Onks tossa yks i liikaa vai kuuluuks toi olla noin :doubtful:S.A sanoi:Jätin sitten liikkavaatekassin johonkin! :jaska:
lämmitettävän vai lämmittävän? :doubtful:Juskanen sanoi:Näpit on taas ihan jäässä. Voisko joku keksiä mulle äkkiä tänne lämmitettävän näppiksen?
luin "likavaatekassin" :doubtful:S.A sanoi:Jätin sitten liikkavaatekassin johonkin! :jaska:
Se lakkas toimimasta totaalisesti. Hain Lidlistä uuden. Nyt mittareiden välillä on vaan 0.1 eroa.J.Heldenview sanoi:Lidlissä oli sisäolkulämpömittari 4€. Paketin mukaan tarkkuus +-1.5 astetta. Ajattelin että kai ne yleensä on tarkempia ja ostin.
Nyt ulkomittari näyttää 1.9 astetta enemmän kuin sisä :jaska:
Molempi parempi. Kunhan vaan loppuis tämä sormien palellusJacques sanoi:lämmitettävän vai lämmittävän? :doubtful:
Onko siellä kuva 72:sta?Teemu Puumala sanoi:Onko kellään kokoelmissaan F1-maailman numero 1/2001? Jos on niin katsokaas sivu 72..
Ei. Hänen kuva on sivulla 107.Mutku sanoi:Onko siellä kuva 72:sta?
Eikun siellä mainitaan mun nimiMutku sanoi:Onko siellä kuva 72:sta?
Kenenkä kuva oli sivulla 69?kouvotsvoni sanoi:Ei. Hänen kuva on sivulla 107.
Ei muuta kuin kehyksiin! :thumbup:Teemu Puumala sanoi:Eikun siellä mainitaan mun nimi
J.Heldenview sanoi:Teen perunarieskoja.
Kylläpäs muksu menee teillä ajoissa nukkumaan! hyvä, hyvä :ahem: :thumbup:Juskanen sanoi:Nyt lukeen iltasatua muksulle. Taidan itse nukahtaa ensin