Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Kyllä sen huoltoyhtiön PITÄISI tietää. Tosin meillä vaihtui huoltoyhtiö viime talvena, eikä ISS koskaan asiasta narissut. Nykyinen Kulliveden (vai oliko se Kallaveden) kiinteistöhuolto sitten skitsookin kaikesta. Ja auraa perkeleen pihat aina joskus 4-5 aikaan aamulla. :mad_old:

Mutta vituttaa se ihan mahottomasti aina repiä se johto siitä sisään autoon. :confused: :jaska:

Isot on munkin ongelmat :D
Toista tympii toiset asiat. Ei ole mukavaa sekään, jos/kun lumityöt on tekemättä vielä silloin, kun itse on lähdössä töihin.

Onko teillä ajastettu virta tolppiin kaikille samaan aikaan? Meillä ainakin voi virittää ajat itse. Ei siitä silloin sivulliset luukun alle katsomatta tiedä onko virtaa vai ei. Kyllä ne roikkuvat johdot ovat vaaratekijöitä sähköttöminäkin. Tenavat ovat leikeissään hirttäytyneet anorakin nyöreihinkin, miksi ei sitten roikkuviin sähköjohtoihin.

Isot on tosiaankin ongelmat. Niin sinulla irrottamisessa kuin minulla johdon 'taittelussa'. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Juu, itse voi ajastaa. :thumbup:

Sinne vaan kurkkimaan luukun alle. :ahem:

markoj

Custom User
Luulin Anna Erikssonin laulaneen rariossa, mutta se oliki joku muu.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minä lähdenkin nyt puuis! Sanokaapas, missä ohjelmassa oli ja mikä roolihahmo ja kuka esitti... Tuo putkahti puheissa esille, eikä millään osata sijoittaa sitä oikeaan juttuun. :confused:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Olga sanoi:
Minä lähdenkin nyt puuis! Sanokaapas, missä ohjelmassa oli ja mikä roolihahmo ja kuka esitti... Tuo putkahti puheissa esille, eikä millään osata sijoittaa sitä oikeaan juttuun. :confused:
Jotain näitä pulttipoisjuttuja? Petelius?

Makkonen

Guest
Tais olla joku Jukka Puotilan hahmo, en muista missä sarjassa.

Makkonen

Guest
En nyt kyllä jaksa yhtään muistaa millainen hahmo oli. :(

vermula

Well-known member
Halpa verhotanko: Sähköputki 2,5m 1.25€ + 3 tarrakiinnitettävää pyyhekoukkua 2,20€. Perfect! :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vaimon hiihdonopettaja kertoili just eilen, että sillä on joku suomalainen kamu ja "SE OLI KERTONU, ETTÄ SUOMESSA ON IHMISILLÄ PIHOILLA SEMMOSIA TOLPPIA ,JOHON NE KIINNITTÄÄ AUTON TALVELLA, KUN ON KYLMÄ!!! :eek!: "

:D :D :D

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Vaimon hiihdonopettaja kertoili just eilen, että sillä on joku suomalainen kamu ja "SE OLI KERTONU, ETTÄ SUOMESSA ON IHMISILLÄ PIHOILLA SEMMOSIA TOLPPIA ,JOHON NE KIINNITTÄÄ AUTON TALVELLA, KUN ON KYLMÄ!!! :eek!: "

:D :D :D
ÄLÄ SAATANA?!!
En usko.. :nope:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
joopa joo, ja Suomessa löntystelee jääkarhut kaduilla....

Ihme juttuja :nope: Pitäsikö polttaa parit konsulaatit!

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Miks ne kiinnittäis autonsa tolppaan kun on kylmä?

Pelkääkö ne että auto ei viihdy yksin pihalla kylmässä ja karkaa..? :confused: