kouvotsvoni
Banjottu
Itken välillä hymyillen...toisaalta olen taas onnistunut piristämään vähän toista ja toisaalta toinen on maissa ja en keksi millä piristää, kun ei tapaaminenkaan näytä onnistuvan suunnitellusti :thumbfh:
Mulla sinivalkoiset!72 sanoi:Mulla on nytten vaaleanpunaiset villasukat käytössä. Jes!
Sain joulupukilta harmaat käsin kudotut jossa 3 sinistä raitaa. Pidän niitä melkeen kokoajan päällä. Kylmässä lämpimät ja lämpimässä sopivat. :ahem:72 sanoi:Mulla on nytten vaaleanpunaiset villasukat käytössä. Jes!
:eek!: Miksei tuo sähkömuunta ole uutisiin päässyt?Moe Szyslak sanoi:Ajaessani eilen Joensuuhun, näin siellä sähkömuuntajassa tms. tekstin:
RIP Spede
Joutessasi voisit ottaa siitä kuvan. Lähdet tietä 17 Kuopioon päin, niin siinä se on tien oikealla puolella ennen Marjalaa. (Jossain Käpykankaan ja Marjalan välissä, en tarkkaan muista.)kouvotsvoni sanoi::eek!: Miksei tuo sähkömuunta ole uutisiin päässyt?
Puuttuu kamera...tai onhan tuossa tuo yksi möllöttämässä, mutta 2metrin piuha ei taida aivan riittää tuonne astiMoe Szyslak sanoi:Joutessasi voisit ottaa siitä kuvan. Lähdet tietä 17 Kuopioon päin, niin siinä se on tien oikealla puolella ennen Marjalaa. (Jossain Käpykankaan ja Marjalan välissä, en tarkkaan muista.)
Että mä tykkään tästä tyypistä!KnowHow sanoi:Uunissa paistuu parhaillaan kahdeksan ruislimppua. Niitä odottelen.
Älä unohda muutenkin terveitä elämäntapoja :thumbup:elle sanoi:Että mä tykkään tästä tyypistä!
.. siivoo, leipoo ja syö aamupuuronkin kiltisti.
Ja viriili makkarinkin puolella :ahem:Sam sanoi:Älä unohda muutenkin terveitä elämäntapoja :thumbup:
:wink:elle sanoi:Että mä tykkään tästä tyypistä!
.. siivoo, leipoo ja syö aamupuuronkin kiltisti.
Sun tapauksessa, se suuri unelma on enämpi pieni ja tiukka.KnowHow sanoi::wink:
Ja sitten pitää olla elämässä se suuri unelma, jonka puolesta elää ja toimia.
Vain luontainen häveliäisyyteni estää minua linkittämästä erään amatsooninaisen kuvaa tähän.KnowHow sanoi:Ja sitten pitää olla elämässä se suuri unelma, jonka puolesta elää ja toimia.
Ne siniset pillerit kannattaa ottaa kuule illalla. Muijaskin tykkää enämpi!Moe Szyslak sanoi:Sun tapauksessa, se suuri unelma on enämpi pieni ja tiukka.