Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Makkonen

Guest
Tämäkin vielä...
Rocky 6 tulee
13.10.2005

Sylvester Stallonen tähdittämän Rocky 6 -nyrkkeilyelokuvan filmaukset alkavat joulukuun aikana, uusimmat tiedot kertovat.

Uusimman juoni on ilmeisesti seuraava: Stallonen esittämä nyrkkisankari tekee matalan profiilin paluun, mutta joutuu aika nopeasti hallitsevan mestarin, Mason Dixonin haastajaksi.

Luvassa on tietysti karmea otatus, jossa ei armoa anneta eikä pyydetä. Kaikki edellä kerrottu pitää paikkansa enemmän tai vähemmän.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
JOC sanoi:
Heräsin puoli yhdeksän tarkoituksena mennä kansainvälisen liiketoiminnan tenttiin klo 10. Join kahvia, ja luin samalla valuuttariskeiltä suojautumist esimerkiksi termiinien avulla. Ollessani vessassa noin klo 9.08 sain päähäni: Ei vittu, alkaako (alkoiko) tentti jo ysiltä? Alkoihan se, se siitä tentistä sitten. Joulukuussa uusiks.

VITTU.
Ja tentistä vielä, oisin osannut jopa kysymyksiin vastata tentistä tihkuneiden tietojen perusteella.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
JOC sanoi:
Ja tentistä vielä, oisin osannut jopa kysymyksiin vastata tentistä tihkuneiden tietojen perusteella.
No voi. Minulla oli tapana luetella muille tulevat tärpit ja jättää ne sitten itse lukematta. Hyvin usein tärpit osuivat kohdalleen. :eek:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Melkein kävelin pahki Raimo Sailakseen Kirkkokadun ja Snellmanninkadun kulmassa. Oli niin hämärää ja kiire sateen alta. Vissiin molemmilla.
 

Makkonen

Guest
Onkos kukaan menossa tänään areenalle tsekkamaann Phil Collinsia? Mul ois lippu k.o. konserttiin...
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
JayR sanoi:
Onkos kukaan menossa tänään areenalle tsekkamaann Phil Collinsia? Mul ois lippu k.o. konserttiin...
Mä aattelin mennä. Paljonko pyydät piletistä?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tapasin ensimmäisen ja viimeisen naisen johon olen ollut PIDEMMÄN aikaa ihastunut (ei kuten tavallista kohdallani, että heti 'puuhiin')...

1.kerta: Tapasimme ja meillä synkkasi kuin parhaimmissa hunaja-leffoissa...kertoi sitten alkaneensa juuri seurustella (ja seurustelua kesti 5vuotta)...lähdin paikalta vähin äänin.
2.kerta: Hän oli varattu ja hyökkäsi kaulaani kiinni, malttini piti ja sanoin, että hänellä on mies..rauhoittui.
3.kerta: Tavattiin keikalla ja juttua riitti...miehensä vaan kattoi tosi pahasti minua...lopetin jutustelun
4.kerta: MINÄ olin tapaillut toista tyttöä (tämä sanoi ITSE ettemme seurustele) ja hän oli sinkku, kun hyökkäsi kaulaani kiinni... "tyttökaverini" suuttui ikihyviksi...jonka takia hän lopulta mm jättikin... Oli mennyt kertomaan TÄLLE tytölle, että me seurustelemme ja saisi pitää näppinsä erossa minusta, vaikka itse oli toitottanut minulle etten saisi alkaa luulla häntä tyttökaverikseni (naiset :doubtful: )

Nyt oli 5.kunnon juttutuokio (niitä siunaantunut vähän johtuen seurustelu- ym kuvioistamme peruskoulun jälkeen, mutta aina on synkannut...ja mennyt päin vittua). Nooh... Jutusteltiin aikamme ja mitä tapahtuikaan. Kaverinsa otti kiinni, talutti häntä ja puhui (*supisupi* tuo on se VARATTU mies)...

Olin alkaa huutaa, että mitä helvettiä...mutta pidin suuni kiinni ja aloin nauraa itselleni :eek:

Ehkä saan tämän unelmieni naisen joskus itselleni tai sitten en... kuka näitä tietää?

...niin ja nyt on laskuhumala 3tuopin/4olut-pullon/3dl viinan jälkeen...

Nii ja tää oli tämmöstä känniavautumista. Noooh... Lähden huomenna Tampereelle perkele, kun täällä ei hommat suju. Ehkä tapaan Alpun jonkun sillan alla :confused:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jahas. Televisiosta katosi kuva. HYVÄ MAIKKARI. Enpä tuota vasiten aika-ajoja katsomaan herännytkään. :mad_old:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Täällä on ihan kaunis aamu, vielä. Sadetta lienee tulossa päivemmällä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Leena Luhtanen söpöilee parhaillaan ykkösellä Lauantaiseurassa. :doubtful: Voi hitto, että minua ellottaa hänen ja muutamien muidenkin työnsä ja asemansa puolesta televisiossa olevien naisten tapa koristautua ko. tilanteeseen. Luhtasellakin taas huulet kimaltavat kuin ... :eek: Jotenkin se vie uskottavuutta hänen viestiltään.

Lienen ainoa tämän kannan edustaja, mutta minulla lienee oikeus olla ärsyyntynyt. :eek:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mitäs mitäs, Olgahan suhtautuu yleensä hyvin positiivisesti demarinaisiin. :confused:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Lähtötamineissa tässä... Eilen en saanut mitään muuta kuin pusun RILLEIHINI (oli muuten putsaus ilman Fairya), enkä edes tältä unelmanaiselta, mutta kesälahtelaiselta kuitenkin.. Samperin känniääliö. Olisi edes minua vokotellut puolitutun sijaan, niin olisin voinut unohtaakin, että tapasin jälleen huonoissa merkeissä tuon unelmani :jaska:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
kouvotsvoni sanoi:
Lähtötamineissa tässä... Eilen en saanut mitään muuta kuin pusun RILLEIHINI (oli muuten putsaus ilman Fairya), enkä edes tältä unelmanaiselta, mutta kesälahtelaiselta kuitenkin.. Samperin känniääliö. Olisi edes minua vokotellut puolitutun sijaan, niin olisin voinut unohtaakin, että tapasin jälleen huonoissa merkeissä tuon unelmani :jaska:
Nämä Kouvon jutut voisi koota samaan toikkiin, sitten olisi hupaisaa luettavaa pitkäksi aikaa. Nyt ne hajoaa sinnetänne. Kopion Kouvon seikkailutoikin jutuista voisi sitten postata kihlajais/häälahjaksi. :D
 
Ylös