Sanoitsä että "eebee, eebee"?Mä oon joutunu jo kahdelle asiakkaalle heittelemään englanninkieltä ihan coolisti, vaikken sitä osaakkaan.
Mä sanoin niille "jeespoks holirei"!Sanoitsä että "eebee, eebee"?
Yksi hahmo otti sen niin pahana nimittelynä, että karsin pois kuleksimasta.Mä kommentoin pitkästä aikaa formulapuolelle ja heti mun POSTAUS POISTETTIIN!
Mitä siinä sitten oli?Yksi hahmo otti sen niin pahana nimittelynä, että karsin pois kuleksimasta.
Mihin tollanen liittyy?Sössö-Nipa..
Sellaseen...sellaseen...POSTAUKSEEN! Haluatteko nähdä sen (toki Alpun suostumuksella)?Mihin tollanen liittyy?
Haluan eikä siihen mitään Alpun suostumuksia tarvita, ku ei tarvittu sen poistamiseenkaan.Sellaseen...sellaseen...POSTAUKSEEN! Haluatteko nähdä sen (toki Alpun suostumuksella)?
Haluan eikä siihen mitään Alpun suostumuksia tarvita, ku ei tarvittu sen poistamiseenkaan.
.Albert Oil sanoi:Ehdottomasti Hamiltonin puolella. Sössö-Nipan mestaruus halventaisi koko lajia - olisi ainakin mun silmissäni lajin historian turhin mestari. Luuis on kuskina ihan eri planeetalta.
Mä en kyllä edelleenkään tajua mikä/kuka on sössö-Nipa.
Sössö-hakusanalla löytyy muunmuassa tuollainen kuva:Mä en kyllä edelleenkään tajua mikä/kuka on sössö-Nipa.
Varmaan tarkoittaa Sössö-Feelua.Mä en kyllä edelleenkään tajua mikä/kuka on sössö-Nipa.
Tuo selvensi asiaa ... EI MILLÄÄN TAVOIN! KUULITKO!!!Varmaan tarkoittaa Sössö-Feelua.
Toki pyydät rahat takaisin?Taas painiskelen omatuntoni kanssa.
Mulle kävi jo toistamiseen niin, että tuli tavarat tuplana verkkokaupasta. Edellisellä kerralla kun tuli vähän arvokkaampaa tavaraa, rehellisyys voitti ja palautin tavarat.
Nyt kyseessä on vain vitosen tuote. Tuli kaksi kirjekuorta, joissa molemmissa sama tuote sisällä ja identtiset laskut, viitenumeroineen kaikkineen.
Nyt olisi suuri kiusaus olla epärehellinen ja jättää tavara palauttamatta ja maksaa vain yhdestä...mutta saattaa taas käydä niin että rehellisyys voittaa ja tuote lähtee takaisin toimittajalle.
Joku Nils luultavasti. Ja sillä sipuli.Mä en kyllä edelleenkään tajua mikä/kuka on sössö-Nipa.
Mutta....mutta....mutta.....lopputuloshan olisi silloin täysin sama!! Saisin yhden tuotteen ilmaiseksi.Toki pyydät rahat takaisin?