Micael
Micael
Senhän sä haluaisit tietääMicranko tankkasit eurolla?
Senhän sä haluaisit tietääMicranko tankkasit eurolla?
Tiistaita, marraskuun 4. anno domini 2008Ehtoota.
Eikös niitä siittiöitä pitäisi tulla aika paljon enämpi?Tulipa tehtyä eilen seuran talkoohommissa vähän lääketieteen juttuja.:ahem: 18000 kappaletta.
Toi oli jo 'sarjakuvat' toikissa.
Ai tää vai?
Just toi 'Kimi'.:ahem:Ai tää vai?
Eikä ole.Just toi 'Kimi'.:ahem:
Ei sillä että sen olisin ladannut tuolta minuutin viiveen jälkeen, mutta kiinnostais tietää, että millä salasanalla se on suojattu.Jos joku tuon nyt tahtoo, eikä oo vielä löytänyt, niin tuossa olis bb-Miaa:
http://rapidshare.com/files/160525471/bbmia.rar
-edit- Kyseessä on siis Hymystä skannatut, kamalan isokokoiset kuvat.
Ei sillä että sen olisin ladannut tuolta minuutin viiveen jälkeen, mutta kiinnostais tietää, että millä salasanalla se on suojattu.
Se olin mä, ihan joka kerta. Jos vielä latais muutamaan kertaan... Noin, siitä lähti!!f1forumm
-edit- Näköjään se on ladattu 12 kertaa ton sivun mukaan. Eikö muut sitten muka kehtaa kysyä sitä salasanaa?
-edit2- Ja ennenku hulvaton hassuttelu alkaa, niin kerrottakoon että se salasana on ihan sama jokaiselle.
Itsekin otin monta kertaa tuon sitä varten, että voin sitten jakaa muillekin niitä.Se olin mä, ihan joka kerta. Jos vielä latais muutamaan kertaan... Noin, siitä lähti!!
Ai, sulla on spykikkare pakettiin liitettynä-edit- Näköjään se on ladattu 12 kertaa ton sivun mukaan. Eikö muut sitten muka kehtaa kysyä sitä salasanaa?
No on sekin tietty, mutta toi lukumäärä näkyy ihan tossa rapidsharen sivulla.Ai, sulla on spykikkare pakettiin liitettynä