Kohta siitä jarnaavat myös kolmonen ja ysi.jaska sanoi:Terkkuja luennolta ... jarnataan globalisaatiosta :eek!: :jaska:
Vai muut kuuntelevat ja sä jarnaat niille keksittyäs ensin sanat niiden suuhun? Sellanenkin ihme kun tuli forumilla aikanaan koettua, että Jaska sai jarnattua yksin. :thumbup:jaska sanoi:Terkkuja luennolta ... jarnataan globalisaatiosta :eek!: :jaska:
:nope:KnowHow sanoi:Valvon ja olen rakastumassa pahemman kerran.
:ahem:KnowHow sanoi:Valvon ja olen rakastumassa pahemman kerran.
:thumbfh:Il Tempo Gigante sanoi:Laitoin saunan päälle ja olutta ei ole.
Kävin myös, otin yhden tölkkösen >>> nyt on hirmunen nälkä. Yritän mennä nukkumaan kurisevin vatsoin, vaikka tiedän ajatuksenkin lähes tuhoon tuomituksi.Sam sanoi:Kävin saunassa. En ottanut olutta, vaikka sitä onkin.
Luin: Kävin saunassa. En ottanut olutta, vaikka sitä otinkin. :wink:Sam sanoi:Kävin saunassa. En ottanut olutta, vaikka sitä onkin.
Mä en ilmeisesti sitten olekaan koskaan ollut rakastunut. Noh, aina oppii uutta.Mutku sanoi:rakastuminen = ilmavaivat
samallalailla kiertää vatsassa, mutta kyllä se siitä helpottaa
Molotovin koktail koostui jätespriin, petrolin ja tervan seoksesta. Pullon kylkeen kiinnitetyt sytytyspuikot olivat ns. myrskytikkuja. Rajamäen tehtailla pullotettiin talvisodan aikana yli 450 000 polttopulloa. Neuvostoliittolaiset myös pommittivat Rajamäkeä, koska ensimmäisten pullojen korkeissa luki: Alko-Rajamäki.
Pyrin johdonmukaiseen ulosantiin :thumbup:Olga sanoi:Luin: Kävin saunassa. En ottanut olutta, vaikka sitä otinkin. :wink:
Olisivat nyt fiksuna pistäneet siihen vielä Suomen kartan. :jaska: :nope:Mr Natural sanoi:Hauskahkoja pikkutietoja menneiltä vuosilta:Molotovin koktail koostui jätespriin, petrolin ja tervan seoksesta. Pullon kylkeen kiinnitetyt sytytyspuikot olivat ns. myrskytikkuja. Rajamäen tehtailla pullotettiin talvisodan aikana yli 450 000 polttopulloa. Neuvostoliittolaiset myös pommittivat Rajamäkeä, koska ensimmäisten pullojen korkeissa luki: Alko-Rajamäki.
kouvotsvoni sanoi:
AJ sanoi:Miten ihmeessä eksyit moisille sivuille?