Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kävin tuossa tunnin verran ajelemassa ja totesin, että on se vaan ollut fiksu ihminen, joka on keksinyt, että teiden reunoihin maalataan valkeat viivat ja aurausviittoihin laitetaan fosforirinkulat. Kun vielä hirven päät fosforoitaisiin, niin olishan mukava ajella. :ahem:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Kävin tuossa tunnin verran ajelemassa ja totesin, että on se vaan ollut fiksu ihminen, joka on keksinyt, että teiden reunoihin maalataan valkeat viivat ja aurausviittoihin laitetaan fosforirinkulat. Kun vielä hirven päät fosforoitaisiin, niin olishan mukava ajella. :ahem:

Moon oikeen jokusen kerran osannut paremmin ajoissa jarrutella ja väistelläkin sillä että pimeessä metsässä on hehkunut punainen piste/punaisia pisteitä ja/tai vilistänyt valkoisia "sukkia". Ne näkyy yllättävän hyvin. Mikä ei tietenkään takaa, että hirven aina näkisi pimellä niin. Siihen ei koskaan passaa luottaa. Mutta prätkällä kun ajaa, niin siinä kehittyy katse sellaseks, että koko ajan katse haravoi myös ojan pientareita ja jopa hieman kauemmas sinne metsään.
En nyt mee sanomaan, että se ois kertaakaan henkee pelastanut, mutta on ollut aavistuksen verran vähemmän täpäriä jarrutuksia muutama kappale kun on hyvissä ajoin nähnyt hirven tulevan kohta tielle.

Miksi muuten koiran ja kissan silmät hehkuu auton valoissa vihreenä, mutta hirven ja jäniksen selkeesti punaisina?
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Sipowiczilla tiukka paikka tänään. Nouseeko lasi huulille?

23.25 NYPD Blue

Setämiehen suojeluksessa. Hatcherin setä järjestää Sipowiczin hyllytyksen.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Runar ja Kyllikki sanoi:
Miksi muuten koiran ja kissan silmät hehkuu auton valoissa vihreenä, mutta hirven ja jäniksen selkeesti punaisina?
Jäniksellä voi olla luonnostaankin punaiset silmät. Ja kissan silmät on ainakin todella valoherkät, joten ne ei päästä valoa heijastumaan silmänpohjasta. Tosta hirvestä en osaa sanoa. Ehkä hirven silmät on hitaat?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Eräs ulkomaalainen yhteistyökumppani kutsui jälleen kerran minua etuliitteellä Ms. vaikka sukupuoleni perusteella oikea olisi Mr.
Alkoi sapettamaan oikein kunnolla, kunnes ajattelin että ehkä tuolla ei ole oikeasti mitään väliä.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
burb sanoi:
Eräs ulkomaalainen yhteistyökumppani kutsui jälleen kerran minua etuliitteellä Ms. vaikka sukupuoleni perusteella oikea olisi Mr.
Alkoi sapettamaan oikein kunnolla, kunnes ajattelin että ehkä tuolla ei ole oikeasti mitään väliä.
Mä oon lähinnä yllättynyt, jos ulkomaiset kirjoittaa mun etunimen oikein, suosituimpia muunnoksia on:
Jaako
Jakko
Jaakoo

:nope:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
jaska sanoi:
Mä oon lähinnä yllättynyt, jos ulkomaiset kirjoittaa mun etunimen oikein, suosituimpia muunnoksia on:
Jaako
Jakko
Jaakoo

:nope:
Mun kutsumanimi (Ilari) vääntyy kotimaassakin monesti muotoon Kari tai Harri.
Kerran jopa Mari.
Se oli teini-iässä aika raastavaa... :( :mad: :mad_old: :jaska:
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Hassunhauska sattumus

Heräsin puoli yhdeksän tarkoituksena mennä kansainvälisen liiketoiminnan tenttiin klo 10. Join kahvia, ja luin samalla valuuttariskeiltä suojautumist esimerkiksi termiinien avulla. Ollessani vessassa noin klo 9.08 sain päähäni: Ei vittu, alkaako (alkoiko) tentti jo ysiltä? Alkoihan se, se siitä tentistä sitten. Joulukuussa uusiks.

VITTU.
 
Ylös