Puupää
Señor Member
jaa, hassuttelua lupamaksurahoillaMr Natural sanoi:Eikun nuo 12 jaksoa oli jo etukäteen jaettu kolmelle eri ohjaajalle, neljä jaksoa kullekin.
jaa, hassuttelua lupamaksurahoillaMr Natural sanoi:Eikun nuo 12 jaksoa oli jo etukäteen jaettu kolmelle eri ohjaajalle, neljä jaksoa kullekin.
Kappas!VR sanoi:Ompelin takkiin napin.
Hyvin tehty312T4 sanoi:Minä taas ompelin armeijassa kusirajan ja pommimerkinkin ihan itse takkiin AUK:ssa! RUK:ssa ei tarvinnut sitten enää ommella mitään...
Nykyään ne viedään kotiin ja äiti-mamma ompelee...elle sanoi:Kappas!
(.. onkohan se muuten ihan legendaa, että armeijassa tuotakin harjoitellaan.)
Ilmeisesti. Pätkii edelleen koko ajan.Olga sanoi:Jospa siellon pätkätyöläiset hoitamassa hommia?
Il Tempo Gigante sanoi:Ilmeisesti. Pätkii edelleen koko ajan.
Uskoisko tuota ? Onhan nuita jo kännistelty usiampaan kertaan, mut pätkii vaan.Kaapelimodeemipalveluissa on havaittu häiriö Raumalla Vanhan Rauman, Pyynpään ja Lajon alueella. Korjaustoimenpiteet on aloitettu. Pahoittelemme häiriötä.
ONGELMA ON KORJATTU. Viasta palautuminen saattaa vaatia päätelaitteen ja tietokoneen uudelleen käynnistyksen.
Puhelinlaitoksesta tuli mieleen, että entinen asuinpaikkani (tai yks niistä) Raumalla on nykyään nimeltään Toivontalo ja että koko puutarha jossa oli kymmeniä omena- ja kirsikkapuita on pilattu rakentamalla siihen päälle.Il Tempo Gigante sanoi:Ilmeisesti. Pätkii edelleen koko ajan.
Runar ja Kyllikki sanoi:Puhelinlaitoksesta tuli mieleen, että entinen asuinpaikkani (tai yks niistä) Raumalla on nykyään nimeltään Toivontalo ja että koko puutarha jossa oli kymmeniä omena- ja kirsikkapuita on pilattu rakentamalla siihen päälle.
Kumma juttu, vaikka asialla ei mulle pitäs olla mitään merkitystä, jotenkin silti surettaa ne todella vanhat omenapuut jotka antoi hyvän sadon laadukkaita omenia. Ja oli se puutarhanakin kaunis ja iso hyvin hoidettuine nurmikenttineen ja kasvimaineen. Siellä oli myös yks mun elämän saavutuksista: itse istutettu omenapuu, jonka ne on myös jyränneet.
http://www.raumanseudunkatulahetys.fi/tukiasuminen.html
Siihen aikaan sen omisti muut tahot ja meillä oli työsuhdeasunto just tossa yläkerran päätyasunnossa. Pyöreen ikkunan alla on eteisen ikkuna. Siitä oikeelle keittiön ikkuna. Siitä kaks vasemmalla olohuoneen ikkunoita ja seuraava oli mun huoneen ikkuna. Tuon talon katolla on vanhempien kauhuksi tullut monet kerrat kiipeiltyä ja kaljaa otettua. Tuon pyöreän ikkunan takana on koko talon mittainen ja levyinen, jakamaton ullakko ja tuosta ikkunasta viitisen metriä ja oikealla on edelleen sahanpuruissa mun sinne metallirasiassa kätkemä "aarre". Jos ei sitä ole joku löytänyt. Uskon kuitenkin ettei sitä kohtaa ole remontoitu, haluan uskoa, ja että "aarre" on siellä vieläkin.
Sijainti Ganalin rannassa. Välissä ei oo ku Kanavakatu ja Parpansali.
Enkä edes asu mainituilla alueilla. Mutta jotenkin vaan se vika on sieltä tänne lentänyt.Kaapelimodeemipalveluissa on havaittu häiriö Raumalla Vanhan Rauman, Pyynpään ja Lajon alueella. Korjaustoimenpiteet on aloitettu. Pahoittelemme häiriötä.
Arktinen elementti?Il Tempo Gigante sanoi:Lähen lenkki saunaan. Saas nähä onko se siellä taas ?
Kenen kanssa ajattelit vaihtaa?Mossi Superstar sanoi:Väsäsin työpaikkahakemuksen, jos vaihtas työpaikkaa.
Eiku yks naapuri, joka ei ole Suuressa Jaossa saanut edes sitä annosta järkiainetta, kun mitä mulla on.kouvotsvoni sanoi:Arktinen elementti?