Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Taas painiskelen omatuntoni kanssa.
Mulle kävi jo toistamiseen niin, että tuli tavarat tuplana verkkokaupasta. Edellisellä kerralla kun tuli vähän arvokkaampaa tavaraa, rehellisyys voitti ja palautin tavarat.
Nyt kyseessä on vain vitosen tuote. Tuli kaksi kirjekuorta, joissa molemmissa sama tuote sisällä ja identtiset laskut, viitenumeroineen kaikkineen.

Nyt olisi suuri kiusaus olla epärehellinen ja jättää tavara palauttamatta ja maksaa vain yhdestä...mutta saattaa taas käydä niin että rehellisyys voittaa ja tuote lähtee takaisin toimittajalle.
Kannatan rehellistä toimintaa ja privaan vastaamista! :ahem:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mutta....mutta....mutta.....lopputuloshan olisi silloin täysin sama!! :eek: Saisin yhden tuotteen ilmaiseksi.
Mutta tosiaan....koska kyseessä on etämyynti, minulla on 14 päivän palautusoikeus. Jos palautan toisen tuotteista, minulle jää vielä samanlainen tuote ja se on minulle TÄYSIN ILMAINEN.

Toisessa vaihtoehdossahan sitten taasen joudun käyttämään rahaa, mutta saan kaksi tuotetta yhden hinnalla.



Perkele, että epärehellisyys on hankalaa, kun ei pysty edes päättämään millä tavalla olisi epärehellinen. :mad:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Vai onko sittenkään niin... entäpä jos elät kahtena kahdessa eri rinnakkaistodellisuudessa. Tämä asia sun tulee varmistaa, ennenkuin ryhdyt mihinkään toimenpiteisiin.
Voi, kunpa the Äijä ei olisi BB-talossa, niin voisi häneltä kysyä miten tässä asiassa kuuluu tehdä OIKEIN. the Äijä sanoisi silmää räpäyttämättä ja välittömästi miten tulisi toimia, jotta asiat olisivat oikealla tolalla!! Olli se oikea ei ainakaan ole ja tuskinpa Pamelakaan.

Mutta rinnakkaistodellisuusteoria kuullostaa tällä hetkellä kaikkein uskottavimmalta, jopa varmalta totuudelta.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Sain sähköpostia, jossa kautta rantain (mutta ei niin suoraan että asiaa voisi viedä eteenpäin viranomaisille) kyseltiin josko mulla ois myydä luvattomia aseita. :nope::nope::thumbdown
Siltä varalta, että kyselijä oli forumilainen, niin ei kannata kysellä. Ei ainakaan tosissaan. Meinaan itan tosissaan kyselyn ihan tosissaan ja toimitan moiset meilit ilman muuta viranomaisille.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Voi, kunpa the Äijä ei olisi BB-talossa, niin voisi häneltä kysyä miten tässä asiassa kuuluu tehdä OIKEIN. the Äijä sanoisi silmää räpäyttämättä ja välittömästi miten tulisi toimia, jotta asiat olisivat oikealla tolalla!! Olli se oikea ei ainakaan ole ja tuskinpa Pamelakaan.

Mutta rinnakkaistodellisuusteoria kuullostaa tällä hetkellä kaikkein uskottavimmalta, jopa varmalta totuudelta.
the Äijä sanoisi:"Pidät leuan pystyssä, oli mikä oli ja hei: tosson sulle kakskymppiä tasottaviin
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Sain sähköpostia, jossa kautta rantain (mutta ei niin suoraan että asiaa voisi viedä eteenpäin viranomaisille) kyseltiin josko mulla ois myydä luvattomia aseita. :nope::nope::thumbdown
Mistähän syystä emailin lähettäjä arveli sulla olevan luvattomia aseita?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Sain sähköpostia, jossa kautta rantain (mutta ei niin suoraan että asiaa voisi viedä eteenpäin viranomaisille) kyseltiin josko mulla ois myydä luvattomia aseita. :nope::nope::thumbdown
Siltä varalta, että kyselijä oli forumilainen, niin ei kannata kysellä. Ei ainakaan tosissaan. Meinaan itan tosissaan kyselyn ihan tosissaan ja toimitan moiset meilit ilman muuta viranomaisille.
Auvo Kotiahoko oli lähettäjä?
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Sain sähköpostia, jossa kautta rantain (mutta ei niin suoraan että asiaa voisi viedä eteenpäin viranomaisille) kyseltiin josko mulla ois myydä luvattomia aseita. :nope::nope::thumbdown
Siltä varalta, että kyselijä oli forumilainen, niin ei kannata kysellä. Ei ainakaan tosissaan. Meinaan itan tosissaan kyselyn ihan tosissaan ja toimitan moiset meilit ilman muuta viranomaisille.
No ei sitte :thumbdown
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tunnen erään laittoman aseen omistajan ja hän on sitä käyttänytkin, ei tarkkuusammuntaan, ei metsästykseen eikä kiekonammuntaankaan.
 

Vebe

Well-known member
Liittynyt
26.7.2004
Viestit
660
Sijainti
Space, the final frontier
Sain sähköpostia, jossa kautta rantain (mutta ei niin suoraan että asiaa voisi viedä eteenpäin viranomaisille) kyseltiin josko mulla ois myydä luvattomia aseita. :nope::nope::thumbdown
Siltä varalta, että kyselijä oli forumilainen, niin ei kannata kysellä. Ei ainakaan tosissaan. Meinaan itan tosissaan kyselyn ihan tosissaan ja toimitan moiset meilit ilman muuta viranomaisille.
Eihän sun tartte, eikös ne perinteisesti kuuntele sun puhelinta ja hae sut taas kohta putkaan. Vaikket mitään myisikään, vaikkei mitään olisi myytävänäkään...:frank:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Eihän sun tartte, eikös ne perinteisesti kuuntele sun puhelinta ja hae sut taas kohta putkaan. Vaikket mitään myisikään, vaikkei mitään olisi myytävänäkään...:frank:
Ei ne enää kuuntele. Enkä ole vuosiin tehnyt mitään putkareissun arvoistakaan.
 
Ylös