Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Huomentapäivää kaikille tasapuolisesti.
Huomentapäivää kaikille tasapuolisesti.
Kannattaa varata vappuyöpyminen johonkin muuhun mestaanKuopijjossa on vielä lunta ojanpohjilla.
Just olin ehdottamassa, että kokeilisit salasanaksi portti. Toinen ehdotus on SAATANA!Oon unohtanu/hukannu yhen kohtalaisen tärkeän salasanan - SAATANA!
Edit: Ei oo portti!
Vaikka mie aika taidokas olenkin niin kahteen paikkaan repeäminen samaan aikaan on sen verran hankalaa ettei ilman erinomaisen hyvää syytä viitsi lähteä yrittämään..Olisit jättänyt soittamatta ja mennyt kertaamaan.
Kertausharjoituksissa käynti on tärkeää. Kyllä mä uskoisin sun työnantajasi sen ymmärtävän.Vaikka mie aika taidokas olenkin niin kahteen paikkaan repeäminen samaan aikaan on sen verran hankalaa ettei ilman erinomaisen hyvää syytä viitsi lähteä yrittämään..
No ei oikeastaan. Vielä kaks pitäis saada niin voisi mennä nukkumaan hyvillä mielin.Sellasta se on
Tehty. Roikkunen täällä vielä jonkin aikaa ja sitten.Sepä hyvä. (vastaa äkkiä ja sitten uusi kommenti "nukkumaan->")
Kiitoksia paljon *kumartelee**aplodit*
Oliko kivaa?Jouduin puhalluskokeeseen Pieksämäen kohdalla.:alppu:
Nihtisillan ABC:n kassajonossa ihmisten henget haisi sokerin ja alkoholin yliannostukselta.Jouduin puhalluskokeeseen Pieksämäen kohdalla.:alppu: