Micael
Micael
Käytettäis vaan joko vokaaleita tai konsonantteja yksinomaan. Samassa postauksessa siis vain jompia kumpia. Lukija vois sitten mielessään rakentaa niistä parhaiten itselleen sopivan lauseen.
Siis niinkuin tähän tapaan:Käytettäis vaan joko vokaaleita tai konsonantteja yksinomaan. Samassa postauksessa siis vain jompia kumpia. Lukija vois sitten mielessään rakentaa niistä parhaiten itselleen sopivan lauseen.
Mut sitten rosvo vei kaikenKäytettäis vaan joko vokaaleita tai konsonantteja yksinomaan. Samassa postauksessa siis vain jompia kumpia. Lukija vois sitten mielessään rakentaa niistä parhaiten itselleen sopivan lauseen.
Juu-u!:ahem:Et sä ole paha jätkä! Ihan jotain muuta...
Ihan hyvä, että asia otettiin esille ts. nostettiin kissa pöydälle. Ei siinä mitään.
Mutta sitten joskus, kun päätös tulee. Perusteluineen toki. Sitä pitää kunnioittaa, eikä räksyttää kuin kylärakki asiakeskusteluissa tai pahemmin muuallakaan.
Mulla on K, mutta voin vaihtaa sen sun N-vokaaliin!:ahem:Mut sitten rosvo vei kaiken
Saako ostaa vokaalin K?
K on ihan oiva valinta, se sopii niin moniin lauseisiin.Mut sitten rosvo vei kaiken
Saako ostaa vokaalin K?
Paitti suihinottoon. Silloin KRAN KANARIA ei tunnu niin houkuttelevalta lain.K on ihan oiva valinta, se sopii niin moniin lauseisiin.
MOdet hei, VR käytti TV-sanaa.Maksoin TV-maksun.
Ei se ole käyttökiellossa. TAULU-TV sana on.:ahem:MOdet hei, VR käytti TV-sanaa.
ILMIANNAN hahmo Dominicin!En minä nyt Vapaan selänpesuringin jäseniä banjoa ihan hevillä Se hiton linjanveto uupuu, niin vedän mutu-tuntumalla ja "ilmiantojen" pohjalta tässä näin, kun ei tuota ohjeistusta liiemmin ole.
Saakohan tuollaista makaroni sanaa käyttää, vai onko sekin kiellettyjen sanojen listalla?Ei noihin makarooneihin ole koskaan luottamista,kele...:jaska:
En mä ainakaan makarooneihin luottais.Tuolla F1-asiapuolella esiintyi tälläinen lause
Saakohan tuollaista makaroni sanaa käyttää, vai onko sekin kiellettyjen sanojen listalla?
Niin vois, muttei tee.jps:hän voisi tehdä laajemmankin ekskursion tuonne asiakeskusteluun ja kaivaa vaikka kaikki vähänkään epäilyttävät sanat sieltä, niin saatais vähän pohdittavaa päivän ratoksi.
MITÄ! Meinaatko nyt, että mun pitäis sinne itse mennä pälyilemään, häh?Niin vois, muttei tee.
Niin, mutta otappa vielä huomioon niin riisipojat!Mutta toista on spagettien kanssa.
Kuinkas ton kepatin kanssa on?Tuolla F1-asiapuolella esiintyi tälläinen lause
Saakohan tuollaista makaroni sanaa käyttää, vai onko sekin kiellettyjen sanojen listalla?