mjk
...
Ei paljon naurattanut!Älkää sitten katsoko!
Ei paljon naurattanut!Älkää sitten katsoko!
Katoin, mutta jos tossa videossa oli joku kätketty vitsi, niin meni multakin ohitse tai sitte linkkasit väärän linkin (Travis - Something Anything) :dunno:Älkää sitten katsoko!
Ai niimpä tein!!! Ei ihme ettei naurattanu!!Katoin, mutta jos tossa videossa oli joku kätketty vitsi, niin meni multakin ohitse tai sitte linkkasit väärän linkin (Travis - Something Anything) :dunno:
Ai niimpä tein!!! Ei ihme ettei naurattanu!!
No nyt jo vähän nyki suupieltä (juu oon nähny ennenkin) :frank:Vaihdoin sinne mun kestosuosikin.
Ah, nyt ma ymmärrän! Olin jo vähän ihmeissäin laran huumorintajusta.Ai niimpä tein!!! Ei ihme ettei naurattanu!!
Vaihdoin sinne mun kestosuosikin.
Mua harvemmin naurattaa jos tilaan pizzan mutta sun huumorintajuhan on jo omituiseksi havaittu.
Haaahaaa.Mua harvemmin naurattaa jos tilaan pizzan mutta sun huumorintajuhan on jo omituiseksi havaittu.
No oli vähän huono, sori.Haaahaaa.
Mun mielestä se oli ihan hyvä!:ahem:No oli vähän huono, sori.
En minäkään ennen eilistä luontodokumenttia.En oo tiennytkään ennen.
Vitsi sinänsä oli perseestä (kirjaimellisesti), mutta lähinnä nauratti se, että kundeja itteään nauratti
Peesaan.Vitsi sinänsä oli perseestä (kirjaimellisesti), mutta lähinnä nauratti se, että kundeja itteään nauratti
Micranko tankkasit eurolla?SEO
20.10. tankkasin SEOlla ja nyt kun katsoin niin he pitävät edelleen 1 euron varausta tililläni. Koskakohan saan viimeisen(kin) euroni käyttööni? :nope: