Olga
.
Niin :ahem: tai sitten oli muuta mielenkiintoista tekemistä. :wink:Niinpä niin. Pakko se vaan on myöntää, että päivä päivältä sitä vaan dement... vanhenee.
Niin :ahem: tai sitten oli muuta mielenkiintoista tekemistä. :wink:Niinpä niin. Pakko se vaan on myöntää, että päivä päivältä sitä vaan dement... vanhenee.
Toivottavasti ei kuitenkaan täällä. Mainosmiljoonat jne. :nope:Saapas nähdä.
Minkä merkkiset ovet?Koiravahtina olelen kotona - asentavat ovia naulakkon suojaksi....
Jaahas. Kiinnostus heräsi.Toivottavasti ei kuitenkaan täällä. Mainosmiljoonat jne. :nope:
ei mitään käsitystä, asentaja taisi olla Novartilta. Mutta siis nuo oli ilm. ovet jotka oli rakennussuunnitelmassa, mutta oli unohtunut asentaaMinkä merkkiset ovet?
1/3 elämästäsi mennyt forumilla:thumbfh:Älysin just että olin 14-vuotias kun liityin forumille. :nope:
Juu, mainosmiljooniin.Jaahas. Kiinnostus heräsi.
:thumbfh::thumbfh::thumbfh:1/3 elämästäsi mennyt forumilla:thumbfh:
Things that make you go hmmm..1/3 elämästäsi mennyt forumilla:thumbfh:
Things that make you go hmmm..
Ei toimi toi linkki :thumbfh:
Ok nyt on kyl aika mennä tonne--->
Onko Novartilla koiria töissä?ei mitään käsitystä, asentaja taisi olla Novartilta.
Jätkä teki forum-oharit, sun ois pitäny tilata ovet ja kaapit Moelta. Banaanin paikka! Paheksun.ei mitään käsitystä, asentaja taisi olla Novartilta. Mutta siis nuo oli ilm. ovet jotka oli rakennussuunnitelmassa, mutta oli unohtunut asentaa
KYLLÄ!! :frank:Jätkä teki forum-oharit, sun ois pitäny tilata ovet ja kaapit Moelta. Banaanin paikka! Paheksun.
minä mitään ovia tilannutkaan, ne tuli pyytämättä ja täysin yllättäen (ei kuitenkaan Faxin kautta)Jätkä teki forum-oharit, sun ois pitäny tilata ovet ja kaapit Moelta. Banaanin paikka! Paheksun.
Jaaahas!! ja nyt paukkuu kaks viikkoa lisäpänniä kun alkoi selitellä eikä rehdisti ja avoimesti myöntänyt erhettään!minä mitään ovia tilannutkaan, ne tuli pyytämättä ja täysin yllättäen (ei kuitenkaan Faxin kautta)
JOS the Äijä joskus tekisi virheen, hän myöntäisi rehdisti. Mutta hän ei tee virheitä. Koskaan.