Muuttuu mustaksi ja putoo pois.Ylen Sankia Priha sanoi:Reilun viikon päästä vaihtuu poleteissa väri.
Tiedoksi.
Mikä susta tulee?Ylen Sankia Priha sanoi:Reilun viikon päästä vaihtuu poleteissa väri.
Tiedoksi.
Minä taasen menen vasta kohta saunaan. Yritän vielä houkutella vaimoa seurakseni pyörimään takapihalle hankeen :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Saunatauolla ollaan. Kuumahan siellä tuli, menossa parvekkeelle. Saattaa tulla kylmä ?
ps. Netti oli kadoksissa kuudesta lähtien.
TervetuloaH_Hihhuli sanoi:Lähden kohta Vantaalle ryyppäämään.
Tuo hangessa pyöriminen olisi kyllä hienoa. Valehtelematta voin sanoa, että kuluvalla viikolla näin unta kyseisestä tapahtumasta.Sam sanoi:Yritän vielä houkutella vaimoa seurakseni pyörimään takapihalle hankeen :ahem:
Olen tuota tehnyt, mutta silloin sijaintina oli alin kerros :thumbup:Il Tempo Gigante sanoi:Tuo hangessa pyöriminen olisi kyllä hienoa. Valehtelematta voin sanoa, että kuluvalla viikolla näin unta kyseisestä tapahtumasta.
Kerrostaloasujalle tuo hangessa pyöriminen on ehkä hieman liian huomiota herättävä tapahtuma ?
Kuulostaa normaalilta.Meikäläisen pso ei kyllä kovaansa lotkauttaisi moiselle liikuntamuodolle.
Tuorein havainto: 03.02.2006 21:00
lämpötila -25,5 °C paine 1028,9 hPa kosteus 75 %
koillistuulta 2,0 m/s pilvisyys 0/8
Nakuna :eek!:Olga sanoi:Rypekää te pson kanssa hangessa, minä lähden kran kanssa jäähylle. :wink:
Eiköhän se siitä saunassa lämpene :thumbup: Ja eiköhän nämä "vieraat" ole riittävän ällistyneitä tilanteesta muutenkin, etteivät kiinnitä huomiota pieniin yksityiskohtiinMoe Szyslak sanoi:Varos Sammy ettei pippeli kutistu liian pieneksi lapsentekotarkoitukseen hangessa.
Meitin hengettärellä on toi vihree johto, mutta se ottaa sen aina lämpimästä käyttöön, niin en oo kuullut ainakaan sen kiroavan sitä. (Taloyhtiö nimittäin kielsi jättämästä sitä letkuu enää siihen sähkötolppaan :jaska: )Olga sanoi:Laitoin tuossa autoon lämmitysjohtoa ja sadattelin Defan vihreää johtoa. Ennen minulla on ollut Calix'eja ja niissä on ollut mustat pakkasessakin taipuvat johdot. Nyt on Defa ja karmea vihreä pakkasessa tönköttyvä johto. Tuntuu uskomattomalta, että se on tarkoitettu ulkona käytettäväksi.
Onko muilla vastaavia havaintoja?
Vihreä johto on, muttei sen kummemmin taipuvaa kuin tönkköäkään lämmitystolppaa. Hieman enemmän mua noi kylmäkäynnistykset just nyt kismittää kuin tuo johto.Olga sanoi:Laitoin tuossa autoon lämmitysjohtoa ja sadattelin Defan vihreää johtoa. Ennen minulla on ollut Calix'eja ja niissä on ollut mustat pakkasessakin taipuvat johdot. Nyt on Defa ja karmea vihreä pakkasessa tönköttyvä johto. Tuntuu uskomattomalta, että se on tarkoitettu ulkona käytettäväksi.
Onko muilla vastaavia havaintoja?
No eihän sitä tietenkään siihen tolppaan voi jättää. Mites se hengetär sen lämpimästä ottaa silloin kun se ottaa auton tolpasta? Silloin minulla ainakin johto on niin kankee, että hyvä kun saa taivutelluksi pienen auton sisälle niin, että voi työpaikalla tolpittaa.Moe Szyslak sanoi:Meitin hengettärellä on toi vihree johto, mutta se ottaa sen aina lämpimästä käyttöön, niin en oo kuullut ainakaan sen kiroavan sitä. (Taloyhtiö nimittäin kielsi jättämästä sitä letkuu enää siihen sähkötolppaan :jaska: )
Kyllä kylmäkäynnistykset ovat aika rankkoja. Siinä käy helposti 'keu keu'.Bobakki sanoi:Vihreä johto on, muttei sen kummemmin taipuvaa kuin tönkköäkään lämmitystolppaa. Hieman enemmän mua noi kylmäkäynnistykset just nyt kismittää kuin tuo johto.