Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Tiede lehdessä: Neandertalilaiset luultua fiksumpia

Luin ensiksi: Nigerialaiset luultua fiksumpia
 

yussi

Virallisesti teini
Liittynyt
14.1.2007
Viestit
1572
Sijainti
Suomussalmi
Pitää varmaan alkaa olemaan täällä enemmän. En tiedä esim. mihin burbin miehetär karkasi.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Asiakeskustelussa tulee mielestäni käyttää itsesensuuria suurin piirtein sillä logiikalla, että tulee käyttää kieltä, jota käyttäisi esim. televisioitavassa paneelikeskustelussa.

Vapaassa taas tulee sitten käyttää kaikki sanat, jotka jää edellisestä yli. Poislukien rotuun ja uskontoon ym. liittyvät loukkaavat termit.


Neekerit ovat tummaihoisia ihmisiä, mutta niin EI saa sanoa?

:confused:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Onko täällä jäänyt tänään kursorit vilkuttamaan samaan kohtaan, kun näyttäisi olevan sama juttu koko ajan meneillään?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Pitää varmaan alkaa olemaan täällä enemmän. En tiedä esim. mihin burbin miehetär karkasi.
Onpa mulla joskus aiemminkin ollut äijäke piilossa. Joitakin sanomisia ei vaan viitsi sillä naamalla värittää.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mä oon tosta asiasta puheenvuoroni täällä jo joskus muinoin käyttäny. Kukin tyylillään.
Sori. Se oli huono jäniskevennys koska harva osaa yhdistää siten kuin oli tarkoitettu.
Viittasin "lasten suusta" -jutuista tuttuun pikkupojan lauseeseen, jossa tahaton, mutta väärä sanajärjestys tuottaa tarkoitukseltaan virheellisen lopputuloksen:
Niko 5 vee:
"Neekerit ovat mustaihoisia ihmisiä, mutta niin ei saa sanoa"

Ei ollut siis lainkaan rasistiseksi heitoksi tarkoitettu, mutta sen esittäminen väärässä asiayhteydessä oli minulta harvinainen ja harkitsematon moga.
Kiitos ja anteeksi.

:alppu:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös