Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

DFiaA

I told you so
Pitäis vissiin lämmittää auton tankki niin sais lisää bensaa ja pääsis pidemmälle :eek: :eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kävin äsken ulkomailla. Olen käynyt siellä 'samalla' matkalla ennenkin. Olipa ovela tunne, kun unessakin tuntui, että tämän unen olen nähnyt ennenkin. Matkatavarat piti pakata moneen kertaan ja lentoasemalta piti vielä palata kotiin hakemaan jotain. Vaatteet olivat laukussa 'tötteröillä'. Kaikkee se ihmismieli tuottaa... :rolleyes:

Makkonen

Guest
Sain hetki sitten rakkauden tunnustuksen tekstiviestillä.
Nyt tuli tekstari notta 'anteeks, tais tulla viestini väärään numeroon'.
:nope: Petyin :nope:

Makkonen

Guest
Mikähän mua oikeen vaivaa?
Yleensä en käy kovin useasti kenenkään luona kyläilemässä(useinmiten mun luo tullaan käymään). Tällä viikolla olen käynyt monien kavereiden ja sukulaisten luona ja tänäänkin sopisin maililla tapaavani kolmea kaveria, joiden luona en ole käynyt aikoihin.

Äitini kanssa on ollut suht etäinen suhde ja viimeksi olen käynyt hänen luonaan kaksi vuotta sitten äitienpäivänä. Tänään tuli pakottava tarve mennä äidin luo ja jutella hänen kanssaan.

Nyt näin jälkikäteen olen potenut huonoa omaatuntoa kun en ole pitänyt kavereihini tarpeeksi yhteyttä. Kyllä ihminen olisi yksin ilman hyviä ystäviä, jotka jaksaa tukea silloin kun sitä eniten tarvii. Respect!

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
JayR sanoi:
Yleensä en käy kovin useasti kenenkään luona kyläilemässä(useinmiten mun luo tullaan käymään). Tällä viikolla olen käynyt monien kavereiden ja sukulaisten luona ja tänäänkin sopisin maililla tapaavani kolmea kaveria, joiden luona en ole käynyt aikoihin.

Äitini kanssa on ollut suht etäinen suhde ja viimeksi olen käynyt hänen luonaan kaksi vuotta sitten äitienpäivänä. Tänään tuli pakottava tarve mennä äidin luo ja jutella hänen kanssaan.

Nyt näin jälkikäteen olen potenut huonoa omaatuntoa kun en ole pitänyt kavereihini tarpeeksi yhteyttä. Kyllä ihminen olisi yksin ilman hyviä ystäviä, jotka jaksaa tukea silloin kun sitä eniten tarvii. Respect!
Sitä se vanheneminen teettää. :D

burb

.
JayR sanoi:

Rispektiä sulle vaan! :thumbup:
Pitäisi itselläkin vaan viitsiä ottaa yhteyttä kavereihin/tuttaviin/sukulaisiin enemmän, mutta kun olen muka niin kiireinen. :thumbdown

Makkonen

Guest
burb sanoi:
Rispektiä sulle vaan! :thumbup:
Pitäisi itselläkin vaan viitsiä ottaa yhteyttä kavereihin/tuttaviin/sukulaisiin enemmän, mutta kun olen muka niin kiireinen. :thumbdown
:thumbup:

Knoukka

Well-known member
Tulin treeneistä, söin lohisopan ja nyt odottelen että koska alkaa päiväuni kutsua.

DFiaA

I told you so
Olen laihtunut kahdessa viikossa 2kg. Mässäily ja närästys vaihtui näläntunteeseen.

markoj

Custom User
Kröh kröh, imaisin aimo suullisen kahvia väärään kurkkuun. *hakee rättiä*

Knoukka

Well-known member
Heräsin päikkäreiltä. Ulkona on sininen hetki ja juon kahvia. Lähden asematunnelin ässään hakeen huomiseksi maitoa ruokaa (ruismakaronilaatikon tarpeet) ja illaksi suklaata.