Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Täällä testaan rFactoria. Liigaa varten. Silverstone, MMG 2007, Ferrari, ei apuja. Sain 1.22.055 jo, kun tavoiteaika on alle 1.20. :thumbup:
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kari Tapio (tai joku Kari Tapion pehmeällä baritoni-äänellä puhuva) soitti eilen ja sanoi "Anteeks nyt meni väärälle henkilölle." Tarkistin juuri numeron Eniron henkilöhausta: numero on ilmeisesti salattu.
Eipä tuo mitään. Itselleni soitti viime yönä Jack Nicholson. Luurissani jopa luki soittajan kohdalla nimensä, vaikka hän itse sanoi soittaneensa väärään numeroon. Kerroin hänelle hänen olleen paljon parempi jokeri kuin Heath Ledger. Hän oli samaa mieltä. Puhelu lopetettiin, koska mun ovikello soi, ja tiesin että sieltä oli Stephen King tulossa kirjoittamaan nimmaria yhteen kirjaan.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Sain tänään töissä uuden suoraan pakasta reväistyn auton alle. Hyundai H-1. Huomaa et tässä on 170 hv, tuplasti sen mitä aiemmassa. Lisäksi se on takaveto! Ja kruununa kaikelle - ilmastointi.

:cool:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Eipä tuo mitään. Itselleni soitti viime yönä Jack Nicholson. Luurissani jopa luki soittajan kohdalla nimensä, vaikka hän itse sanoi soittaneensa väärään numeroon. Kerroin hänelle hänen olleen paljon parempi jokeri kuin Heath Ledger. Hän oli samaa mieltä. Puhelu lopetettiin, koska mun ovikello soi, ja tiesin että sieltä oli Stephen King tulossa kirjoittamaan nimmaria yhteen kirjaan.
Ei sentään ollut tullut pyytämään nimmaria sulta yhteen kirjaan?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Kaadoin äsken 5 kuusta, yhden pajun ja yhden vaahteran. Vielä ehkä täytyis kaataa yks iso kuusi. Täytyy varmaan ensin käydä ajamassa autot veks tosta lähistöltä...
 
Ylös