Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Toi Easy on cover-biisi, mutta tuota FNM:n versiota soitettiin aikoinaan aivan hillittömän paljon MTV:lla.

Joka tapauksessa siis, kyseistä bändiä on luonnehditty uniikiksi, uraauurtavaksi, edelläkävijäksi ja ties miksi, niin aika :eek: toi sun arvio. Jos oikeasti haluaa tsekata bändin omaa tuotantoa, niin voisi kokeilla vaikka seuraavia:
Epic (bändin eka hitti jenkeissä käsittääkseni)
Midlife Crisis (juu, samaistun :D )
What A Day

Jos noiden jälkeenkin FNM kuulostaa tasapaksulta ja valmiiksi pureskellulta, niin sitten ... olen sanaton.
Mielestäni keskinkertaista mättöä edelleen. Aika monta noitten biisiä olen nyt kuunnellut ja tylsyys iski. Biisit eivät vain kolahda.

Samantien kun kerran on päästy kritisoimaan musiikkia, niin kerron, mikä tehoaa meikäläiseen: Disturbed
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jos muuten jotakuta kiinnostaa ilmainen PC/MAC/Linux Single Player/Multi PlayerShooter, niin tuolta löytyy: http://sauerbraten.org/

En ole itse testannut, mutta kuulemma koukuttaa helposti.

Vai joko tää oli joskus täällä? Mikään kauheen uusi juttuhan tuo ei ole.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jos lähtis töistä kotiin. Täällä on mukavan viileää, mutta ulkona taitaa olla jotain muuta. :cool:
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Jos muuten jotakuta kiinnostaa ilmainen PC/MAC/Linux Single Player/Multi PlayerShooter, niin tuolta löytyy: http://sauerbraten.org/

En ole itse testannut, mutta kuulemma koukuttaa helposti.

Vai joko tää oli joskus täällä? Mikään kauheen uusi juttuhan tuo ei ole.
Kokeilin joskus tuota cube ykköstä (?) ja aika scheisseä oli.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jos lähtis töistä kotiin. :cool:
Lähdin sitten eilen töistä kotiin ja ajattelin tehdä tänään töitä etänä. Etätyöskentelyyn tuli pieni este, kun matskut jäivät työkoneessa töröttävään tikkuun. Lähdenpä nyt sitten hakemaan sen pahuksen tikun, että voin jatkaa. Etänä. :eek:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Lähdin sitten eilen töistä kotiin ja ajattelin tehdä tänään töitä etänä. Etätyöskentelyyn tuli pieni este, kun matskut jäivät työkoneessa töröttävään tikkuun. Lähdenpä nyt sitten hakemaan sen pahuksen tikun, että voin jatkaa. Etänä. :eek:
Kävi hymyilyttämään - anteeksi :eek:

Minä painun kohta lenkittämään pientä ystävää, se kun ei oikein etänä onnistu.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kävi hymyilyttämään - anteeksi :eek:

Minä painun kohta lenkittämään pientä ystävää, se kun ei oikein etänä onnistu.
Ja minä tulin lenkittämästä. Pitäis koiratkin käyttää ennen aamukahdeksaa näillä ilmoilla. Paarmoja, paahtavaa kuumaa ja käärmeiden alituista varomista on nyt.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kävin tikkuni ja tultiin töihin maallemaalle. Ulkona on helle, mutta sisällä pirtissä on ihanan viileää. :)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Niin joo. Tässä pari päivää sitten kävi asiakas, jolla tuntui olevan merkkiuskollisuutta. Osti 3 Tapio-viinaa Tapio-viinan t-paidassa. Jopas tuli väli-viivoja.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Eräs havainto vähän askarruttaa.. jännä semmonen.. semmonen juttu. Tai sitte mie kuvittelen vaan.

Hmm..
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Älä jätä meitä jännän äärelle yksin!
Jännä tilanne. Tai ei se periaatteessa kovin jännä, mutta tiettyin asianhaarain vallitessa hyvin jännä. Tavallisesti olisi kovin helppo varmentaa, sekin olisi kyllä jännä, nyt vaan ei pidä hötkyillä yhtään.. jatkan jännän tarkkailua vielä. Vähän siimaa annan sille, tutkailen tilannetta.

Jännästi tänään laski yksi yhteen lyhyellä matikalla. Se on jännä..
 
Ylös