Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Minkä vian oireita on tommonen käyttäytyminen ku mun pojalla on. Kun mä laitan sen illalla nukkumaan, niin vuoropuhelu on poikkeuksetta tämmönen:

Poika: Onks tyyny keskellä?
Minä: On
Poika: Ooks mä keskellä?
Minä: Olet

Sitten mun pitää nostaa peitto korkealla ja antaa sen laskeutua pojan päälle tasaisesti ja ryppyjä ei sallita.

Sit tänään aamulla ku herättiin naisen kanssa omasta huoneesta, ni poika oli jo vaatettanut omassa huoneessa ja peti oli pedattu ja uskallan väittää, että oli särmempi kuin monella inttijannulla.
OCD eli pakko-oirehäiriö. Mut ei hätää, David Beckhamilla on sama!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Me lähdetään tästä Viroon kohta puoleen. Halpaa viunaa ja uusia oluita. Kaipa siellä muutakin. Maanantai-aamuna palailla.. Tosin onhan siellä hotellissakin netti, niin pitää loma-aikaa käyttää tehokkaasti tänne kirjoittamalla:eek:
 

^jiri^

Member
Liittynyt
2.4.2006
Viestit
15
Me lähdetään tästä Viroon kohta puoleen. Halpaa viunaa ja uusia oluita. Kaipa siellä muutakin. Maanantai-aamuna palailla.. Tosin onhan siellä hotellissakin netti, niin pitää loma-aikaa käyttää tehokkaasti tänne kirjoittamalla:eek:
Jos et ole vielä maistanut kannattaa ostaa Puls-panimon oluita, ainakin Tume Lager ja Tume Kirsiõlu on todella hyviä :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jos et ole vielä maistanut kannattaa ostaa Puls-panimon oluita, ainakin Tume Lager ja Tume Kirsiõlu on todella hyviä :D
Jotain perus-Tumea (tumma lager) tuli kärrättyä parikin laatikollista jollain reissulla, tulee korvista:D Olut-arvosteluja tultaneen näkemään:alppu:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Me lähdetään tästä Viroon kohta puoleen. Halpaa viunaa ja uusia oluita. Kaipa siellä muutakin. Maanantai-aamuna palailla.. Tosin onhan siellä hotellissakin netti, niin pitää loma-aikaa käyttää tehokkaasti tänne kirjoittamalla:eek:
Erinomaista matkaa!
Jos menette vanhassa kaupungissa Olde Hansaan syömään, niin älä tilaa sianpotkaa.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Tuli kaksi leffalippua palkinnoksi. Kirjeen mukaan olen osallitunut johonkin kilpailuun, ei mitään mielikuvaa, koska en moisiin osallistu kun ei niissä koskaan mitään voita :D
 
Ylös