Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Hyvä. Pidä lippu korkealla. :D

Ihmettelen että miksi melkein poikkeuksetta kun laitan mikroaaltouuniin jotain lämpenemään niin olen juuri paria sekuntia ennen tai heti jälkeen piippauksen paikan päällä?:doubtful:
 
Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Onnea kaikille muillekin, niin ei tule paha mieli. :thumbup:
Suurimmalla osalla tämän foorumin hahmoista nimpparisankari löytyy ainakin pöksyistä, joten taitaa paha mieli jäädä lähinnä hameväen murheeksi.

Tsemppiä heillekin toki. :thumbup:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Maasikakoululle pitäisi elokuussa takasin.. blah. Kasikolmosessa pööpöillä siellä seittemän viikkoa. Olis jo riittäny kyllä aikonaan. Pitää vaan kasikolmoseen vaihtaa laatat.. vieläkin vänssin natsat ja punasella pohjalla.. :eek:
Niin ja koppis sekä verikauha pitää uusia.. nekin punasella. Ja gestapon hihamerkit.. prkl..
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Niin joo. Tässä pari päivää sitten kävi asiakas, jolla tuntui olevan merkkiuskollisuutta. Osti 3 Tapio-viinaa Tapio-viinan t-paidassa. Jopas tuli väli-viivoja.
Siis, onko Kouvo mukamas alkossa hommissa, vai tajusinko jotain väärin :thumbfh:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Tulosruudussa

"Roger Federer hävisi... :eek: ...yhden erän Saksan Philip Kolschreiberille, mutta voitti kolme muuta erää ja eteni jatkoon...
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Olin Stockmannilla ostoksilla ja eräs asiakas luuli, että olen henkilökuntaa ja kyseli aurinkohattujen sijaintia. :thumbfh:
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Napero pudotti jonkun taulun alas seinältä. Sitten ihmettelin kun netti ei toimi. Taulu oli pudotessaan katkaissut netin puhelinjohdon. Piti vielä iltapuhteina puukolla ja knipeksillä tehdä karvapeppu liitos niinku.
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Olin Stockmannilla ostoksilla ja eräs asiakas luuli, että olen henkilökuntaa ja kyseli aurinkohattujen sijaintia. :thumbfh:
Itsellä oli joskus samanlainen tilanne. Oltiin menossa häihin. Taisi olla lauantai ja minä siinä pikaisesti Mustaan pörssiin. Suorat mustat housut ja kauluspaita päällä etsin jotain ide kaapelia niin joku tuli kysymään -Onko teillä tämmösiä lamppuja? Vastasin että en tiedä :D
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Itsellä oli joskus samanlainen tilanne. Oltiin menossa häihin. Taisi olla lauantai ja minä siinä pikaisesti Mustaan pörssiin. Suorat mustat housut ja kauluspaita päällä etsin jotain ide kaapelia niin joku tuli kysymään -Onko teillä tämmösiä lamppuja? Vastasin että en tiedä :D
Heh, me oltiin Kreetalla joskus vuonna yks ja kaks kaveriporukan kesken. Siellä sitten joku turisti tuli kysymään kaverilta tietä jonnekin.... Kaveri on kyllä herkästi ruskettuva ja mustatukkainen, mutta se ei auttanut, ei saanut kyseinen turisti reittineuvontaa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Käytiin maallamaalla nautiskelemassa kesäillasta ja oli tarkoitus perinteiseen tapaan istuskella rappusilla ilta-auringon lämmössä. Eihän siitä tullut mitään, kun itikoita oli niin hirveesti ja ne olivat hirvittävän aktiivisia hyökkäilemään. :mad_old:
Joku tai jotkut pirulaiset puraisivat vasemman käden kämmenselkää ja se on siitä lähtien ollut punainen, kutiava ja turvonnut pallo. Alkaa ranteesta ja jatkuu sormiin asti. Kun laittaa käden nyrkkiin, ei rystysten mokkuloita näy ollenkaan, on vain pyöreä ja sileä pallukka. :doubtful:
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Joku tai jotkut pirulaiset puraisivat vasemman käden kämmenselkää ja se on siitä lähtien ollut punainen, kutiava ja turvonnut pallo. Alkaa ranteesta ja jatkuu sormiin asti. Kun laittaa käden nyrkkiin, ei rystysten mokkuloita näy ollenkaan, on vain pyöreä ja sileä pallukka. :doubtful:
:doubtful:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Joku tai jotkut pirulaiset puraisivat vasemman käden kämmenselkää ja se on siitä lähtien ollut punainen, kutiava ja turvonnut pallo. Alkaa ranteesta ja jatkuu sormiin asti. Kun laittaa käden nyrkkiin, ei rystysten mokkuloita näy ollenkaan, on vain pyöreä ja sileä pallukka. :doubtful:
Hirvikärpänen. Aiheuttaa helposti allergia- tai tulehdusreaktion.
 
Ylös