Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Mies katseli lounaspaikan ruokalistaa ja tilasi:
-"Päivän pannu"
siihen ujohko tarjoilijatar:
-"Eei, ehei (lievä puna poskillansa), ku viime yönä. Mitähän herralle sais olla?"

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ilman Floraa! Olisi syönyt ilman voita, niin ois kalorien väheneminen ollut vielä tuntuvampi! :ahem:

- "Kahvi ilman kermaa ja sokeria, kiitos"
- "Ei ole nyt kermaa eikä sokeria, mutta saisko olla kahvi ilman maitoa ja Hermesetasta?"
Ei siinä ollut kuin ohrarieska ja pelkkä kinkku(Rasvaa kinkussa 3 %) :ahem: :ahem: :ahem:

Ei ole muuten vähäkalorisempaa leipää kuin ohrarieska(210/100g)! En ole ainakaan löytänyt normaalista leipähyllystä, joka menisi tuon alle! Ruisleivissä on yleensä 240-260 kaloria ja paahtoleivissä 240-300, samoin kuin sämpylöissä! Joten ohrarieskaa voi popsia naamaan hyvillä mielin :thumbup:

72

Well-known member
72 sanoi:
Ylihuomenna taloyhtiössä on sähkökatkos 5-7 välillä aamulla, eli se on noustava sit puol viideltä, jos haluu ehtiä valoisaan suihkuun ja meikata kotona.

Nousin 04.15, kävin suihkussa, pukeuduin, meikkasin, laitoin letin. Olin valmis 04.50. ja katsoin ulos ikkunasta; siinähän ne sähkärit odotteli. Menin takas sänkyyn viideltä, ja tasaltapa hyvinkin katkes sähköt, ja palautuivat 05.23.
Lähdin liikenteeseen kotoa 05.50, ja olin töissä 06.15.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
72 sanoi:
Nousin 04.15, kävin suihkussa, pukeuduin, meikkasin, laitoin letin. Olin valmis 04.50. ja katsoin ulos ikkunasta; siinähän ne sähkärit odotteli. Menin takas sänkyyn viideltä, ja tasaltapa hyvinkin katkes sähköt, ja palautuivat 05.23.
Lähdin liikenteeseen kotoa 05.50, ja olin töissä 06.15.
Odotin jutun menevän niin, että sähköt eivät sitten katkenneetkaan.

72

Well-known member
Olga sanoi:
Odotin jutun menevän niin, että sähköt eivät sitten katkenneetkaan.

Meinasitko, että alaovella ollut infolappu olisi ollut vain pilaa?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Enemmänkin ajattelin, että se katkaisua edellyttävä homma olisi tehtykin jo aiemmin ja ilmoitus kävi tarpeettomaksi.

72

Well-known member
Olga sanoi:
Enemmänkin ajattelin, että se katkaisua edellyttävä homma olisi tehtykin jo aiemmin ja ilmoitus kävi tarpeettomaksi.

Olisin repinyt pelihousut, jos olisivat aloittaneet ennen viittä, kun varta vasten laitoin herätyksen aiemmaksi. Olin varautunut soittamaan ja valittamaan, tai paremminkin olisin mennyt ulos siihen autolle ja purkanut kiukkua face to face. Mietin jo aiemmin, että miksi katkos oli laitettu ajalle 5-7, kun talon ihmisillä on aamuhässäkät menossa, mutta tulin siihen tulokseen, että homman pitää olla ohi ennen kahdeksaa, koska meidän talossa on firmojakin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Uusimman Playboyn mukaan Jessica Alba on maailman eroottisin julkkis! Tiedoksi!

DFiaA

I told you so
Lidlissä oli sisäolkulämpömittari 4€. Paketin mukaan tarkkuus +-1.5 astetta. Ajattelin että kai ne yleensä on tarkempia ja ostin.

Nyt ulkomittari näyttää 1.9 astetta enemmän kuin sisä :jaska:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Näpit on taas ihan jäässä. Voisko joku keksiä mulle äkkiä tänne lämmitettävän näppiksen?

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Meen kahville ja röökille, samalla käyn ostamassa juoma-automaatista tölkin vissyä.