Ned Flanders
Diddlido springfielder
En muuten tiennyt että Ranskan kansallislaulu, Marseljeesi, oli aikoinaan kansainvälinen työväenlaulu.
Ja pari perhosta bongattu.
Ja pari perhosta bongattu.
Laitoitko värinähälytyksen päälle ennen kuin sen suteen änkesit?Luuleeko ne että mä pystyn sulkemaan liittymän puhelimella, kun puhelin on hukassa...
Eivät sentään pieksäneet?Jouduin puhalluskokeeseen Pieksämäen kohdalla.:alppu:
Totta. Silloinhan sisäänajo olis päättynyt ulosajoon.Kävin tänään ajamassa sisäänajon, tai ainakin yrittämässä. Kymmenen minuuttia olin saanut kierrellä niin auto tärisee mutkissa holtittomasti ja ajan varikolle. Siellä sitten huomataan että vasen takarengas oli ollut huonosti kiinni ja kiinnikkeet olivat kovertaneet koko vanteen paskaksi :mad_old: Hyvä ettei ollut irti lähtenyt. Perkele. :mad_old:
Totta. Silloinhan sisäänajo olis päättynyt ulosajoon.
Ei mutta tökkäsivät pillin suuhun. Eikä se edes viheltänyt. Poliisit on varmaan hakenut vappupillinsä Liidelistä, kun ei toimi.:thumbfh::nope:Eivät sentään pieksäneet?
Ei leikitä juomalla. :nope:Ai saatana, roiskahti cokista silmään :thumbfh: Nyt sattuu.
Eikä leikitä myöskään syömällä.:nope:Ei leikitä juomalla. :nope:
Söin äsken sikaa, tuliko nyt sikaflunssa?Eikä leikitä myöskään syömällä.:nope:
Tai sikotauti.:thumbfh:Söin äsken sikaa, tuliko nyt sikaflunssa?
Olen rokotettu sitä vastaan. :tongue:Tai sikotauti.:thumbfh:
Paniko ne sun persiiseen? Siis sen piikin?:doubtful:Olen rokotettu sitä vastaan. :tongue:
Toivottavasti susta ei tullut tuhkamunaa moisesta. Se vaara nimittäin piilee sikotaudissa.Edellisistä postauksista tuli mieleen että olen sairastanut (todistettavasti) tuhkarokon kaksi kertaa.
En kertonut poteneeni sikotautia, senkin olen kyllä sairastanut.Toivottavasti susta ei tullut tuhkamunaa moisesta. Se vaara nimittäin piilee sikotaudissa.