Lancer
Realisti
On tainnut jo kauan tuhota tota sademetsää. Ei ihmekään kun ilmastonmuutos kiihtyy, saatana!
Tosi törkeetä toimintaa. :jaska:On tainnut jo kauan tuhota tota sademetsää. Ei ihmekään kun ilmastonmuutos kiihtyy, saatana!
Sehän on ihan kauheesti. :eek!:37 000 viestin raja rikottiin tässä toikissa. Ihan näin BTW.
Onnittelut 3 tonnin rajapyykistä :thumbup:Sehän on ihan kauheesti. :eek!:
Kiitos. Kolmea kelmiä ketuttaa kaikki kolmetuhatta kirjoitusta.Onnittelut 3 tonnin rajapyykistä :thumbup:
No tässä....eiku ei mitään.Ooujeeeeaah!!!
Missäs sä asuitkaan, mä oon kohta siinä vastapäissäni.
Nyt nolottaa vielä enemmän.Ensin luulin lukevani unitoikkia. Tämä olikin ihan oikeaa elämää. Sitä sattuu. Ajattele, miten onnelliseksi hänet teitkään. :thumbup: Minulla ei onneksi ole niin lähellä vastapäisiä ikkunoita.
Oisinkin ollut edes puolipukeissa.Kääk. Mä olen lähes hysteerisen tarkka, että verhot on kiinni, jos täällä puolipukeissa hengailen. Näin talvisaikaan jos on valot päällä, niin sitä on kuin näyteikkunassa muuten. Ja mulla ei edes ole tossa ihan vastapäätä mitään.
Ei kippistänyt, kunhan katsoi.Kippistikö lasilla kun huomasit?
Reaktioni oli se, että menin kyykkyyn, hiivin silleen sammuttamaan valot, sitten verhot kiinni salamyhkäisin liikkein, sitten kirjoitin tänne, mutta en enää pukenut.Kirjoitit sitten tänne ensin ja sitten kävit laittaan verhot kiinni ja sitten puit päällesi?
Mitäs tuosta nolostumaan. Olihan sulla luontanen nahkapuku kokoajan päällä. Ei se sun sisuskaluja päässy tiirailemaan.Voi nolotus. Surffailin alasti netissä tultuani suihkusta, enkä muistanut, että mulla on verhot auki. Tuolla tuo vastapäisen talon mies tuijottaa, ja kittaa punkkua. Eiiiiiiiiihhhhhhhh, nolottaaaaaaaaa!
Eipä käynyt, mutta lasi oli punkkulasi.Mitäs tuosta nolostumaan. Olihan sulla luontanen nahkapuku kokoajan päällä. Ei se sun sisuskaluja päässy tiirailemaan.
Taisi käydä sessioidenne jälkeen herra muuten tarjoamassa sitä punkkua sulle? :doubtful:
Meinaan vaan, että mistäs muuten tiedät, ettei ollu esim. jallukolaa klasissa?
Kunhan kiusin.Eipä käynyt, mutta lasi oli punkkulasi.
Se joka toiselle päivää sanoo joka toinen päivä on ihan toinen asia.Onko tänään joka toinen päivä vai oliko se eilen? Jompi kumpi sen täytyy olla koska eihän joka päivä voi olla joka toinen päivä...
Pirun monta ketuttaa..Kiitos. Kolmea kelmiä ketuttaa kaikki kolmetuhatta kirjoitusta.
Voin vaan kuvitellaTytär ja sen kaveri istuvat olkkarissa SingStaria pelaamassa. Just nyt meneillään Twisted Sisterin "We're Not Gonna Take It".
Yritän olla nauramatta ainakaan niin lujaa, että kuuluis olkkariin saakka
Löyty tuolta näköjään se alkuperäinenkin video, kokopituudessaan. Äänen laadussa ehkä hiukan toivomisen varaa.
Eilen. Koska joka toinen päivä on jaollinen kakkosella (niin että osamäärässä ei ole desimaalilukuja).Onko tänään joka toinen päivä vai oliko se eilen? Jompi kumpi sen täytyy olla koska eihän joka päivä voi olla joka toinen päivä...