Joo kokeile tulitikulla...J.Heldenview sanoi:Pitäis vissiin lämmittää auton tankki niin sais lisää bensaa ja pääsis pidemmälle
Ehdin.Olga sanoi:Ehditkö jo tunnustaa vastarakkauden?
EnOlga sanoi:Ehditkö jo tunnustaa vastarakkauden?
Sitä se vanheneminen teettää.JayR sanoi:Mikähän mua oikeen vaivaa?
Yleensä en käy kovin useasti kenenkään luona kyläilemässä(useinmiten mun luo tullaan käymään). Tällä viikolla olen käynyt monien kavereiden ja sukulaisten luona ja tänäänkin sopisin maililla tapaavani kolmea kaveria, joiden luona en ole käynyt aikoihin.
Äitini kanssa on ollut suht etäinen suhde ja viimeksi olen käynyt hänen luonaan kaksi vuotta sitten äitienpäivänä. Tänään tuli pakottava tarve mennä äidin luo ja jutella hänen kanssaan.
Nyt näin jälkikäteen olen potenut huonoa omaatuntoa kun en ole pitänyt kavereihini tarpeeksi yhteyttä. Kyllä ihminen olisi yksin ilman hyviä ystäviä, jotka jaksaa tukea silloin kun sitä eniten tarvii. Respect!
Ai se johtuu siitä! :eek!: Kiitos tästä tiedosta. :thumbup:McMike sanoi:Sitä se vanheneminen teettää.
Rispektiä sulle vaan! :thumbup:JayR sanoi:Mikähän mua oikeen vaivaa?
Yleensä en käy kovin useasti kenenkään luona kyläilemässä(useinmiten mun luo tullaan käymään). Tällä viikolla olen käynyt monien kavereiden ja sukulaisten luona ja tänäänkin sopisin maililla tapaavani kolmea kaveria, joiden luona en ole käynyt aikoihin.
Äitini kanssa on ollut suht etäinen suhde ja viimeksi olen käynyt hänen luonaan kaksi vuotta sitten äitienpäivänä. Tänään tuli pakottava tarve mennä äidin luo ja jutella hänen kanssaan.
Nyt näin jälkikäteen olen potenut huonoa omaatuntoa kun en ole pitänyt kavereihini tarpeeksi yhteyttä. Kyllä ihminen olisi yksin ilman hyviä ystäviä, jotka jaksaa tukea silloin kun sitä eniten tarvii. Respect!
:thumbup:burb sanoi:Rispektiä sulle vaan! :thumbup:
Pitäisi itselläkin vaan viitsiä ottaa yhteyttä kavereihin/tuttaviin/sukulaisiin enemmän, mutta kun olen muka niin kiireinen. :thumbdown
"Joo, rakastan rakastan. Kuka muuten oot?"Runar ja Kyllikki sanoi:Ehdin.
venäläinen?Mutku sanoi:Sorsa ja sen veli