kouvotsvoni
Banjottu
Jokohan olisi kahvien vai uninen aika....72 sanoi:Kaadoin just täyden kahvikupin työpöydälle. :mad_old:
No, pääsinpähän siivoamaan, iteppä oon sitä hommaa mainostellut.
Jokohan olisi kahvien vai uninen aika....72 sanoi:Kaadoin just täyden kahvikupin työpöydälle. :mad_old:
No, pääsinpähän siivoamaan, iteppä oon sitä hommaa mainostellut.
Joka ton jaksaa kuunnella (siis tosiaan kuunnella eikä vaan taustamuzakkina) alusta loppuun kerralla on TOSI KOVA JÄTKÄ ja ihan sukupuolesta riippumatta :eek!: :eek!: :eek!:toleranssisiipi sanoi:Tämä nyt ei varsinaisesti ole merkityksetön ilmoitus, pikemminkin päinvastoin, mut onhan kaikki tämän helmen olemassaolon tiennyt?
Hitto miten onkin komeeta. Nyt kaikki yhessä... meeeeripoikki meid varjelkkon daeeeevass...
Olin kova jätkä sukupuolesta riippumatta :ahem:OoPee sanoi:Joka ton jaksaa kuunnella (siis tosiaan kuunnella eikä vaan taustamuzakkina) alusta loppuun kerralla on TOSI KOVA JÄTKÄ ja ihan sukupuolesta riippumatta :eek!: :eek!: :eek!:
kouvotsvoni sanoi:Olin kova jätkä sukupuolesta riippumatta :ahem:
Suurin taidepläjäys sitten MA Nummisen Juhannusbluesin...ainakin lähesOoPee sanoi:
Vantaalaismies joutuu maksamaan isot korvaukset siitä, että häiriköi monin tavoin naapuriaan pari vuotta sitten.
Vantaan käräjäoikeus tuomitsi 49-vuotiaan miehen kotirauhan rikkomisesta, salakatselusta ja lievästä vahingonteosta 50 päiväsakkoon, josta miehelle koitui maksettavaa 600 euroa.
Hänen tulee korvata nelihenkiselle naapuriperheelle myös 1 600 euroa henkisestä kärsimyksestä ja 2 300 euroa naapurin oikeudenkäyntikuluja.
Mies kiisti häiriköineensä naapuriaan millään tavoin, mutta oikeus päätyi toiseen lopputulemaan. Se katsoi, että mies oli muun muassa asettanut kaiuttimen pihalleen naapurinsa suuntaan kohdistettuna. Kun naapuri oli pihallaan, mies soitti kaiuttimen kautta äänittämäänsä lasten ääntä, koiran haukuntaa ja radion vinkuvaa ääntä. Todistajana kuullun toisen naapurin mukaan soitto oli kovaa.
Lisäksi mies kuvasi naapurin perhettä videokamerallaan. Todisteena oli naapurin ottama kuva, jossa näkyi puskien yläpuolelle kohotettu käsi, jossa videokamera oli.
Mies oli myös heitellyt naapurinsa seinään pieniä kiviä ja ikkuna oli mennyt rikki. Oikeudenkäynnissä ei käynyt ilmi syitä häiriköinnille.
HS 02/02/06
Nopeesti huitaisin imurilla, kun ei jaksanut siivota enempää.. Lattialistoihin en pahemmin kajonnut, mutta ei ne ollut sen pölyisempiä kuin muukaan huusholli.. Tai siis muu huusholli ei ollut vähemmän pölyinen kuin lattialistat..72 sanoi:Siivositko?
Muuten, kattoa ei kannata paljon lähteä pesemään, menee vaan huonompaan kuntoon, varsinkin kaupungissa.
Il Tempo Gigante sanoi:Yritän kestää mitä tuleman pitää.
Kerralla? Kokonaan?Il Tempo Gigante sanoi:Kuunneltu. Kuulemani suhteen olen toistaiseksi sanaton.
En tiedä kirjoit...Kuukke!Il Tempo Gigante sanoi:Tarviskohan tuo yksi jonkinlaista apua ?
SOOT TOSI KOVA JÄTKÄ ja ihan sukupuolesta riippumatta :ahem: :ahem: :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Kyllä.
OoPee sanoi:SOOT TOSI KOVA JÄTKÄ ja ihan sukupuolesta riippumatta :ahem: :ahem: :ahem:
OoPee sanoi:SOOT TOSI KOVA JÄTKÄ ja ihan sukupuolesta riippumatta :ahem: :ahem: :ahem:
kouvotsvoni sanoi:
OoPee sanoi: