Kyllä tiukka kapitalisti tulkitsee just niinku itse haluaaRK-62 sanoi:Miten sä nyt onnistuit lukemaan Iisalmenkin Kainuuseen. :thumbfh:
Kyllä tiukka kapitalisti tulkitsee just niinku itse haluaaRK-62 sanoi:Miten sä nyt onnistuit lukemaan Iisalmenkin Kainuuseen. :thumbfh:
Eikös se Kekekin juuri Iisalmessa aikanaan tappanut jonkun vanhuksen kun ajoi Fiatillaan päälle.312T4 sanoi:Siellä kainuussa on reikäpääkuskeja ollut ennenkin, varsinkin Iisalmessa! :nope:
Mä olin ajatellut et JUST tänään ois tehty jotain kivaa, niin äijä KEHTAA alkaa tosta vaan ryypätä ja KAIKKI mun suunnitelmat meni IHAN pilalle. Miehet on just tollasia, viinalla pilataan AINA kaikki kiva.Vellu sanoi:Ja taidan ottaa poikkeuksellisesti saunasiiderin.
OnnittelutOlga sanoi:Koira oksensi lattialle. Kolme 'kasaa'.
Oliko joukossa 'sattumia'?Olga sanoi:Koira oksensi lattialle. Kolme 'kasaa'.
Mulla on sulle yks neuvo.Sam sanoi:Meillä ei enää puhuta jos hankitaan koira. Nykyisin aihe menee kun hankitaan koira :dunno: Tietää minulle enemmän ylimääräistä hommaa kuin muille yhteensä :nope:
Orastavana sellainen löytyy jo kahdesta Rajoittaa rotuja. Toki vielä muut kuin minä käyvät testeissä ennen hankintaa. Noissa allergiatesteissä kun ei kuitenkaan testata psyykkistä puoltaMoe Szyslak sanoi:Mulla on sulle yks neuvo.
Hommaa ittelles tai jollekin perheenjäsenelles allergia! :ahem:
Otan osaa.Sam sanoi:Orastavana sellainen löytyy jo kahdesta Rajoittaa rotuja. Toki vielä muut kuin minä käyvät testeissä ennen hankintaa. Noissa allergiatesteissä kun ei kuitenkaan testata psyykkistä puolta
Joo. Joka ikinen aamu saan remmin jatkeena juosta pitkin maita ja mantuja. Sama on edessä heti töiden jälkeen ja vielä illalla ennen nukkumaan menoa. Myös kaikki hankinnat mennevät minun resursseista.Moe Szyslak sanoi:Otan osaa.
Voit aloittaa pakkaamaan kimpsusi.
Arvaas mitä. Saat koirakävelyillä paljon uusia juttukavereita. Saat todella uskollisen ystävän, Saat hyvän syyn olla irti muusta kiireestä ja nauttia ulkoilmasta hyvässä seurassa. Ja tämä tarina on tosi. :ahem:Sam sanoi:Joo. Joka ikinen aamu saan remmin jatkeena juosta pitkin maita ja mantuja. Sama on edessä heti töiden jälkeen ja vielä illalla ennen nukkumaan menoa. Myös kaikki hankinnat mennevät minun resursseista.
Tiedän Oikeasti. Tämän takia en ole enää jaksanut harata vastaan. Ehkä aika rupeaa hiljalleen olemaan kypsä koiran hankkimiseen ja olen varma että vuoden jälkeen olen onnellinen päätöksestä.Olga sanoi:Arvaas mitä. Saat koirakävelyillä paljon uusia juttukavereita. Saat todella uskollisen ystävän, Saat hyvän syyn olla irti muusta kiireestä ja nauttia ulkoilmasta hyvässä seurassa. Ja tämä tarina on tosi. :ahem: