Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olin Stockmannilla ostoksilla ja eräs asiakas luuli, että olen henkilökuntaa ja kyseli aurinkohattujen sijaintia. :thumbfh:
Multa tultiin kysymään Rovaniemen K-raudassa, missä teillä on verhotangot?

Vastasin notta: Ikkunoiden yläpuolella!:eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olin Stockmannilla ostoksilla ja eräs asiakas luuli, että olen henkilökuntaa ja kyseli aurinkohattujen sijaintia. :thumbfh:
"Kolme kerrosta ylöspäin, siellä heti portaiden jälkeen vasemmalle, hetken kuluttua käytävän päässä vielä kertaalleen vasemmalle, sitten vielä kerran ja vielä yks kerta, siellä näkyy vasemmalle portaat, joita menette kolme kerrosta alaspäin, minkä jälkeen pari metriä oikealle ja löydätte itsenne hattuosastolta" :frank:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
"Kolme kerrosta ylöspäin, siellä heti portaiden jälkeen vasemmalle, hetken kuluttua käytävän päässä vielä kertaalleen vasemmalle, sitten vielä kerran ja vielä yks kerta, siellä näkyy vasemmalle portaat, joita menette kolme kerrosta alaspäin, minkä jälkeen pari metriä oikealle ja löydätte itsenne hattuosastolta" :frank:
Jälkeenpäin ajattelin, etä jotain tollasta olisi voinut kertoa. :frank:
 

Örfil

Guest
Maalaan "ottopojan" mopon tankkia. Tänää pohjamaalikerrokset, huomenna varsinainen maali ja ylihuomenna päälle lakka. Tällähän saa jo liki 100 postausta aikaiseksi :D
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Tuli tuosta JPP:n postauksesta mieleen, että kävinpä eilen uimassa.
 

Tommi123

Namiskuukkeli
Liittynyt
7.9.2008
Viestit
1828
Sijainti
<:
Olin kalassa. Mukavasti oli kalastelijoita. Saaliiksi 0 kalaa koska joku muutamankilon hauki tippui rantakivikolle ja siitä tippu veteen.:jaska:
 
Ylös