Ei vaan syvä paheksunta :nope:Onko tässä nyt kyseessä ns. Tunnuksien lopullinen poistaminen?
Kai sitä nyt kunnon lärvit vetäisee, kun kerrankin pääsee Isoon Omenaan. :alppu:Katson Antiikkia, antiikkia -sarjaa televisiosta. Wenzel on New Yorkissa. En olisi uskonut, mutta mieshän puhuu englantia vielä huonommin kuin suomea! :alppu:
Vaikuttaa hieman juopuneelta. Jenkit on vähän hämmentyneitä Ison W:n habituksesta.
Itsekin lottosin tänään, oiskohan toista tai kolmatta kertaa eläissäin'.Lotossa on tällä viikolla luvassa superpotti - noin 6,5 miljoonaa. Tuo on niin paljon yhdelle ihmiselle, että ratkaistiin ongelma tekemällä yhteislotto tekstiviestittäen. Katsotaan, miten käy.![]()
Ai että edelliset voitot on jo kulutettu ja nyt olis taas tarvetta suolarahoille?Itsekin lottosin tänään, oiskohan toista tai kolmatta kertaa eläissäin'.
Kosketti näköjään ainakin suaTuli TV:stä mainos Pieni sydän -lauluryhmän levystä. Joukko ala-astemuksuja laulaa iskelmiä. "Vuoden koskettavin levy", toteaa karhea miesääni. Voi jeesus.
Riippuu tietysti hiukan joululevystä kröKuka helvetti ostaa joululevyjä?
Noiden lisäksi on sitten vielä yksittäisiä sallittuja joululauluja, mm. Kollaa Kestää: Tonttuarmeija ja Kumikameli: Jorman Joulu. Ajattaran joulusinglet on kanssa ihan hyviä.No nuo ovat sallittuja poikkeuksia:frank: T: Kummankin omistava
:ahem:Arpoivat lotossa vallan väärin nuo numerot. :thumbdown
Ei nyt sentään ihan. Minä voitin. Määrä jääköön kertomatta. :wink:Arpoivat lotossa vallan väärin nuo numerot. :thumbdown
Hienoa. Mulla jää noi pienetkin voitot saamatta.:thumbfh:Ei nyt sentään ihan. Minä voitin. Määrä jääköön kertomatta. :wink:
Se on kuule puhdasta taitoa että tietää nuo numerot.Arpoivat lotossa vallan väärin nuo numerot. :thumbdown