Trullinkaasu
Well-known member
Nyt jo skole alkanu?Samoin. Mulla loppu kanssa kahdeltatoista.
Ai hittolainen mulla on rento perjantai, kymmenestä yhteen koulua! :alppu:
t. Vielä viikko lomaa jäljellä
Nyt jo skole alkanu?Samoin. Mulla loppu kanssa kahdeltatoista.
Ai hittolainen mulla on rento perjantai, kymmenestä yhteen koulua! :alppu:
:ahem:t. Vielä viikko lomaa jäljellä
Onhan se, mutta tosikoulusta ei ole tietoakaan. :thumbup:Nyt jo skole alkanu?
Eiku kaks ja risat :thumbup:Nyt jo skole alkanu?
Niin kauan kun EI voi herätä oman aikataulunsa mukaan, niin se on tosikoulua. :thumbfh:Onhan se, mutta tosikoulusta ei ole tietoakaan. :thumbup:
Eipäs ku kolme ja risat! :ahem:Eiku kaks ja risat :thumbup:
Missä on Arhinmäki nyt huutelemassa TÖRKEÄÄ kun demarit saikin moninkertaisia tukiaisia mitä Kokoomus oli saanut.Jotenkin tuntuu tutulta nuo sanamuodot. Rahat eivät kuitenkaan tulleet yllättäen, mutta pyytämättä kuitenkin. Urpsu vastasi sitten niin hyvin kuin osasi. Joku Ansku taisi käyttää hieman samanlaista sanamuotoa muutama vuosi sitten.
Sain leikkiä herrasmiestä! Kävin kaupassa ja näin että kahdella naishahmolla oli autostaan rengas puhki. Kysyin että voinko mahdollisesti olla avuksi. Lupa myönnettiin ja vaihdoin renkaan autoonsa. Tuli hyvä mieli
Tuli hymiöt oi'ottua oikeinpäin..tai mistä sitä tietää minkämoista taikavarpua sitä tyrkyllä.Lähden katsomaan Potteria. :ahem:
Eniten mua ihmetyttää, että mistään puolueesta ei löytynyt näkemystä, viisautta ja rehellisyyttä tässä asiassa. Se puolueensa puheenjohtaja, joka olisi avoimesti, ajoissa ja vapaaehtoisesti myöntänyt vaalirahoittajat, sen moraaliset ja käytännölliset vaikutukset, osoittanut aitoa katumusta ja luvannut muuttaa oman puolueensa käytäntöä olisi tullut korjaamaan seuraavissa vaaleissa ison potin ääniä. Ja ilman vaalirahoitusta.Missä on Arhinmäki nyt huutelemassa TÖRKEÄÄ kun demarit saikin moninkertaisia tukiaisia mitä Kokoomus oli saanut.
Vihreät tuli mieleen, kun julkaisivat hyvissä ajoin..mutta taitaa hallituspaikka kiinnostaa siihen malliin, ettei kiinnosta periaatteen takia lähteä.Eniten mua ihmetyttää, että mistään puolueesta ei löytynyt näkemystä, viisautta ja rehellisyyttä tässä asiassa. Se puolueensa puheenjohtaja, joka olisi avoimesti, ajoissa ja vapaaehtoisesti myöntänyt vaalirahoittajat, sen moraaliset ja käytännölliset vaikutukset, osoittanut aitoa katumusta ja luvannut muuttaa oman puolueensa käytäntöä olisi tullut korjaamaan seuraavissa vaaleissa ison potin ääniä. Ja ilman vaalirahoitusta.
Tai toisaalta ei ihmetytä lainkaan, siksi kauas äänestäjistä ja äänestäjien oikeudentunnosta nämä meidän herrat ovat vieraantuneet. Surkeaa ja lyhytnäköistä sakkia. Tässä maassa kasvaa tätä nykyä harvassa valtiomiehiä tai -naisia.
:ahem:Eipäs ku kolme ja risat! :ahem:
Silvo Sokka.
...tusinoittain lehtimiehiä matkusti valokuvaajineen Suomeen tutustumaan tilanteeseen ja tähän suomalaiseen neroon lähemmin.
Kylläpä näki aamulla töihin tullessa, että monta beibeä ja poitsua oli koulutiellä. Pitääpä muuttaa hieman omaa aikataulua aiemmaksi niin ei tarvitse olla mukana siinä suhinassa.Hurlumpsis. Beiben kanssa koulutielle, nyt.