Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Palasin Jyväskylän ja Helsingin tripiltä...PITI käydä Tampereellakin, mutta jäin suusta kiinni Jyväskylään ja ja...tunnen olevani paha ihminen, vaikka ilmoitin tuollekin sormus-tytölle, notta haluan miettiä asiaa vielä ja hyväksyi idean :nope:

Nääh, turha murehtia...tämä Jykkylän tyttö oli aivan haltioissaan ja tavataan jo kait ensi vkonloppuna uusiksi. Piristin mielensä pakkasen puolelta reippaasti plussalle, mikä oli tarkoituskin operaatio "pelastusenkelissä"...tosin tavat olivat vähän erilaiset mitä itse odotin ja kumpikin piti törmäyksestä.

Helsinkiin sitten matkasin sieltä ja ai saatana, jotta olin kuin ensimmäistä kertaa julkisen liikenteen nähnyt. Yhtä ja ainutta linjaa piti käyttää, mutta vaikka linjat tiesin, niin silti tuli missattua pysäkkejä ja lähdettyä kerran väärään suuntaankin.

Psykolookiset testit menivät kuten oletin. Muistitesteistä vetäisin lähelle nollia ja muutenkin "onnistuin".

Loppupalaveria odotan kuin kuuta nousevaa. Sinne tulee VKK:n nainen, joka soitellut muutaman kerran muunkin kuin vakuutus-asioitten tms takia ;)

Nyt ruokaa perkele jostain, nälkä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Mä en hallitse noita paritansseja mutta discoo vedän ihan tikkana. :ahem:
Aina kun pääsen tanssimaan hitaita, niin kysyn tytöltä, jotta tanssitaanko vastapäivään. Harvat suostuvat :frown:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Unirytmi:
la 6.00-13.00, 17.00-18.00
su 4.00-10.00
ma 18.00-2.00
ti 5.00-6.00, 16.00-17.00

:nope:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
No jo ny on hemmetti. Uusi tyttö tahtoi puhelinluettelooni, voi elämä :thumbfh: Estaten ikäluokkaa. :eek:

:eek:

Estate

Well-known member
Täytyy sanoa, että vaikka olen ottanut elämäntehtäväkseni seurailla kouvon naisasioita foorumin välityksellä, en meinaa millään pysyä perässä. :thumbfh:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
S.A sanoi:
Täytyy sanoa, että vaikka olen ottanut elämäntehtäväkseni seurailla kouvon naisasioita foorumin välityksellä, en meinaa millään pysyä perässä. :thumbfh:
Koetan selvittää kuviota... :rolleyes:

abc

DNF
Kuopiolaishämeenlinnalainen toiveuni

Näin just unta (heräsin tosin tässä välissä), et seurasin pronssiottelua Kärpät-HIFK (Kärpät voitti pronssia :thumbup: ). Ihmeellisintä oli, et finaalijoukkueet oli HPK ja Kalpa.

Miltähän vuodelta toi vois olla enneuni (tälle keväälle tulee Kalpalla kiirettä..)

DFiaA

I told you so
Siinä meni se yö valvoessa ja samaa juttua säätäessä uudestaan ja uudestaan. Ehkä puolen päivän jälkeen voi nukkua :mad_old:

markoj

Custom User
Selkää kutittaa just siitä mihin ei yllä voimallisesti rapsuttamaan.

72

Well-known member
Tänään luin, että Helsingissä on puolesta miljoonasta miljoonaan rottaa. En ois uskonut. :yuck:

New Yorkissa on dokkarin mukaan rottia 8 kpl yhtä ihmistä kohden.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
72 sanoi:
Tänään luin, että Helsingissä on puolesta miljoonasta miljoonaan rottaa. En ois uskonut. :yuck:

New Yorkissa on dokkarin mukaan rottia 8 kpl yhtä ihmistä kohden.
eli sitten kun helsingissä on ~4 miljoonaa rottaa niin tämä on big city?

markoj

Custom User
Hokasin just kynää lattialta etsiessä, että mulla on pöydän takajalan juuressa puolikas viinapullo. Aika perinteinen paikka.