Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Vaalien ylivoimaisesti kornein ja parhaimmat naurut irrottanut hetki: Käsisuudelma + "Madame, olette voittanut". :D
Melkoisen säälittävää teennäisyyttä, joka naurun lisäksi kirvotti melkoiset myötähäpeät. :eek: :eek: :eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
kouvotsvoni sanoi:
Jyväskylästä palattu..taidan aloittaa blogin kirjoittamisen.

:doubtful:
Eihän siitä mitään tullut. En tiedä mistä pitäisi aloittaa. Tarvitsen haamukirjoittajan..

Viimeksi muokattu:

72

Well-known member
Käytiin lauantaina katsomassa Tennarissa Matti-leffa. Nauraa sai, mutta kyllä säälittikin. Matti esitettiin uhrina, mitä varmasti myös onkin. Eniten hämmästytti Peter Franzénin muodonmuutos.

72

Well-known member
Oon mietiskellyt lehtien uutisointia Matti Tuomisesta. Alunperin luin, että sai sydänkohtauksen, jonka takia vietiin paria päivää ennen kuolemaa sairaalaan, mutta sai myös aivoverenvuodon josta ei enää selvinnyt. Nyt ollaan keskitytty kuitenkin kokonaan siihen sydänkohtaukseen, josta lehdet jaksaa kirjottaa. Sit oon miettinyt sitä, miksi useat olivat ajatelleet hänen kuolleen jo aiempina vuosina.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
72 sanoi:
Sit oon miettinyt sitä, miksi useat olivat ajatelleet hänen kuolleen jo aiempina vuosina.
Tätä mä kans vähän hämmästelin, koska ainakin mulle oli ihan selvää että mies eli ja työskentelikin edelleen. Vähän sama kuin joku hämmästelis nyt, että elääkö vaikkapa Jörn Donner edelleen.

Knoukka

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Vaalien ylivoimaisesti kornein ja parhaimmat naurut irrottanut hetki: Käsisuudelma + "Madame, olette voittanut". :D
Melkoisen säälittävää teennäisyyttä, joka naurun lisäksi kirvotti melkoiset myötähäpeät. :eek: :eek: :eek:
Mä mietin niitä Salen lentosuukkoja jo aiemmin- nehän oli yhtä sulavia kun Mao Tse Tungilla aikanaan. Sitten päälle toi käsisuudelma... ei toiminut sitten ollenkaan.

Muuten Saulin kommentit tappion hetkellä olivat hienoja ja rakentavia. Hyvä häviäjä. Ainakin näin ulkopuolisin silmin, mikä onkin tärkeää tällaisen vaalin jälkeen. Siitä pisteet.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
KnowHow sanoi:
Muuten Saulin kommentit tappion hetkellä olivat hienoja ja rakentavia. Hyvä häviäjä. Ainakin näin ulkopuolisin silmin, mikä onkin tärkeää tällaisen vaalin jälkeen. Siitä pisteet.
Kyllä.

DFiaA

I told you so
KnowHow sanoi:
Mä mietin niitä Salen lentosuukkoja jo aiemmin- nehän oli yhtä sulavia kun Mao Tse Tungilla aikanaan. Sitten päälle toi käsisuudelma... ei toiminut sitten ollenkaan.

Joo. Häviö mikä häviö, ei se kiukuttelemalla miksikään muutu. Saulinkampanja itsessään oli varsin suuri menestys ja voitto. Lopputulos ei ehkä ollut tavoiteltu, mutta kaikki ylitykset se odotti.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
kouvotsvoni sanoi:
Kävin terkkarilla...lekuri-reissu edessä.
Itsehän kävin juuri lekurilla. Sain passituksen allergiatesteihin.

HEI HALONEN! :eek!: Olen allerginen sille...voi vitjat... :(

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Formulanomi sanoi:

Iho syyhyää ja sain käsirasvaa, sain ohjeen hommata syylä-troppia apteekista ja sitten lekurille menen valittamaan yhtä pikkuongelmaa :eek:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
kouvotsvoni sanoi:
Iho syyhyää ja sain käsirasvaa, sain ohjeen hommata syylä-troppia apteekista ja sitten lekurille menen valittamaan yhtä pikkuongelmaa :eek:
Ahaa...vai että semmossii...eiku "semmossii".

Itselläni on ollut varsinkin sen mun "pitkän flunssan" jälkeen kummallisia iho-oireita. Nokkosihottumaa eri puolelilla muuten komeaa kroppaani.

http://ohjepankki.vsshp.fi/fi/3719/6554

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:

Päinvastoin, olet allerginen Niinistölle. Halonen on ollut kahvoissa jo 6 vuotta, eikä sulla mitään 'suurempaa' häikkää. Nyt kun Sale oli tunkemassa palleille, niin johan sait näppylöitä. :D