulle niiden numerot niin niille tulee muita murheita..S.A sanoi:Multa alkaa mennä totaalisesti hermot äitini ja tätini uteluihin.
McMike sanoi:Uutena vuoten tuli valvottua, juotua shamppanjaa, olutta, whiskya, siideriä, boolia ja makeaa ja väkevää suomuurain viiniä. Sunnuntaina sitten tiesikin, mitä on krapula.![]()
Sisällökös se muuten laskee?Poutiainen laski ulos toisella kierroksella
Mutku sanoi:Sisällökös se muuten laskee?
En mä ole nyt kai niille varsinaisesti murhe, ne onvain hiukan liian kiinnostuneita mun asioista...Jacques sanoi:no anna mulle niiden numerot niin niille tulee muita murheita..![]()
Kun olin pari tuntia ulkona nauttimassa loistavasta ilmasta, arvelin myös KnowHow:n ulkoilevan :thumbup:KnowHow sanoi:Tulin just ulkoa melkein kolmen tunnin kävelyltä. Mielettömän kaunis ilma Helsingissä, ihan keväinen. Ja ihmisiä rannat mustanaan.
Vau! Onnea! :thumbup:kouvotsvoni sanoi:Huomenna lähden ostamaan kihlasormusta :ahem:
Just. Kolmatta viikkoa sitten alkoi tuntua tuollaiselta. :dunno:Il Tempo Gigante sanoi:Päätä särkee ja viluttaa. Onkohan viruksia kropassa ?