Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
:thumbup:Sam sanoi:Meillä ei enää puhuta jos hankitaan koira. Nykyisin aihe menee kun hankitaan koira :dunno: Tietää minulle enemmän ylimääräistä hommaa kuin muille yhteensä :nope:
:thumbup:Sam sanoi:Meillä ei enää puhuta jos hankitaan koira. Nykyisin aihe menee kun hankitaan koira :dunno: Tietää minulle enemmän ylimääräistä hommaa kuin muille yhteensä :nope:
Lähden tästä onnellisena omistajana nautitsemaan raikkaasta kahden (2) asteen lämpötilasta. Se piristää mukavasti!Sam sanoi:Tiedän Oikeasti. Tämän takia en ole enää jaksanut harata vastaan. Ehkä aika rupeaa hiljalleen olemaan kypsä koiran hankkimiseen ja olen varma että vuoden jälkeen olen onnellinen päätöksestä.
Onneksi minäkään en ole sokerista enkä ole arka kylmälleOlga sanoi:Lähden tästä onnellisena omistajana nautitsemaan raikkaasta kahden (2) asteen lämpötilasta. Se piristää mukavasti!
Meillä on jo panta valmiina...Mutku sanoi:Kaupassa pitää aina koluta koiranruokahyllyt, pannat, kipot jne. jne. Koirien hintoja lueskellaan teksti-tv:stä, huh huh, mitä väsytys taistoa :dunno:
Tässä taloudessa alkaa mennä jo överiksi: Yksi kerta leikittiin "koiraa" ja sitä sitten ulkoilutettiin ja ruokittiin. Sitten mentiin kouluun ja takas. Taas koiran hoitoa yms. Lopussa paljastui leikin tarkoitus: "Näin minä sitä koiraa sitten hoitaisin" Kieltämättä aika hyvin juonittu...Sam sanoi:Täällähän on oikea epidemia
EhheheRunar ja Kyllikki sanoi:Mä olin ajatellut et JUST tänään ois tehty jotain kivaa, niin äijä KEHTAA alkaa tosta vaan ryypätä ja KAIKKI mun suunnitelmat meni IHAN pilalle. Miehet on just tollasia, viinalla pilataan AINA kaikki kiva.
Sitä paitsi jos jääkaapista on makkara lopussa niin ainahan sä voit Veskun tapaan slaissata siivut 'Mutsin'-murkinasta leivän päälleSam sanoi:Tiedän Oikeasti. Tämän takia en ole enää jaksanut harata vastaan. Ehkä aika rupeaa hiljalleen olemaan kypsä koiran hankkimiseen ja olen varma että vuoden jälkeen olen onnellinen päätöksestä.
Sitä taas on vedetty liikkuvat taakse ja oltu silleen? :nope:312T4 sanoi:Olen isyyslomalla :ahem:
Moe Szyslak sanoi:Sitä taas on vedetty liikkuvat taakse ja oltu silleen? :nope:
Ilmeisesti et koe menettäneesi mitään.Rintintin sanoi:Merkityksetön ilmoitus: En ole katsonut yhtään jaksoa Big Brotherista.
Mä puolestani laitoin eilen uima-altaan pumppua talviteloille, mutta toisaalta sammakkoa en löytäny :nope:Mutku sanoi:Laitoin pihan puropumppua talviteloille ja irroittelin sammakkoa joka oli joutunut imuun :yuck: