OoPee
Nuori ikäisekseen
Eli siis panisit?kouvotsvoni sanoi:
Eli siis panisit?kouvotsvoni sanoi:
OoPee sanoi:Eli siis panisit?
kouvotsvoni sanoi:
150kurssia ja jos kurssit loppuu ennen aikaa, niin sitten huonoimpia arvosanoja korottamaan :ahem:S.A sanoi:Sain mantsan kakkoskursin kokeesta 9½. Opettaja kehotti ensi vuonna kirjoittamaan vähän pidempiä vastauksia... Pakolliset on kylläkin nyt käyty, joten yhdellekään mantsan tunnille mun ei enää tarvitsisi mennä... :dunno:
Olen tässä nyt kuitenkin vähän harkinnut, pitäisikö sitä lukea vähän enämpi... Eli sen verran mukava kurssi toi nyt päättynyt, että vähän innostaisi... Pitäsköhän kuluttaa lukiossa suosiolla neljä vuotta, ehtisi paremmin kaikkea... :dunno:
Lieneekö muilla puolueilla kelloliikkeitä?Keskustan kelloliikkeessä aseellinen ryöstö
Julkaistu: 14:15
Päivitetty: 14:53
Helsinki. Westerbackin kelloliikkeestä Mikonkadulla ryöstettiin aseella uhaten arvotavaraa torstaina iltapäivällä. Ryöstäjät ampuivat pelotteeksi ilmaan paetessaan kohti Esplanadia.
Poliisin julkaiseman tiedotteen mukaan tekijät olivat normaalivartaloisia ja 35-40 vuotiaita. Heidän pituudekseen arvioidaan 180–190 senttiä. Molemmilla oli lyhyet hiukset. Toinen ryöstäjä oli pukeutunut harmaaseen huppariin ja farmareihin ja toisella oli tummasankaiset silmälasit.
Tekoon saattaa liittyä harmaa Opel Vectra, varustettuna virolaisilla rekisterikilvillä "379 MBY".
Ryöstäjät pääsivät käsiksi arvokkaisiin kelloihin liikeen sisäpuolelta särjetyn lasivitriinin kautta. Saaliin tarkkaa määrää ei vielä tiedetä.
Vielä paskempi? :eek!: :eek!: :eek!:Vellu sanoi:Kotona taas. Se pieni pala Saksaa, mitä mä näin, on kokemani perusteella erilainen kuin se pala Saksaa, minkä Seppo Räty on nähnyt.
Ystävällistä palvelua vittuuntuneille asiakkaille, uudet lennot ja majoitus hyvästä hotellista illallisine&aamiaisineen ilman eri kustannuksia, aika paljon mukavannäköisiä naisia ainakin hotellin henkilökunnassa. Parhaat sapuskat koko reissulla. Vaikka annos oli pienehkö ja suppealta menulta, jossa ei ollut varsinaisia liharuokia, niin se oli maukas. Ja kyllä siellä osattiin jälkkärit. Itseasiassa jälkkärissä taisi olla enemmän syömistä kuin pääruoassa ;-) Jälkkäristä joutui kyllä maksamaan, mutta ei harmittanut lain.OoPee sanoi:Vielä paskempi? :eek!: :eek!: :eek!:
Meinaakko, ettei pukeutumisesta?Vellu sanoi:mutta useammassakin paikassa meidän kansallisuus tunnistettiin ja kaikkialla ei oltu juteltu keskenämme.
Moe Szyslak sanoi:*Ihmettelee Pirkko Määtän kuvaa R&K:n avattarena*
Varovasti.S.A sanoi:Kuinka tähän pitäisi suhtautua...
Hissunkissunvaapulavissun.S.A sanoi:Kuinka tähän pitäisi suhtautua...
Toisaalta mua tervehdittiin aika useassa paikassa trastui:lla (tai miten se nyt sitten kirjoitetaankaan)...Runar ja Kyllikki sanoi:Meinaakko, ettei pukeutumisesta?
F1-FORUM.FIVellu sanoi:musta pipo