Jaaha, täällä on taas tämmösiä, tämmösiä... ENNAKKOLUULOJA!Enemmän siinä saa irti autosta kuin ajamalla takapihalla.
Jaaha, täällä on taas tämmösiä, tämmösiä... ENNAKKOLUULOJA!Enemmän siinä saa irti autosta kuin ajamalla takapihalla.
No, nyt tuli postia vajaan tunnin viiveellä.Aamulla ja päivällä tuli pari postia tuntien viiveellä lähetyshetkestä.
Nyt testaamaan uusia säätöjä...Tuli kamppailtua rengaskulmien kanssa.
Tiistaina kun kävin ajamassa niin huomattiin, että auton eturenkaathan harittavat ihan minne sattuu.
No, ei muuta kuin säätö -ja mittausvälineitä ostamaan ja töihin. Tunnin uurastuksen jälkeen pitäisi cambereiden ja castereiden olla kohdallaan. :thumbup:
:nope: Kannattais lopettaa se viinanjuonti ja huumeidenkäyttö. :nope:Tulin asuntolasta Saatana reps: maikka soittanu faijalle että olin juonu viinaa siel vaik vedin kokist ku joku ilmottanu asuntolas reps.
Mites nyt tollai? (Btw missä koulussa oot tyyliin yläaste tai lukio tms?)Tulin asuntolasta Saatana reps: maikka soittanu faijalle että olin juonu viinaa siel vaik vedin kokist ku joku ilmottanu asuntolas reps.
Asuntolasta päätellen amiksesta. :idea:Mites nyt tollai? (Btw missä koulussa oot tyyliin yläaste tai lukio tms?)
Suahan tuntuu vaan NAURATTAVAN tää vakava juttu! Ettet olis hassislimppaakin juonu siellä?! Ja kokishan on vähän stydimpää ku kokkeli, että taitaa olla ny korkee aika mennä HOITOLAAN!Tulin asuntolasta Saatana reps: maikka soittanu faijalle että olin juonu viinaa siel vaik vedin kokist ku joku ilmottanu asuntolas reps.
Hyvin sää vedät. :thumbup: Tulevaisuutta ajatellen tämäkin harrastus on eduksi, kun liikenteen sekaan joskus autolla pääset. Molempia kun on vähän tullut kokeiltua itsekin. Moottoripyörät on myös jonkilaista kausiluontoista leikkiä. Se onkin sellasta leikkiä, mihin itsellä ei rahkeet riitä. Yksikään ajokoulu ei anna opetusta apupyörillä:nope:Jaaha, täällä on taas tämmösiä, tämmösiä... ENNAKKOLUULOJA!
Tiedä sitten suunnasta? Klo 20:08 saapui posti, joka oli lähetetty viime yönä klo 1:07.No, nyt tuli postia vajaan tunnin viiveellä.
Ja oma testiposti 20 min viiveellä.
Suunta on oikea...
Melko Badoerit tuli vedettyä. Kolme tuntia yhteensä ja 50 minuuttia itse ajoa. Maanantaina on sitten kumia radalla, silloin uudestaan...Nyt testaamaan uusia säätöjä...
Nyt kun alkaa säätäminen luistaa, niin sitä kannattaa tehdä mahdollisimman paljon. Joka paikassa hirveetä säätöä.Melko Badoerit tuli vedettyä. Kolme tuntia yhteensä ja 50 minuuttia itse ajoa. Maanantaina on sitten kumia radalla, silloin uudestaan...
Onnistunut käynti. :thumbup: Hyvä että aletaan päästä säätämisestäkin jyvälle.
Joo amiksessa nurmijärvellä. no joskus 1 aikaa kavereitte kans pelaa bilist sit joku pelle tuli sinne valittaa ni se vissii sanonu semmost et olisin juonu viinaa. LawlMites nyt tollai? (Btw missä koulussa oot tyyliin yläaste tai lukio tms?)
Uiko lökäpöksyt paidat päällä vai mistä moinen?Nuorempi jälkikasvun edustaja oli fanittamassa jotain lökäpöksyjä uimalassa. Nyt se on ihan täpinöissään kun sai esim. koskettua Redraman paitaan. Kerrassaan sympaattista vuodatusta tuli lain.
Ei kun ne oli siellä puhumassa taustamusiikin päälle ja ilmeisesti jossain vaiheessa jalkautuivat rahvaan sekaan, nuo aikamme gladiaattorit, nuo huikeat pelivälineet hassuine nimineen.Uiko lökäpöksyt paidat päällä vai mistä moinen?