Knoukka
Well-known member
Mua ei!Runar ja Kyllikki sanoi:Vain luontainen häveliäisyyteni estää minua linkittämästä erään amatsooninaisen kuvaa tähän.
Mua ei!Runar ja Kyllikki sanoi:Vain luontainen häveliäisyyteni estää minua linkittämästä erään amatsooninaisen kuvaa tähän.
Ekkö sä tiedä että illat on tuolissa nukkumista varten tv:n ääressäKnowHow sanoi:Ne siniset pillerit kannattaa ottaa kuule illalla. Muijaskin tykkää enämpi!
Vaihtoehtoisesti telkkua voi katsoa myös sängystä :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Ekkö sä tiedä että illat on tuolissa nukkumista varten tv:n ääressä
Samixii! :eek!:S.A sanoi:Mulla sinivalkoiset!
markoj sanoi:Nyt voi hauskanpito jatkua, sillä minä poistun!
Höh...ihan yksinkertaista.Willer sanoi:Oikeusoppinut siskoni ei ole ottanut kuuleviin korviinsa kun olen joskus moitiskellut heidän alan kapulakieltä. Se on kuulemma ihan selkeää. Tänään siihen tuli muutos:
lisätään 28 päivänä tammikuuta 1972 annetun kansanterveyslain (66/1972) 2 §:ään, sellaisena kuin se on laissa 71/1991, uusi 3 ja 4 momentti, lakiin siitä lailla 623/1999 kumotun 42 §:n tilalle uusi 42 §, lailla 684/1982 ja mainitulla lailla 71/1991 kumotun 43 §:n tilalle uusi 43 §, mainitulla lailla 684/1982 kumotun 44 §:n tilalle uusi 44 § ja lailla 592/1975 kumotun 45 §:n tilalle uusi 45 § seuraavasti:
Ei kuulemma ymmärrä mitä tuo tarkoittaa..
*ojentaa buranan*Juskanen sanoi:Päätä on särkenyt vuorokauden
Kiitos, mutta noita meni pari heti aamusta, eivätkä auttaneet yhtään :frown:Jacques sanoi:*ojentaa buranan*
Sulla on päässeet aivot jäätymään! Noi kivut on vaan sulamisoireita. Mutta kyllä toi kipu muutamassa tunnissa lakkaa- muiden elintoimintojen muassa.Juskanen sanoi:Kiitos, mutta noita meni pari heti aamusta, eivätkä auttaneet yhtään :frown:
Nyt on kyllä vähän parempi olo jo. Ainakin, kun ei liikuttele päätä harkitsemattomasti
Huijaa takas! Säilytä sitä bensaa kesään asti siellä tankissa, niin sitten sitä on taas enämpi.J.Heldenview sanoi:Huoltamot huijaavat. Säilyttävät bensat jossain lämpimässä maan siimeksessä, ja sittenkun tavara on siirtynyt autoon, sitä onkin vähemmän.
:nope:
Ei auta huijata, kun letkusta ei tule riittävästi että huijaus kannattaisi. Sehän tässä kismittääkin.Vellu sanoi:Huijaa takas! Säilytä sitä bensaa kesään asti siellä tankissa, niin sitten sitä on taas enämpi.
Herää kysymys, miten se sitten kannattaa toisinpäin, kun sieltä letkusta ei kerran tule riittävästi?J.Heldenview sanoi:Ei auta huijata, kun letkusta ei tule riittävästi että huijaus kannattaisi. Sehän tässä kismittääkin.