kouvotsvoni
Banjottu
Minulle tulee tästä taasen mieleen semmosella jutulla poskille läpsiminen.'Nuijanukutuksen' vastakohta!
Minulle tulee tästä taasen mieleen semmosella jutulla poskille läpsiminen.'Nuijanukutuksen' vastakohta!
Ihan hyvin.Tota noin... miten toi "urakka" niinku pitäis ymmärtää?
Josta muistui mieleen että opetin tänään vastaamaan:Ihan hyvin.
Josta muistui mieleen että opetin tänään vastaamaan:
Miten? Ihan hyvin!
Miksi? Kostox!
Olen kaikenmaailman asioiden 'tarkistaja' ja tietysti pikaisesti päässäni laskin paljonko tuon koulutustason ulkopuolelle jää.Pesäpalloilijat ovat varsin koulutettua väkeä, sillä joka neljännellä on ylempi korkeakoulututkinto ja vajaalla 10 prosentilla alempi korkeakoulututkinto. Kolmannes on puolestaan käynyt lukion.
107%Uutistoimittajat osaavat kirjoittaa juttunsa niin, että nopean kokonaiskuvan saaminen on hippasen vaikeaa. Äsken katselin uutista pesäpallistien tuloista ja siellä kerrottiin pelaajien koulutuksesta näin
Olen kaikenmaailman asioiden 'tarkistaja' ja tietysti pikaisesti päässäni laskin paljonko tuon koulutustason ulkopuolelle jää.
Laskeppas sinäkin! Jos pesäpallistit eivät kiinnosta niin unohda laji ja laske.
Vastasin tässä taannoin tuolla hokemalla erääseen vaimon kysymykseen ja se ei puhunut sen jälkeen viiteen minuuttiin.Olen ns. vahingossa opettanut ihmisiä vastaamaan em. kysymyksiin noin. Joskus sen kummempia ajattelematta vastasin "kostox", mistä seurasi hämmästynyt vastakysymys. Tapa tarttui.
Ettet vaan olis stressaantunut. Itse kohellan ainakin kiireisessä ja strssaantuneessa tilanteessa turhuuksia mitään tajuamatta.Minusta taas tuntuu, että suurimman osan ajasta päässä lyö ihan tyhjää
Annettuilla lähdetiedoilla on hiukka hankalaa, kun ei tiedä päällekäisyyksiä, oletettavaa on kuitenkin, että suurin osa ylemmän ja alemman korkeakoulututkinnon suorittaneista on käynyt myös lukion.Äsken katselin uutista pesäpallistien tuloista ja siellä kerrottiin pelaajien koulutuksesta näin
Olen kaikenmaailman asioiden 'tarkistaja' ja tietysti pikaisesti päässäni laskin paljonko tuon koulutustason ulkopuolelle jää.
Ei toi oo mun ongelma, mä jo annoin tolle luvan jatkaa. Ei ole sen jälkeen kyselly :frank:Huristinpa koululle. Oopeen ongelmaan lienee ratkaisu blokata olut-arvostelu -toikki?
Ai se, missä ei ollut muuta kuin, että PLÄÄGÄ PLÄÄGÄ!!?Mä kommentoin pitkästä aikaa formulapuolelle ja heti mun POSTAUS POISTETTIIN!
Sehän ois nyky-Alpulle jo todella hieno suoritus. Poistetussa ei ollu minkäännäköstä tolkkua. Se oli jotain että "vituttaa, väsyttää, lähetään vittuun täältä" tms. -tyylistä horinaa.Ai se, missä ei ollut muuta kuin, että PLÄÄGÄ PLÄÄGÄ!!?