Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

72

Well-known member
H_Hihhuli sanoi:
Maksoin eilen narikasta 40 senttiä liian vähän, kun ei ollut kuin pankkikortti ja jotain hiluja. Portsari pyysi maksamaan lähtiessä ja sanoi kuitenkin luottavansa herrasmieheen. En maksanut. Olenkohan paha ihminen.

Käy maksamassa ettei omatunto ala soimata myöhemmin.

Knoukka

Well-known member
Laitoin taikinajuuren vasta nyt. Pari vuorokautta pitäis odotella ennen kuin pääsee siitä ensimmäiset ruisleivät tekemään.

Knoukka

Well-known member
Olga sanoi:
Hän tekee leipään juurta jaksaen.
No totta kai kun mulla on mahdollisuus saada omat rukiit, joista osa sirpillä leikattu ja riihessä puitu. Pitää vaan hankkia sellanen sähkömylly, että voi kotonakin rukiin ja muut jauhotarpeet jyvinä säilyttää. Ohrankin saan mummolasta.

Kai Olga tiedät mikä ero uutisjauholla on kaupan härskiintyneisiin jauhoihin?

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tein salsaa ja guacamolea. Hetken saavat nyt tekeytyä jääkaapissa. Voisi nauttia kera Tähtien sodan episode IV:n ja Koff III:n :thumbup:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
KnowHow sanoi:
No totta kai kun mulla on mahdollisuus saada omat rukiit, joista osa sirpillä leikattu ja riihessä puitu. Pitää vaan hankkia sellanen sähkömylly, että voi kotonakin rukiin ja muut jauhotarpeet jyvinä säilyttää. Ohrankin saan mummolasta.

Kai Olga tiedät mikä ero uutisjauholla on kaupan härskiintyneisiin jauhoihin?
Kuulostat ihan viljelijäsuvun jäseneltä! :)

Captain Howdy

Well-known member
Olga sanoi:
Kuulostat ihan viljelijäsuvun jäseneltä! :)
Joo. Knoukkari tietää kaikesta kaiken, mutta ei siinä kaikki: SE ON KIINNOSTUNUT IHAN KAIKESTA PERUSTEELLISESTI!!!!!! Mutta silti pisteet menee ystävälleni JP:lle Riihimäelle, että tsorkke vaan knöyhau, ens vuonna sitten uudestaan!

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Ei mee hyvin mullakaan! :rolleyes:

Luin että tuolla sivun alalaidassa luki :eek:
Jokos se saari kummittelee sinunkin silmissäsi. Itsekin olen tuon joskus nähnyt sellaisena kunnes piti oikeen tarkistaa, että luinko oikein.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Conan O´Brien sai amerikkalaismedian kiinnostumaan vaaleista

Suomen presidentinvaalit ylittivät uutiskynnyksen Yhdysvaltain johtavissa tiedotusvälineissä tv-koomikko Conan O´Brienin ansiosta. O´Brien on viime syksystä lähtien harrastanut NBC-kanavan myöhäisillan ohjelmassaan Suomi-aiheista vitsailua.

"Miksikö tuen Tarja Halosta? Siksi, että hän on täydellinen pakkaus. Hänellä on dynaaminen persoonallisuus, nopea äly ja - mikä tärkeintä - minun hyvä ulkonäköni", O´Brien sanoo amerikkalaiselle uutistoimisto AP:lle antamassaan lausunnossa.

Suomen vaaleista ja O´Brienin kiinnostuksesta niihin kerrottiin ainakin ABC:n aamutelevisiossa, FOX-kanavalla ja kansallisella radiokanava NPR:lla.

Washington Post -lehti irrottelee "Nimiä ja kasvoja" -palstallaan, että ainakin yksi amerikkalainen on kiinnostunut Suomen vaalituloksesta. Halonen ja O´Brien poseeraavat vierekkäisissä kuvissa.

Lehti on hakenut lyhyet kommentit O´Brienin omintakeisesta vaalityöstä iloitsevalta Halosen leiriltä ja siitä tyrmistyneeltä Sauli Niinistön leiriltä.
Kyllä sitä nyt riittää.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Kuinkahan mones puhelinliittymäkauppias jo tänä vuonna :nope: Sanoin, että asiat on kunnossa kun on firman liittymä johon soitti. Ei se sille riittänyt. Sitten kehui, että Tele Finlandilla on markkinoiden halvin liittymä ja kk-maksukin on XX euroa. Totesin siihen, että mun privaattiliittymässä ei ole lainkaan kk-maksua. Tämäkään ei tätä lannistanut. Oli pakko näpsäyttää luuria korvaan :jaska:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mutku sanoi:
Kuinkahan mones puhelinliittymäkauppias jo tänä vuonna :nope: Sanoin, että asiat on kunnossa kun on firman liittymä johon soitti. Ei se sille riittänyt. Sitten kehui, että Tele Finlandilla on markkinoiden halvin liittymä ja kk-maksukin on XX euroa. Totesin siihen, että mun privaattiliittymässä ei ole lainkaan kk-maksua. Tämäkään ei tätä lannistanut. Oli pakko näpsäyttää luuria korvaan :jaska:
Minä yleensä vastaan suoraan, ettei minulla ole ollenkaan puhelinlaskua kuukaudessa. Sitkeimmät yrittävät silti jatkaa, vaikka edullisempaa tarjousta eivät kykene antamaan :jaska:

DFiaA

I told you so
Ohjelma keväällä 2006
ti 10.11.
klo 14-16 TKK U322 Victor Zalipaev (Loughborough University): Evolution observation in Blagoveshchenskii approach to seismological inverse problem
:thumbfh:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olin aamukahvilla ja yritin valistaa 8-vuotiaalleni
terveellisen ravinnon tärkeyttä ja sokerin vaarallisuutta.
Vastauksesi sain tokaisun: "Pulla päivässä pitää luut
piilossa". Jäi kahvipulla siihen kupin viereen puoliksi
syötynä.
Huvitti hetkellisesti. :ahem:

Knoukka

Well-known member
Tulin reeneistä, nyt syön ja meen kattoon seiskan uutisia. Lykka till.