Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

72

Well-known member
Ooujeeeeaah!!!
Missäs sä asuitkaan, mä oon kohta siinä vastapäissäni.
No tässä....eiku ei mitään.

Ensin luulin lukevani unitoikkia. Tämä olikin ihan oikeaa elämää. Sitä sattuu. Ajattele, miten onnelliseksi hänet teitkään. :thumbup: Minulla ei onneksi ole niin lähellä vastapäisiä ikkunoita. :eek:
Nyt nolottaa vielä enemmän.

Kääk. Mä olen lähes hysteerisen tarkka, että verhot on kiinni, jos täällä puolipukeissa hengailen. Näin talvisaikaan jos on valot päällä, niin sitä on kuin näyteikkunassa muuten. Ja mulla ei edes ole tossa ihan vastapäätä mitään.
Oisinkin ollut edes puolipukeissa.

Kippistikö lasilla kun huomasit?
Ei kippistänyt, kunhan katsoi.

Kirjoitit sitten tänne ensin ja sitten kävit laittaan verhot kiinni ja sitten puit päällesi?
Reaktioni oli se, että menin kyykkyyn, hiivin silleen sammuttamaan valot, sitten verhot kiinni salamyhkäisin liikkein, sitten kirjoitin tänne, mutta en enää pukenut.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
72: Älä huoli.. Olen kuullut että tuollainen on ihan yleistä, vaikka en itse harmikseni olekaan ikinä onnistunut näkemään ikkunasta alastonta viehättävää naista.. Heräsi sellainen hämärä muistikuva, että joskus olisin jonkun vanhuksen nähnyt, mutta lopetan samantien muistelun! En halua sellaista muistikuvaa päähäni ja on hyvä että olen unohtanut sen.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Voi nolotus. Surffailin alasti netissä tultuani suihkusta, enkä muistanut, että mulla on verhot auki. Tuolla tuo vastapäisen talon mies tuijottaa, ja kittaa punkkua. Eiiiiiiiiihhhhhhhh, nolottaaaaaaaaa!
Mitäs tuosta nolostumaan. Olihan sulla luontanen nahkapuku kokoajan päällä. Ei se sun sisuskaluja päässy tiirailemaan.

Taisi käydä sessioidenne jälkeen herra muuten tarjoamassa sitä punkkua sulle? :doubtful:
Meinaan vaan, että mistäs muuten tiedät, ettei ollu esim. jallukolaa klasissa?

72

Well-known member
Mitäs tuosta nolostumaan. Olihan sulla luontanen nahkapuku kokoajan päällä. Ei se sun sisuskaluja päässy tiirailemaan.

Taisi käydä sessioidenne jälkeen herra muuten tarjoamassa sitä punkkua sulle? :doubtful:
Meinaan vaan, että mistäs muuten tiedät, ettei ollu esim. jallukolaa klasissa?
Eipä käynyt, mutta lasi oli punkkulasi.

burb

.
Onko tänään joka toinen päivä vai oliko se eilen? Jompi kumpi sen täytyy olla koska eihän joka päivä voi olla joka toinen päivä...

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Käytiin maallamaalla ja siellä oli pakkasta -21°C ulkona ja sisälläkin pakkasen puolella yli kymmenen. Kyllä oli kylymää. Hrrr. On mukava päästä kohta saunaan. :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tytär ja sen kaveri istuvat olkkarissa SingStaria pelaamassa. Just nyt meneillään Twisted Sisterin "We're Not Gonna Take It".

Yritän olla nauramatta ainakaan niin lujaa, että kuuluis olkkariin saakka :D:D:D:D

Löyty tuolta näköjään se alkuperäinenkin video, kokopituudessaan. Äänen laadussa ehkä hiukan toivomisen varaa.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tytär ja sen kaveri istuvat olkkarissa SingStaria pelaamassa. Just nyt meneillään Twisted Sisterin "We're Not Gonna Take It".

Yritän olla nauramatta ainakaan niin lujaa, että kuuluis olkkariin saakka :D:D:D:D

Löyty tuolta näköjään se alkuperäinenkin video, kokopituudessaan. Äänen laadussa ehkä hiukan toivomisen varaa.
Voin vaan kuvitella :D

Me tänään katseltiin keittiön ikkunasta, että onpas tuo poltetun päiväkodin jälleenrakennus edistynyt kovasti. Mä siinä pähkäilin, että tuleekohan tuosta uudesta kaksikerroksinen, vai onko ne laittanu jotain korkeita tukipuita jostain syystä. Muksu tuumas siihen, että jospa siitä tulee kaksikerroksinen, niin palaa ens kerralla kauemmin :thumbup:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Onko tänään joka toinen päivä vai oliko se eilen? Jompi kumpi sen täytyy olla koska eihän joka päivä voi olla joka toinen päivä...
Eilen. Koska joka toinen päivä on jaollinen kakkosella (niin että osamäärässä ei ole desimaalilukuja).