Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Sain mantsan kakkoskursin kokeesta 9½. Opettaja kehotti ensi vuonna kirjoittamaan vähän pidempiä vastauksia... Pakolliset on kylläkin nyt käyty, joten yhdellekään mantsan tunnille mun ei enää tarvitsisi mennä... :dunno:
Olen tässä nyt kuitenkin vähän harkinnut, pitäisikö sitä lukea vähän enämpi... Eli sen verran mukava kurssi toi nyt päättynyt, että vähän innostaisi... Pitäsköhän kuluttaa lukiossa suosiolla neljä vuotta, ehtisi paremmin kaikkea... :dunno:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
S.A sanoi:
Sain mantsan kakkoskursin kokeesta 9½. Opettaja kehotti ensi vuonna kirjoittamaan vähän pidempiä vastauksia... Pakolliset on kylläkin nyt käyty, joten yhdellekään mantsan tunnille mun ei enää tarvitsisi mennä... :dunno:
Olen tässä nyt kuitenkin vähän harkinnut, pitäisikö sitä lukea vähän enämpi... Eli sen verran mukava kurssi toi nyt päättynyt, että vähän innostaisi... Pitäsköhän kuluttaa lukiossa suosiolla neljä vuotta, ehtisi paremmin kaikkea... :dunno:
150kurssia ja jos kurssit loppuu ennen aikaa, niin sitten huonoimpia arvosanoja korottamaan :ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olin unohtanut kokonaan, jotta kesäkämpästäni ei ollut palautettu vakuusmaksua..soittivat ja kysyivät tilinumeron. Tässä kuussa retostellaan sitten kunnolla :alppu:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Keskustan kelloliikkeessä aseellinen ryöstö
Julkaistu: 14:15
Päivitetty: 14:53

Helsinki. Westerbackin kelloliikkeestä Mikonkadulla ryöstettiin aseella uhaten arvotavaraa torstaina iltapäivällä. Ryöstäjät ampuivat pelotteeksi ilmaan paetessaan kohti Esplanadia.

Poliisin julkaiseman tiedotteen mukaan tekijät olivat normaalivartaloisia ja 35-40 vuotiaita. Heidän pituudekseen arvioidaan 180–190 senttiä. Molemmilla oli lyhyet hiukset. Toinen ryöstäjä oli pukeutunut harmaaseen huppariin ja farmareihin ja toisella oli tummasankaiset silmälasit.

Tekoon saattaa liittyä harmaa Opel Vectra, varustettuna virolaisilla rekisterikilvillä "379 MBY".

Ryöstäjät pääsivät käsiksi arvokkaisiin kelloihin liikeen sisäpuolelta särjetyn lasivitriinin kautta. Saaliin tarkkaa määrää ei vielä tiedetä.
Lieneekö muilla puolueilla kelloliikkeitä?

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kotona taas. Se pieni pala Saksaa, mitä mä näin, on kokemani perusteella erilainen kuin se pala Saksaa, minkä Seppo Räty on nähnyt.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Mikä ihmeen epidemia tuolla alueella oikein on, kun noita liikkeitä koko ajan ryöstetään?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Kotona taas. Se pieni pala Saksaa, mitä mä näin, on kokemani perusteella erilainen kuin se pala Saksaa, minkä Seppo Räty on nähnyt.
Vielä paskempi? :eek!: :eek!: :eek!:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
OoPee sanoi:
Vielä paskempi? :eek!: :eek!: :eek!:
Ystävällistä palvelua vittuuntuneille asiakkaille, uudet lennot ja majoitus hyvästä hotellista illallisine&aamiaisineen ilman eri kustannuksia, aika paljon mukavannäköisiä naisia ainakin hotellin henkilökunnassa. Parhaat sapuskat koko reissulla. Vaikka annos oli pienehkö ja suppealta menulta, jossa ei ollut varsinaisia liharuokia, niin se oli maukas. Ja kyllä siellä osattiin jälkkärit. Itseasiassa jälkkärissä taisi olla enemmän syömistä kuin pääruoassa ;-) Jälkkäristä joutui kyllä maksamaan, mutta ei harmittanut lain.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Ostin muuten AJ:n kehotuksesta pipan Prahasta.

Myyjä tunnisti mut suomalaiseksi sen perusteella, miten puhuin englantia. Tai no, varmaan me juteltiin suomeakin siinä kavereiden kanssa, mutta useammassakin paikassa meidän kansallisuus tunnistettiin ja kaikkialla ei oltu juteltu keskenämme.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
S.A sanoi:
Kuinka tähän pitäisi suhtautua...
Hissunkissunvaapulavissun. :eek:

Tietty yks suhtautumistapa olis vetää hirveet pultit ja porata aivan kybällä. :mad_old: :(

Toisaalta taas naseva vastakommentti voi löydä pahastikin kuuta lurkkuun naljailijoille. :thumbup:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Meinaakko, ettei pukeutumisesta? :confused:
Toisaalta mua tervehdittiin aika useassa paikassa trastui:lla (tai miten se nyt sitten kirjoitetaankaan)...

Musta villakangastakki, joka ylettyy reiden puoleenväliin asti, musta pipo, mustat hanskat, tummansiniset farkut, mustat nahkaiset talvikengät. Oli tuolla samalla tavoin pukeutuneita japsejakin ;-) Tai sit ne oli ryssiä. Mistä sitä tietää...

Hitto, nythän mä vasta hokasin, kenelle mä vastaan tässä.. Mä luulin, että ihan jollekin muulle. Vaihda toi avatar!!! *ärhmurh*