AJ
Well-known member
Aika ilmiselvä juttu. :ahem:Olga sanoi:Tuota minäkin jo epäilin. :wink:
Aika ilmiselvä juttu. :ahem:Olga sanoi:Tuota minäkin jo epäilin. :wink:
H_Hihhuli sanoi:Maksoin eilen narikasta 40 senttiä liian vähän, kun ei ollut kuin pankkikortti ja jotain hiluja. Portsari pyysi maksamaan lähtiessä ja sanoi kuitenkin luottavansa herrasmieheen. En maksanut. Olenkohan paha ihminen.
Hän tekee leipään juurta jaksaen.KnowHow sanoi:Laitoin taikinajuuren vasta nyt. Pari vuorokautta pitäis odotella ennen kuin pääsee siitä ensimmäiset ruisleivät tekemään.
No totta kai kun mulla on mahdollisuus saada omat rukiit, joista osa sirpillä leikattu ja riihessä puitu. Pitää vaan hankkia sellanen sähkömylly, että voi kotonakin rukiin ja muut jauhotarpeet jyvinä säilyttää. Ohrankin saan mummolasta.Olga sanoi:Hän tekee leipään juurta jaksaen.
Kuulostat ihan viljelijäsuvun jäseneltä!KnowHow sanoi:No totta kai kun mulla on mahdollisuus saada omat rukiit, joista osa sirpillä leikattu ja riihessä puitu. Pitää vaan hankkia sellanen sähkömylly, että voi kotonakin rukiin ja muut jauhotarpeet jyvinä säilyttää. Ohrankin saan mummolasta.
Kai Olga tiedät mikä ero uutisjauholla on kaupan härskiintyneisiin jauhoihin?
Joo. Knoukkari tietää kaikesta kaiken, mutta ei siinä kaikki: SE ON KIINNOSTUNUT IHAN KAIKESTA PERUSTEELLISESTI!!!!!! Mutta silti pisteet menee ystävälleni JP:lle Riihimäelle, että tsorkke vaan knöyhau, ens vuonna sitten uudestaan!Olga sanoi:Kuulostat ihan viljelijäsuvun jäseneltä!
Nopa jännää :alppu:AJ sanoi:Ja kuitenkin pidät meitä jännityksessä? :nope:
Powered by: Bouvetin Version 3.0.7
Copyright ©2000 - 2006, Jelsoft Enterprises Ltd.
Jokos se saari kummittelee sinunkin silmissäsi. Itsekin olen tuon joskus nähnyt sellaisena kunnes piti oikeen tarkistaa, että luinko oikein.Moe Szyslak sanoi:Ei mee hyvin mullakaan!
Luin että tuolla sivun alalaidassa luki
Ei myöskään mulla.Moe Szyslak sanoi:Ei mee hyvin mullakaan!
Luin että tuolla sivun alalaidassa luki
Kyllä sitä nyt riittää.Conan O´Brien sai amerikkalaismedian kiinnostumaan vaaleista
Suomen presidentinvaalit ylittivät uutiskynnyksen Yhdysvaltain johtavissa tiedotusvälineissä tv-koomikko Conan O´Brienin ansiosta. O´Brien on viime syksystä lähtien harrastanut NBC-kanavan myöhäisillan ohjelmassaan Suomi-aiheista vitsailua.
"Miksikö tuen Tarja Halosta? Siksi, että hän on täydellinen pakkaus. Hänellä on dynaaminen persoonallisuus, nopea äly ja - mikä tärkeintä - minun hyvä ulkonäköni", O´Brien sanoo amerikkalaiselle uutistoimisto AP:lle antamassaan lausunnossa.
Suomen vaaleista ja O´Brienin kiinnostuksesta niihin kerrottiin ainakin ABC:n aamutelevisiossa, FOX-kanavalla ja kansallisella radiokanava NPR:lla.
Washington Post -lehti irrottelee "Nimiä ja kasvoja" -palstallaan, että ainakin yksi amerikkalainen on kiinnostunut Suomen vaalituloksesta. Halonen ja O´Brien poseeraavat vierekkäisissä kuvissa.
Lehti on hakenut lyhyet kommentit O´Brienin omintakeisesta vaalityöstä iloitsevalta Halosen leiriltä ja siitä tyrmistyneeltä Sauli Niinistön leiriltä.
Minä yleensä vastaan suoraan, ettei minulla ole ollenkaan puhelinlaskua kuukaudessa. Sitkeimmät yrittävät silti jatkaa, vaikka edullisempaa tarjousta eivät kykene antamaan :jaska:Mutku sanoi:Kuinkahan mones puhelinliittymäkauppias jo tänä vuonna :nope: Sanoin, että asiat on kunnossa kun on firman liittymä johon soitti. Ei se sille riittänyt. Sitten kehui, että Tele Finlandilla on markkinoiden halvin liittymä ja kk-maksukin on XX euroa. Totesin siihen, että mun privaattiliittymässä ei ole lainkaan kk-maksua. Tämäkään ei tätä lannistanut. Oli pakko näpsäyttää luuria korvaan :jaska:
:thumbfh:Ohjelma keväällä 2006
ti 10.11. klo 14-16 TKK U322 Victor Zalipaev (Loughborough University): Evolution observation in Blagoveshchenskii approach to seismological inverse problem
Huvitti hetkellisesti. :ahem:Olin aamukahvilla ja yritin valistaa 8-vuotiaalleni
terveellisen ravinnon tärkeyttä ja sokerin vaarallisuutta.
Vastauksesi sain tokaisun: "Pulla päivässä pitää luut
piilossa". Jäi kahvipulla siihen kupin viereen puoliksi
syötynä.