kouvotsvoni
Banjottu
Puolipöhkö ajoikin vastaan aamulla, sama paitakin oli päällä.
Se hymiö oli kylläkin aivan oikeassa paikassa siinä.Tuli hymiöt oi'ottua oikeinpäin..tai mistä sitä tietää minkämoista taikavarpua sitä tyrkyllä.
Jenkkitvohjelmassa sanottiin, että kalliimmaksi tulee olla opiskelematta. En tiedä pitääkö paikkaansa suomessa.Piru, että on kallista tuo ilmainen opiskelu peruskoulun jälkeen.
Eiköhän se pidä. Riippunee siitä, mitä elämällään ja -ssään on tekemässä.Jenkkitvohjelmassa sanottiin, että kalliimmaksi tulee olla opiskelematta. En tiedä pitääkö paikkaansa suomessa.
Oli muuten pikkuveljen numero muutettu... :alppu:Ei sen pärstäkertoimen pitäisi noin paljoa siihen numeroon vaikuttaa. Onhan siinä tietysti voinut käydä jonkunlainen kämmi numeroita antaessa, koska kolme numeroa huonompi numero mitä kokeesta on tullut kuulostaa aika oudolta. :doubtful: Kaksi numeroakin on siinä rajoilla, että onko ihan oikeutettua.
Hyvä jos onnistui! Muistuipa tuosta mieleen. Mulla oli aikoinaan Chevrolet Nova 327 cid, jonka runko oli mutkalla. Renkaat vinkui kurveissa elokuvatyyliin. Ei auttanut aurauskulmien säätäminen, vaikka teetin sen ihan ammattilaisella. Ensin olin yrittänyt itse kaverin kanssa ja korjaamo kertoi et auto on vikura muuten. Mut hupia siitä kärrystä oli yhdeksi kesäksi paljon just sen ulinan takia!Tuli kamppailtua rengaskulmien kanssa.
Tiistaina kun kävin ajamassa niin huomattiin, että auton eturenkaathan harittavat ihan minne sattuu.
No, ei muuta kuin säätö -ja mittausvälineitä ostamaan ja töihin. Tunnin uurastuksen jälkeen pitäisi cambereiden ja castereiden olla kohdallaan. :thumbup:
Oliko Sniper?Tuli kamppailtua rengaskulmien kanssa.
Tiistaina kun kävin ajamassa niin huomattiin, että auton eturenkaathan harittavat ihan minne sattuu.
No, ei muuta kuin säätö -ja mittausvälineitä ostamaan ja töihin. Tunnin uurastuksen jälkeen pitäisi cambereiden ja castereiden olla kohdallaan. :thumbup:
Ajatko autoa jo 14-vuotiaana? :eek!:Tuli kamppailtua rengaskulmien kanssa.
Tiistaina kun kävin ajamassa niin huomattiin, että auton eturenkaathan harittavat ihan minne sattuu.
No, ei muuta kuin säätö -ja mittausvälineitä ostamaan ja töihin. Tunnin uurastuksen jälkeen pitäisi cambereiden ja castereiden olla kohdallaan. :thumbup:
Miten sen nyt ottaa... Karting -autosta olen koko ajan puhunut, autohan se on sekin. :wink:Ajatko autoa jo 14-vuotiaana? :eek!:
Tuskin tuo vielä onnistui aivan täydellisesti, mutta hyvin suuntaa antavat ja paljon paremmat säädöt. Koko hommahan menee uusiksi aina silloin kun kuski istahtaa kyytiin... . Jonkinlainen negatiivinen camber pitäisi saada perussäädöillä aikaisiksi.Hyvä jos onnistui! Muistuipa tuosta mieleen. Mulla oli aikoinaan Chevrolet Nova 327 cid, jonka runko oli mutkalla. Renkaat vinkui kurveissa elokuvatyyliin. Ei auttanut aurauskulmien säätäminen, vaikka teetin sen ihan ammattilaisella. Ensin olin yrittänyt itse kaverin kanssa ja korjaamo kertoi et auto on vikura muuten. Mut hupia siitä kärrystä oli yhdeksi kesäksi paljon just sen ulinan takia!
Toki, toki! Ei muuta kuin hanaa vaan. :thumbup:Ja ei näissä kartingautoissa mikään säätö auta renkaiden vinkumiseen, ne kuuluvat asiaan.
Niinpä tietenkin...Miten sen nyt ottaa... Karting -autosta olen koko ajan puhunut, autohan se on sekin. :wink:
Mikäs siinä nyt niin ihmeellistä on :frank:Ajatko autoa jo 14-vuotiaana? :eek!:
Myö epäilin et se olis ajanut liikenteessä. Enemmän siinä saa irti autosta kuin ajamalla takapihalla. Tai niin mä ainakin luulen.Mikäs siinä nyt niin ihmeellistä on :frank:
Kunhan ei siis liikenteen seassa aja.
Ehkä. Itehän ajelen mökillä.Myö epäilin et se olis ajanut liikenteessä. Enemmän siinä saa irti autosta kuin ajamalla takapihalla. Tai niin mä ainakin luulen.