Pitänee lähteä ruislimpun ja kahvin ostoon.
Hieno mies :thumbup:Pitää lähteä moottoriradalle jututtamaan Ahosta
Kävitkö? Minä vetäisin tänään komiasti kahteen kertaan junalla ohi Kervosta. Ja rallista.Lähtiskö kahtomaan Kerava-rallia?
Olisin mennyt kyllä jos olisi ollut pyörämatkan päässä pätkiä. Eipä ollut, huoltoparkkikin jossain Myrskylässä. Ens vuonna sitten mopolla pätkälle :ahem:Kävitkö? Minä vetäisin tänään komiasti kahteen kertaan junalla ohi Kervosta. Ja rallista.
No eikö sitä voisi jo ajoissa ajatella, että järjestää syntymiset ja ristiäiset talvikauden ajalle! :wink:Pojan ristiäiset tänään ja iso lauma sukulaisia tulossa kylään jää perkele formulatki näkemättä.
Minkäs teet kun muna vie miestä!:nope:No eikö sitä voisi jo ajoissa ajatella, että järjestää syntymiset ja ristiäiset talvikauden ajalle! :wink:
Minulle on tullut semmoinen lepakkokammo, että ne vainoavat joka puolella. Onneksi en näe tuota ohjelmaa.Benjam ja lepakonetsijät
TV1 Klo: 11.05 Pvm: 30.08.2009
Luontokuvaaja Benjam Pöntinen selvittää Suomen ja Viron lepakoiden salaista maailmaa innokkaiden tutkijoiden avulla. O: Nick Upton.
Tai pitää ne kesätauolla.No eikö sitä voisi jo ajoissa ajatella, että järjestää syntymiset ja ristiäiset talvikauden ajalle! :wink: