Olga
.
On se varmaan juhallinen tunne. :ahem:J.Heldenview sanoi:Joka toikissa viimeisin postaus Heldellä
On se varmaan juhallinen tunne. :ahem:J.Heldenview sanoi:Joka toikissa viimeisin postaus Heldellä
On. Juhlat jatkuu vieläOlga sanoi:On se varmaan juhallinen tunne. :ahem:
J.Heldenview sanoi:On. Juhlat jatkuu vielä
:ahem:kouvotsvoni sanoi:Ulkonäkö suojaa sukupuolitaudeilta.
En aatellut vaihtaa, mutta mulle on ehdotettu, että käväisisin St. Petersburgissa tässä lähiaikoina.Mossi Superstar sanoi:Väsäsin työpaikkahakemuksen, jos vaihtas työpaikkaa.
Taitaa matkakohde ja -aika vaihtua. Firenze, tänään. Ei tietty poissulje tuota Pietaria :-/Vellu sanoi:En aatellut vaihtaa, mutta mulle on ehdotettu, että käväisisin St. Petersburgissa tässä lähiaikoina.
burb sanoi:Meillä täällä Keskolla on tuo lähin vessa tukossa.
ÄHHÄÄHÄÄ!!! HASSUTTELUA!!!! TUKOSSA!!!1 :eek!: :jaska: :nope:
ihan ite keksin...Sammypiru sanoi:No heehee
burb sanoi:ihan ite keksin...
Mistä? Keneltä?toleranssisiipi sanoi:Väsyttää, kyrsii jne...
Puhalsin muuten tänään lasia. Tiedoks vaan.
:ahem:toleranssisiipi sanoi:Yheltä sedältä. Sitten tein siitä ehkä vaasin. Siitä lasista, en sedästä.
Tänä päivänä 5 vuotta sitten valmistui ensimmäiset suunnitelmat Mika Häkkisen näköispatsaasta Vantaan Martinlaaksoon. Ideana todella hyvä kunnioituksen ele. Olenko mä kertonut että musta piti kerran tehdä näköispatsas? Sen tilasi eräs kaveri joka olisi käyttänyt sitä manaamaa Jehovan Todistajat pois oveltaan.
Mun patsaan halusi myös Linnanmäen kummitusjuna. Lopulta yksi patsas luovutettiin poliisille, joka sai sen avulla moottoritien ylinopeudet alenemaan. Myös hirvien määrä ympäristössä väheni.
Ilman Floraa! Olisi syönyt ilman voita, niin ois kalorien väheneminen ollut vielä tuntuvampi! :ahem:312T4 sanoi:Söin palan ohrarieskaa ilman Flooraa kera kinkunpalasen :ahem:
Kaloreita on muuten ohrarieskassa vaan 210/100 grammaa :ahem: :ahem: :ahem: