Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sijainti
Lapinlahti
Olga sanoi:
Purevuus noin -25.5*C. Tosi hyytävää. Ei siinä vielä mitään, mutta...

Satuin äsken koirakävelyllä tilanteeseen, jossa kerrostalosta tuli pari poikaa reippaasti autolle aikomuksenaan lähteä etenemään. Konepellin alta kuului hyvin vaimeasti "keu keu keu keu..." Sen jälkeen sensuroituja sanoja kuljettajaksi aikoneelta. Sittenpä vain ulos autosta ja miettimään, että mitäs nyt. Ei käy katteeks. :nope:
Kannattas ottaa, hallipaikka... tai ostaa edes uus akku....

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mutku sanoi:
Oli siinäkin lähetys: mies joka nostatti hiihdon arvostukseen ja mies joka murhasi sen...
Moniko pitää Myllylän 'hankkimia' mitaleita rehellisesti hiihdettyinä? :D

DFiaA

I told you so
Moe Szyslak sanoi:
Moniko pitää Myllylän 'hankkimia' mitaleita rehellisesti hiihdettyinä? :D
o/

Yhtä rehellisesti kuin mitä hiihtokilpailunvoittaminen edellyttää :eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olga sanoi:
Purevuus noin -25.5*C. Tosi hyytävää. Ei siinä vielä mitään, mutta...

Satuin äsken koirakävelyllä tilanteeseen, jossa kerrostalosta tuli pari poikaa reippaasti autolle aikomuksenaan lähteä etenemään. Konepellin alta kuului hyvin vaimeasti "keu keu keu keu..." Sen jälkeen sensuroituja sanoja kuljettajaksi aikoneelta. Sittenpä vain ulos autosta ja miettimään, että mitäs nyt. Ei käy katteeks. :nope:
Näkyipä vielä aamullakin se "keu keu" olevan kadun varressa.

DFiaA

I told you so
Olen ihmetellyt että onpas yläkerran naapuri sporttinen kun kuuluu lukuisia kertoja hyppimisen/jumppaamisen ääniä tunnissa. Mutta nyt mä hoksasin että se kävelee norsunaskelein.

:thumbfh:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
En ole tämän vuoden puolella yhtään juonut alkoholia Joensuussa...tai no olen muutaman olusen kalsari-pohjalta ottanut, mutta niitähän ei lasketa Cindyn matematiikan mukaan :eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Sensuurivaliokunta?

Olipas mielenkiintoinen "sanaleikki" äsken valtiopäivien avajaisten selostuksessa. Lehtelä puhui yksitoikkoisella äänellään ... eduskunta ja sensuurivaliokunta... Sensuroidaanko täällä oikein valiokunnan toimesta?

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Hannu Lehtilä on päästetty Lauantaiseuraan ja huomenna siellä vierailee Matti Vanhanen.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Luennot on alkanut 25min sitten ... minä olen vielä töissä :eek!: