Onnea! :thumbup: eikäku...Vuosien sekoilun jälkeen todistus kädessä. Keskiarvosana nousi lineaarisesti loppua kohden, mutta opiskelutahti hidastui käänteisesti. Ei saa onnitella.
Onneksi olkoon. Lämpimästi.Vuosien sekoilun jälkeen todistus kädessä. Keskiarvosana nousi lineaarisesti loppua kohden, mutta opiskelutahti hidastui käänteisesti. Ei saa onnitella.
Onn... han tuota syytä juhlia. Itsehän välttelin myös aikoinaan opinnäytetyön jättämistä mm. työkiireisiin vedoten. Mutta kyllä se sitten helpottikin kun sen vihdoin sai pois mielen sopukoista olemassaolostaan muistuttelemasta.Vuosien sekoilun jälkeen todistus kädessä. Keskiarvosana nousi lineaarisesti loppua kohden, mutta opiskelutahti hidastui käänteisesti. Ei saa onnitella.
Diplomi-insinööri, fyysikko, tosin fysiikkaa en paljon lukenut enkä siitä mitään ymmärrä.Onneksi olkoon. Lämpimästi.
No mikäs susta nyt sitten tuli?
Oonea!Vuosien sekoilun jälkeen todistus kädessä. Keskiarvosana nousi lineaarisesti loppua kohden, mutta opiskelutahti hidastui käänteisesti. Ei saa onnitella.
Onnittelut!:thumbup: kaiikesta huolimattaDiplomi-insinööri, fyysikko, tosin fysiikkaa en paljon lukenut enkä siitä mitään ymmärrä.
Inzinöörit on tärkeitä heppuja. Ilman heitä oltaisiin pulassa.:thumbup: (ja harvemmista ammattiryhmistä heitetään yhtä paljon herjaa...)Diplomi-insinööri, fyysikko, tosin fysiikkaa en paljon lukenut enkä siitä mitään ymmärrä.
:eek!:Diplomi-insinööri, fyysikko, tosin fysiikkaa en paljon lukenut enkä siitä mitään ymmärrä.
Mulla oli piirustus kymppi.EKa tatuointi päätetty.
Nyt pitää ettiä tatuoija ja sopivä päivänmäärä sen laittamiseen. :ahem:
Mikä ja minne? Ei sit mitään väsynyttä eihän?EKa tatuointi päätetty.
Nyt pitää ettiä tatuoija ja sopivä päivänmäärä sen laittamiseen. :ahem:
Paikka vaihtoehtoina korvan taakse, kylkeen tai niskaan. Aloitan erittain pienella, mutta mulle merkityksellisella kuvalla.Mikä ja minne? Ei sit mitään väsynyttä eihän?
Kuinka kauas korvaan taakse meinasit? Ja eiks toi alaniska oo toiselta nimeltä väliliha?Paikka vaihtoehtoina korvan taakse, kylkeen tai niskaan. Aloitan erittain pienella, mutta mulle merkityksellisella kuvalla.
Oliskin muuten kova tatuoida valilihaan nuoli. Joko sitten ylos tai alaspain.Kuinka kauas korvaan taakse meinasit? Ja eiks toi alaniska oo toiselta nimeltä väliliha?