ChiquititaMikä se oli se ABBAn biisi dädädää dää dädädää dää sanat meni jotenkin? Vastatkaa!
Winner takes it allMikä appalainen piisi soi päässäni näin:
di-didi-dii-di-dii, di-didi-dii-da-daa?
Kaverit kaartaa jo pihatielle, vastatkaa ÄKKIÄ!
Ei ollut toi kohta vaan se tsikitiitta juu änd ai krai. Vähän oli kehnot vinkit mulla, sori.Tämä on ilmeisesti kohdasta
Eikö?Koodi:dä dä dää dää dä dä dää dää and the stars are still in the sky...
-Edit- välilyönnit sekoili.
Oli! Se oli! Soli! Son! And now it's historyyyyyyyyyyyy!Winner takes it all
Pakko olla. Ihan satavarma. Jos ei ole niin ei sitten.
No miks se sai?Upeaa ja mahtavaa, kun porukka tajuaa täydellisesti miksi EinarinAri sai jäähyn.
Voisi liittyä jollain tapaa tuossa ko otsakkeessa mainittuun toiseen hahmoon. Teki "esat"..eikun "acet".No miks se sai?
Mä ainakin olen onnellinen, tosin en sen bannin vuoksi tai tiedon siitä.Upeaa ja mahtavaa, kun porukka tajuaa täydellisesti miksi EinarinAri sai jäähyn.
Ei lainkaan, nuo kohdathan ovat musiikillisesti identtiset.Ei ollut toi kohta vaan se tsikitiitta juu änd ai krai. Vähän oli kehnot vinkit mulla, sori.
Ei taida olla.Ei lainkaan, nuo kohdathan ovat musiikillisesti identtiset.
Olen aikoinaan ohjelmoinut kyseisen biisin midiksi taustoineen kaikkineen. Osin nuoteista ja loput korvakuulolta. Tuli "vähän" hiulattua sitä edes takas.Ei taida olla.
Tälläkin puolella kaikki tuntuu käyvän 50% teholla.Hiljaista F1-puolella vaikka testit ja kaikki päällänsä..