Olga
.
Paha maa sai kauhiasti Jusseja!
Sieltä selvittyäni olen juonut enemmän tasoittavia kuin siellä yhteensä... :nope:markoj sanoi:En edes yritä pärjäillä. Olen vaan.
Ulkona on tähän aikaa vuodesta aika vilpoista syödä. Ymmärrän hyvin valintasi.kouvotsvoni sanoi:Pyydettiin ulos syömäänkin...en lähde.
Höhlä!JayR sanoi:Ulkona on tähän aikaa vuodesta aika vilpoista syödä. Ymmärrän hyvin valintasi.
:ahem:kouvotsvoni sanoi:Höhlä!
:nope:JayR sanoi::ahem:
Kävinkouvotsvoni sanoi:Lähdenkin syömään kera seuralaisen.
Sama.Captain Howdy sanoi:Juuri nyt pelkään jumalaa. Jumalaa, joka syö meiltä päät. Päät, joiden sisällä kaikuvat olemassaolon kysymykset sekä ahdistuksen vaikerrukset. Tai ainakin tulee sota jostain ihme värikynäteoksista. Ja rintamalle. Tai ainakin avioero. Ja jos ei sitä niin ainakin koira oksentaa matolle. Vittu autossa ei toimi vaihteet. Tai sitten pakkanen ei hellitä. Ja se jumala tulee ja SYÖ NE PÄÄT MEILTÄ!!!
Captain Howdy sanoi:Juuri nyt pelkään jumalaa. Jumalaa, joka syö meiltä päät. Päät, joiden sisällä kaikuvat olemassaolon kysymykset sekä ahdistuksen vaikerrukset. Tai ainakin tulee sota jostain ihme värikynäteoksista. Ja rintamalle. Tai ainakin avioero. Ja jos ei sitä niin ainakin koira oksentaa matolle. Vittu autossa ei toimi vaihteet. Tai sitten pakkanen ei hellitä. Ja se jumala tulee ja SYÖ NE PÄÄT MEILTÄ!!!
Koskas se oli se vastausten palautuspäivä siinä tyhmässä olumpiavisassa, johon EN TODELLAKAAN AIO MILLÄÄN TAVALLA OSALLISTUA?Albert Oil sanoi:
Hyvä. Turha odottaa sitten MITÄÄN TÄLTÄ SUUNNALTA!!!!!Albert Oil sanoi:11.2. klo 11.59.
Itsehän vastasin kyselyyn jo kaikki oikein, joten oman vastauksesi sijaan voit lähettää minulle 5 euroa postissa.Captain Howdy sanoi:Hyvä. Turha odottaa sitten MITÄÄN TÄLTÄ SUUNNALTA!!!!!
*heittää femman lähimpään postilaatikkoon*jusban sanoi:Itsehän vastasin kyselyyn jo kaikki oikein, joten oman vastauksesi sijaan voit lähettää minulle 5 euroa postissa.
Enpäs lähtenytkään. Koin oman seuran ja pöperön paremmaksi.Sam sanoi: