Joku viksu olis voinut mun postauksesta hokata, että johdatin tuhkarokosta tuhkamunan.En kertonut poteneeni sikotautia, senkin olen kyllä sairastanut.
Mutta ei väkisin. Pitäkää jackinne.:nope:
Joku viksu olis voinut mun postauksesta hokata, että johdatin tuhkarokosta tuhkamunan.En kertonut poteneeni sikotautia, senkin olen kyllä sairastanut.
Huomasin kyllä "johdatuksesi" mutta en ole tarpeeksi fiksu ymmärtääkseni mikä siitä teki kirjoittamisen arvoisen.Joku viksu olis voinut mun postauksesta hokata, että johdatin tuhkarokosta tuhkamunan.
Mutta ei väkisin. Pitäkää jackinne.:nope:
Se oli turhan ilmiselvä. Asiaa sivuten:Joku viksu olis voinut mun postauksesta hokata, että johdatin tuhkarokosta tuhkamunan.
En mie voi muistaa.Paniko ne sun persiiseen? Siis sen piikin?:doubtful:
Moon sairastanu skidinä sikotaudin :frank:Toivottavasti susta ei tullut tuhkamunaa moisesta. Se vaara nimittäin piilee sikotaudissa.
Tossa oli kirjoitusvirhe, oliko se pillu vai pili?Ei mutta tökkäsivät pillin suuhun.
Oli sekahaku, joten kummatkin oli suussa.:thumbfh:Tossa oli kirjoitusvirhe, oliko se pillu vai pili?
Tais kuitenkin olla pillu mielessä ja oma pili suussa.Oli sekahaku, joten kummatkin oli suussa.:thumbfh:
Vaatii joko a) huikean notkeuden tai kee) miehekkään mittaisen molon.Tais kuitenkin olla pillu mielessä ja oma pili suussa.
No lähinnä sitä autoglymiä olisin tiedustell että oliko edes mukana.
Aiheesta tuli joskus ohjelma TV:stä. Suomenkielinen ja vieläpä muistelisin sen olleen 'asiaohjelma'. Noniin. Muisti kertoo edelleen avainsanaksi sanan 'saunasolmu'.Vaatii joko a) huikean notkeuden tai kee) miehekkään mittaisen molon.
Minulla oli samaan aikaan sikotauti ja tuhkarokko. Ei ollut kivaa. Silloin minulla sattui olemaan vihreä hame ja sen jälkeen en ole voinut pitää vihreitä vaatteita. :yuck:Moon sairastanu skidinä sikotaudin :frank:
Ei muuten ollu kauheen kivaa :doubtful:
Öööh, eikö se ole vaha. Siis ainakin mulla on. Levitetään ja annetaan kuivua harmaaksi kalvoksi ja kiillotetaan pois. Ja ikkuna on tosiaankin puhdas :thumbup:Näkyy siellä glymiäkin olleen.
4 kertaa arvokkaampaa liuotinta kuin testin parhaat arvosanat saanut ikkunanpesuaine.
En tosin keksi yhtään kelvollista syytä miksi kannattaisi haaskata rahansa ylihintaiseen ja huonompaan liuottimeen.
EI OLE. Siis ei ainakaan tässä tapauksessa.Öööh, eikö se ole vaha. Siis ainakin mulla on. Levitetään ja annetaan kuivua harmaaksi kalvoksi ja kiillotetaan pois. Ja ikkuna on tosiaankin puhdas :thumbup:
Luulin jutun olevan vanhempi tapaus, jolloin nuorempi kysyy "mitä sä oikein tuijotat?". Johon vanhempi sanoo "En tiedä, mutta katson kotona heti lintukirjasta".Ei ole ikuna ollut sikotautia..
Sitten postauksen loppukevennys:
Eräs arvokkaampi herra istui ratikassa iltapäivälehteä lukien.Viereen istahti kaksikymppinen irokeesihemmo punavihreässä hiuslaitteessaan ja kirjavissa vaatteissaan. Mieshenkilö katsoi suht' pitkään nuorta mietteliään näköisenä. Värikäs nuoremme ärtyi siitä kysymään: "Eksä gubbe, oo ite tehny nuorena mitään raflaavaa?" Tähän herrasmiehemme edelleen miettivänä: "Kyllä - panin kerran Panamassa papukaijaa, joten mietin voisitko olla poikani..."
Sitäpä juuri. Upea aamuNyt jos kahvia litkisi.