Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mulla on rieskanpaisto kesken, viisi pellillistä vielä paistamatta.
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Mä puolestani paistan parhaillaaan lettuja.

Outo sanontatapa, paistan puolestani. Ihan kun en itse paistais ja sitten paistan itselleni itseni puolesta :rolleyes:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Vellu sanoi:
Ja taidan ottaa poikkeuksellisesti saunasiiderin.
Mä olin ajatellut et JUST tänään ois tehty jotain kivaa, niin äijä KEHTAA alkaa tosta vaan ryypätä ja KAIKKI mun suunnitelmat meni IHAN pilalle. Miehet on just tollasia, viinalla pilataan AINA kaikki kiva.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Meillä ei enää puhuta jos hankitaan koira. Nykyisin aihe menee kun hankitaan koira :dunno: Tietää minulle enemmän ylimääräistä hommaa kuin muille yhteensä :nope:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Meillä ei enää puhuta jos hankitaan koira. Nykyisin aihe menee kun hankitaan koira :dunno: Tietää minulle enemmän ylimääräistä hommaa kuin muille yhteensä :nope:
Mulla on sulle yks neuvo.

Hommaa ittelles tai jollekin perheenjäsenelles allergia! :ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Moe Szyslak sanoi:
Mulla on sulle yks neuvo.

Hommaa ittelles tai jollekin perheenjäsenelles allergia! :ahem:
Orastavana sellainen löytyy jo kahdesta :( Rajoittaa rotuja. Toki vielä muut kuin minä käyvät testeissä ennen hankintaa. Noissa allergiatesteissä kun ei kuitenkaan testata psyykkistä puolta :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Orastavana sellainen löytyy jo kahdesta :( Rajoittaa rotuja. Toki vielä muut kuin minä käyvät testeissä ennen hankintaa. Noissa allergiatesteissä kun ei kuitenkaan testata psyykkistä puolta :D
Otan osaa.

Voit aloittaa pakkaamaan kimpsusi. :(
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Moe Szyslak sanoi:
Otan osaa.

Voit aloittaa pakkaamaan kimpsusi. :(
Joo. Joka ikinen aamu saan remmin jatkeena juosta pitkin maita ja mantuja. Sama on edessä heti töiden jälkeen ja vielä illalla ennen nukkumaan menoa. Myös kaikki hankinnat mennevät minun resursseista.

Positiivisiakin puolia olen tuosta jo yrittänyt keksiä: saanpahan ainakin perheriidan aikaiseksi kun pitää matkalle lähtiessä miettiä hoitajaa koiralle ja ilmoitan että minähän en sitä halunnut ja muut lupasivat hoitaa kaikki asiat :nope: :thumbfh:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Kaupassa pitää aina koluta koiranruokahyllyt, pannat, kipot jne. jne. Koirien hintoja lueskellaan teksti-tv:stä, huh huh, mitä väsytys taistoa :dunno:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
Joo. Joka ikinen aamu saan remmin jatkeena juosta pitkin maita ja mantuja. Sama on edessä heti töiden jälkeen ja vielä illalla ennen nukkumaan menoa. Myös kaikki hankinnat mennevät minun resursseista.
Arvaas mitä. Saat koirakävelyillä paljon uusia juttukavereita. Saat todella uskollisen ystävän, Saat hyvän syyn olla irti muusta kiireestä ja nauttia ulkoilmasta hyvässä seurassa. Ja tämä tarina on tosi. :ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Arvaas mitä. Saat koirakävelyillä paljon uusia juttukavereita. Saat todella uskollisen ystävän, Saat hyvän syyn olla irti muusta kiireestä ja nauttia ulkoilmasta hyvässä seurassa. Ja tämä tarina on tosi. :ahem:
Tiedän :) Oikeasti. Tämän takia en ole enää jaksanut harata vastaan. Ehkä aika rupeaa hiljalleen olemaan kypsä koiran hankkimiseen ja olen varma että vuoden jälkeen olen onnellinen päätöksestä.
 
Ylös