Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

72

Well-known member
Ylihuomenna taloyhtiössä on sähkökatkos 5-7 välillä aamulla, eli se on noustava sit puol viideltä, jos haluu ehtiä valoisaan suihkuun ja meikata kotona.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
En mä ainakaan harjoitellut. Muistaakseni. :doubtful:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Minä taas ompelin armeijassa kusirajan ja pommimerkinkin ihan itse takkiin AUK:ssa! RUK:ssa ei tarvinnut sitten enää ommella mitään... :eek:

DFiaA

I told you so
312T4 sanoi:
Minä taas ompelin armeijassa kusirajan ja pommimerkinkin ihan itse takkiin AUK:ssa! RUK:ssa ei tarvinnut sitten enää ommella mitään... :eek:
Hyvin tehty :eek:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Il Tempo Gigante sanoi:
Ilmeisesti. Pätkii edelleen koko ajan.
Kaapelimodeemipalveluissa on havaittu häiriö Raumalla Vanhan Rauman, Pyynpään ja Lajon alueella. Korjaustoimenpiteet on aloitettu. Pahoittelemme häiriötä.

ONGELMA ON KORJATTU. Viasta palautuminen saattaa vaatia päätelaitteen ja tietokoneen uudelleen käynnistyksen.
Uskoisko tuota ? Onhan nuita jo kännistelty usiampaan kertaan, mut pätkii vaan.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Ilmeisesti. Pätkii edelleen koko ajan.
Puhelinlaitoksesta tuli mieleen, että entinen asuinpaikkani (tai yks niistä) Raumalla on nykyään nimeltään Toivontalo ja että koko puutarha jossa oli kymmeniä omena- ja kirsikkapuita on pilattu rakentamalla siihen päälle.
Kumma juttu, vaikka asialla ei mulle pitäs olla mitään merkitystä, jotenkin silti surettaa ne todella vanhat omenapuut jotka antoi hyvän sadon laadukkaita omenia. Ja oli se puutarhanakin kaunis ja iso hyvin hoidettuine nurmikenttineen ja kasvimaineen. Siellä oli myös yks mun elämän saavutuksista: itse istutettu omenapuu, jonka ne on myös jyränneet.

http://www.raumanseudunkatulahetys.fi/tukiasuminen.html

Siihen aikaan sen omisti muut tahot ja meillä oli työsuhdeasunto just tossa yläkerran päätyasunnossa. Pyöreen ikkunan alla on eteisen ikkuna. Siitä oikeelle keittiön ikkuna. Siitä kaks vasemmalla olohuoneen ikkunoita ja seuraava oli mun huoneen ikkuna. Tuon talon katolla on vanhempien kauhuksi tullut monet kerrat kiipeiltyä ja kaljaa otettua. Tuon pyöreän ikkunan takana on koko talon mittainen ja levyinen, jakamaton ullakko ja tuosta ikkunasta viitisen metriä ja oikealla on edelleen sahanpuruissa mun sinne metallirasiassa kätkemä "aarre". Jos ei sitä ole joku löytänyt. Uskon kuitenkin ettei sitä kohtaa ole remontoitu, haluan uskoa, ja että "aarre" on siellä vieläkin.
Sijainti Ganalin rannassa. Välissä ei oo ku Kanavakatu ja Parpansali.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Haa.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Puhelinlaitoksesta tuli mieleen, että entinen asuinpaikkani (tai yks niistä) Raumalla on nykyään nimeltään Toivontalo ja että koko puutarha jossa oli kymmeniä omena- ja kirsikkapuita on pilattu rakentamalla siihen päälle.
Kumma juttu, vaikka asialla ei mulle pitäs olla mitään merkitystä, jotenkin silti surettaa ne todella vanhat omenapuut jotka antoi hyvän sadon laadukkaita omenia. Ja oli se puutarhanakin kaunis ja iso hyvin hoidettuine nurmikenttineen ja kasvimaineen. Siellä oli myös yks mun elämän saavutuksista: itse istutettu omenapuu, jonka ne on myös jyränneet.

http://www.raumanseudunkatulahetys.fi/tukiasuminen.html

Siihen aikaan sen omisti muut tahot ja meillä oli työsuhdeasunto just tossa yläkerran päätyasunnossa. Pyöreen ikkunan alla on eteisen ikkuna. Siitä oikeelle keittiön ikkuna. Siitä kaks vasemmalla olohuoneen ikkunoita ja seuraava oli mun huoneen ikkuna. Tuon talon katolla on vanhempien kauhuksi tullut monet kerrat kiipeiltyä ja kaljaa otettua. Tuon pyöreän ikkunan takana on koko talon mittainen ja levyinen, jakamaton ullakko ja tuosta ikkunasta viitisen metriä ja oikealla on edelleen sahanpuruissa mun sinne metallirasiassa kätkemä "aarre". Jos ei sitä ole joku löytänyt. Uskon kuitenkin ettei sitä kohtaa ole remontoitu, haluan uskoa, ja että "aarre" on siellä vieläkin.
Sijainti Ganalin rannassa. Välissä ei oo ku Kanavakatu ja Parpansali.

Tiedän talon.

Yks tuttu on tullut elämässään siihen pisteeseen, että asuu siellä. Siinä tehtiin mittava remontti vuosi-pari sitten. Vai olisko ollut uudisrakennus.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Haa.

Kaapelimodeemipalveluissa on havaittu häiriö Raumalla Vanhan Rauman, Pyynpään ja Lajon alueella. Korjaustoimenpiteet on aloitettu. Pahoittelemme häiriötä.
Enkä edes asu mainituilla alueilla. Mutta jotenkin vaan se vika on sieltä tänne lentänyt.

Nyt on jo toiminut hieman pitemmän tovin kun kiskoin kaikki piuhat irti kaapelimodeemista ja reitittimestä, sekä puuttasin koneen.
Ja tökin piuhat takaisin paikoilleen.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Haa.

kouvotsvoni sanoi:
Arktinen elementti?
Eiku yks naapuri, joka ei ole Suuressa Jaossa saanut edes sitä annosta järkiainetta, kun mitä mulla on.

Olihan siinä arktisehkoa elementtiäkin kun avasin saunan pukuhuoneesta parvekkeelle johtavan oven. Hyinen kaakkoistuuli kuivattelihe hien kyllä.