Kiitokset tästäkin LOGOUT linkistä..... :doubtful:Ace17 sanoi:Forumi olisi paljon parempi paikka, jos turhat viestit laitettaisiin tästä lähin niille varattuun toikkiin.
Vähemmästäkin loggaa itsensä ulos.Formulanomi sanoi:Kiitokset tästäkin LOGOUT linkistä..... :doubtful:
KnowHow sanoi:Valvon ja olen rakastumassa pahemman kerran.
:thumbup:KnowHow sanoi:Valvon ja olen rakastumassa pahemman kerran.
Hus, pois siitä peilin vierestä.KnowHow sanoi:Valvon ja olen rakastumassa pahemman kerran.
Paljon onnea ja lykkyä matkaan :thumbup:KnowHow sanoi:Valvon ja olen rakastumassa pahemman kerran.
Teillä on telkkari yötä päivää auki? :doubtful:72 sanoi:Heräsin 03.40 aikaan siihen, kun NW:n Nemo tuli MTV:ltä. Tuli haikee olo.
Eiku siihen on liitetty NW skanneri, se käypi läpi kaikkia mahdollisia kanavia koko ajan läpi, kun millä tahansa kanavalla kuuluu sana Nightwish, tv kytkeytyy päälle ja alkaa soittaa sitä ihan kybällä.OoPee sanoi:Teillä on telkkari yötä päivää auki? :doubtful:
Jostain syystä mä en olis edes hämmästynyt, jos näin olisjps sanoi:Eiku siihen on liitetty NW skanneri, se käypi läpi kaikkia mahdollisia kanavia koko ajan läpi, kun millä tahansa kanavalla kuuluu sana Nightwish, tv kytkeytyy päälle ja alkaa soittaa sitä ihan kybällä.