312T4
Lehtori
Olga sanoi:Olivatko reikäleipiä vai ihan limppuja? :wink:
Reissumiestä tietenkin! Halpaa ja hyvää ja vähän kaloreita :ahem:
Olga sanoi:Olivatko reikäleipiä vai ihan limppuja? :wink:
No lisätään sitten, että tupareihin luvannut saapua jo yksi nainen TampereeltaMoe Szyslak sanoi:Pannaan se verolliseksi :idea: :thumbup:
Olga sanoi:Kävin tuossa tunnin verran ajelemassa ja totesin, että on se vaan ollut fiksu ihminen, joka on keksinyt, että teiden reunoihin maalataan valkeat viivat ja aurausviittoihin laitetaan fosforirinkulat. Kun vielä hirven päät fosforoitaisiin, niin olishan mukava ajella. :ahem:
Mutku sanoi:mahtaako toimia...
Jäniksellä voi olla luonnostaankin punaiset silmät. Ja kissan silmät on ainakin todella valoherkät, joten ne ei päästä valoa heijastumaan silmänpohjasta. Tosta hirvestä en osaa sanoa. Ehkä hirven silmät on hitaat?Runar ja Kyllikki sanoi:Miksi muuten koiran ja kissan silmät hehkuu auton valoissa vihreenä, mutta hirven ja jäniksen selkeesti punaisina?
Mä oon lähinnä yllättynyt, jos ulkomaiset kirjoittaa mun etunimen oikein, suosituimpia muunnoksia on:burb sanoi:Eräs ulkomaalainen yhteistyökumppani kutsui jälleen kerran minua etuliitteellä Ms. vaikka sukupuoleni perusteella oikea olisi Mr.
Alkoi sapettamaan oikein kunnolla, kunnes ajattelin että ehkä tuolla ei ole oikeasti mitään väliä.
Onko se jo muuttunut mustaksi vai pitääkö saada puol metriä pituudesta pois?kouvotsvoni sanoi:31.10. Naislekurin kopeloit...tutkittavaksi, että tarvitaanko leikkaustoimenpiteitä.
Siitähän tulisi pil... :eek!: Ei mitään, unohda.Vellu sanoi:Onko se jo muuttunut mustaksi vai pitääkö saada puol metriä pituudesta pois?
Mun kutsumanimi (Ilari) vääntyy kotimaassakin monesti muotoon Kari tai Harri.jaska sanoi:Mä oon lähinnä yllättynyt, jos ulkomaiset kirjoittaa mun etunimen oikein, suosituimpia muunnoksia on:
Jaako
Jakko
Jaakoo
:nope: