geiloord
Rajoittunut mieshenkilö
Kompataan.Minä juon nyt kahvia.
Kompataan.Minä juon nyt kahvia.
Ensin kiharat ja seuraavana päivänä suoristus?Vakkariparturi löyty nyt. Käyn joka päivä.
Ihan sama. Mitä vaan kun saan sen tytön käsittelyssä olla.Ensin kiharat ja seuraavana päivänä suoristus?
Sama. Kävin Mäkkärissä lounaalla. Virhe :nope:Ilmavaivoja. :ahem:
Ja mäkkärissä kun käy lounaalla, yhden ilmavaivan jälkeen onkin taas nälkä.Sama. Kävin Mäkkärissä lounaalla. Virhe :nope:
On vaan pirun pitkä se ilmavaiva :frown:Ja mäkkärissä kun käy lounaalla, yhden ilmavaivan jälkeen onkin taas nälkä.
Ikävämpi juttu sun lähellä oleville.On vaan pirun pitkä se ilmavaiva :frown:
Äh, ne on ollu jo pari tuntia tajuttomina, ei se niitä enää haittaaIkävämpi juttu sun lähellä oleville.
Äh, ne on ollu jo pari tuntia tajuttomina, ei se niitä enää haittaa
Hei en huomannut etta kavit! :tongue::ahem:doubtful::yuck:jaska::idea::alppu: Ja sileen.Päivän teemaan täytyy todeta, että voi jeesus kristus kun oli t-ö-r-k-e-ä-n hyvännäköinen parturikampaaja ja voi jeesus kristuksen faija että sillä oli törkeät jutut. :ahem::thumbup:
Vakkariparturi löyty nyt. Käyn joka päivä.
.. Olga Joulumieli!Huppista. Pitkästä aikaa elle. :thumbup: On vahvoja aavistuksia paketin lähettäjästä.
.. me mopoillaan ja ihaillaan maisemia.Missä hemmetissä sä olet luurannut? Ruunarin kanssa pakosalla?:doubtful:
Kiistän kaiken! :doubtful:Olga ja Tuukka Temonen: Lisää lapsia!
11.12.2008 06:39
Yli satavuotiaan talon pihapiirissä Iitissä riittää vipinää. Talon asukkaat Tuukka ja Olga Temonen saivat esikoistyttärensä Helgan liki viisi kuukautta sitten.
Olgan ja Tuukan mielestä perhe saa vielä kasvaa. Tuukka haluaisi viisi lasta.
Olga on samoilla linjoilla, mutta rauhallisempi. Temoset ovat vakavasti miettineet myös adoptiota.
- Olen aina ajatellut, että haluan ison perheen. On eri asia, tarvitseeko kaikkien olla biologisia lapsia, Olga sanoo.
Helga. Siinäpä Runarille uus nikki.Kiistän kaiken! :doubtful:
Kiistän kaiken! :doubtful:
Menit sitten äänestämään OoPeeta... me mopoillaan ja ihaillaan maisemia.
(Syksy toi hyvää ja muutoksen perhejärjestelyihin. Ja työpöydän Enkuista maailman parhaan proffan assarina.)