elle
-------
Enkäpäs mennyt. Lämppärikierroksia vasta käytiin.Menit sitten äänestämään OoPeeta.
Enkäpäs mennyt. Lämppärikierroksia vasta käytiin.Menit sitten äänestämään OoPeeta.
Baarireissu mielessä mullakin. Ehkä tapaamme siellä? Mä oon siinä vasemmalla se oluttuoppi kädessä, sammaltavin silmin kaukaisuuteen höpöttävä ihmisraunio.Hohhoijaa kun on tylsää... lähtiskö joku baariin tänään? Kerron parit jutut.
Kyllä maistuis, mutta suunnitelmissa on ikävä kyllä jotain muuta. Panostan kaljan lipittelyyn huomenissa. :alppu:Hohhoijaa kun on tylsää... lähtiskö joku baariin tänään? Kerron parit jutut.
Mä oon se joka vetää sitä hirmuista sylitanssia.Baarireissu mielessä mullakin. Ehkä tapaamme siellä? Mä oon siinä vasemmalla se oluttuoppi kädessä, sammaltavin silmin kaukaisuuteen höpöttävä ihmisraunio.
Multa ei tarvis edes kysya.Mä oon se joka vetää sitä hirmuista sylitanssia.
Mut laita privassa yhteystietoja... ei taida olla?
Vittu nyt ois hyvä ex tempore mini -möötten paikka. Iski joku kumma tylsyys ja levottomuus. Muita baarieläimiä liikkeellä?
Kiireitä. Muuten oisin jo kupilla.Mä oon se joka vetää sitä hirmuista sylitanssia.
Mut laita privassa yhteystietoja... ei taida olla?
Vittu nyt ois hyvä ex tempore mini -möötten paikka. Iski joku kumma tylsyys ja levottomuus. Muita baarieläimiä liikkeellä?
Kiitos vinkistä. Tänä iltana voisikin kirjoitella.Lähetin juuri joulukortit. Kerrankin hyvissä ajoin :frank:
Juu oli, hyvin muistettu Viime jouluna ei tarttenu uusia kortteja kirjoitella, kun oli vanhat lähettämättömät vielä jemmassaOlikos se juuri OoPee, jolla viime jouluna tai joskus kortit unohtuivat tai katosivat autoon?
Sinne meni. Sittenpähän jotain jos jotain.Mut laita privassa yhteystietoja... ei taida olla?