Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
Tiedän :) Oikeasti. Tämän takia en ole enää jaksanut harata vastaan. Ehkä aika rupeaa hiljalleen olemaan kypsä koiran hankkimiseen ja olen varma että vuoden jälkeen olen onnellinen päätöksestä.
Lähden tästä onnellisena omistajana nautitsemaan raikkaasta kahden (2) asteen lämpötilasta. Se piristää mukavasti!
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Lähden tästä onnellisena omistajana nautitsemaan raikkaasta kahden (2) asteen lämpötilasta. Se piristää mukavasti!
Onneksi minäkään en ole sokerista enkä ole arka kylmälle :)
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Sam sanoi:
Täällähän on oikea epidemia :D :D :D
Tässä taloudessa alkaa mennä jo överiksi: Yksi kerta leikittiin "koiraa" ja sitä sitten ulkoilutettiin ja ruokittiin. Sitten mentiin kouluun ja takas. Taas koiran hoitoa yms. Lopussa paljastui leikin tarkoitus: "Näin minä sitä koiraa sitten hoitaisin" :D Kieltämättä aika hyvin juonittu...
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä olin ajatellut et JUST tänään ois tehty jotain kivaa, niin äijä KEHTAA alkaa tosta vaan ryypätä ja KAIKKI mun suunnitelmat meni IHAN pilalle. Miehet on just tollasia, viinalla pilataan AINA kaikki kiva.
Ehhehe :)

No en ottanut sitä ite kokonaan.

Takas aiheeseen: Mua ottaa päähän Hannan ulosäänestäminen BB:ssä.

Ja vielä toinen: Toivoisin Katrin (vai mikä sen viimeisen esiintyjän nimi olikaan) menestystä Idolsin semifinaaleissa.
 

Rintintin

Karanteenikapiainen
Liittynyt
28.9.2004
Viestit
753
Merkityksetön ilmoitus: En ole katsonut yhtään jaksoa Big Brotherista.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Tiedän :) Oikeasti. Tämän takia en ole enää jaksanut harata vastaan. Ehkä aika rupeaa hiljalleen olemaan kypsä koiran hankkimiseen ja olen varma että vuoden jälkeen olen onnellinen päätöksestä.
Sitä paitsi jos jääkaapista on makkara lopussa niin ainahan sä voit Veskun tapaan slaissata siivut 'Mutsin'-murkinasta leivän päälle :D
 

Rintintin

Karanteenikapiainen
Liittynyt
28.9.2004
Viestit
753
Minulla on varmaan jonkinmoinen häiriö päässä [missäs muualla?], kun luen syysloman _aina_ isyyslomana.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Joensuuhun selvitty takaisin.

Kolmessa eri baarissa tuli käytyä eilen, tänään vielä tasoittava Rautatieaseman Ale pubista.

Olihan tuolla menoa ja vilskettä ihan sopivasti.

Tajusin menomatkalla, että olen menossa tapaamaan tätä naista neljännen kerran ja joka kerta on kaupunki ollut eri..mut eipähän siinä. Loppujen lopuksi seuraan liittyi 2muutakin Savonlinnan ajoilta tuttua taidelukion tyttöä.. Minulle tehtiin öljyliukoisella tussilla "tatska" ja ja...sit menee vähän haperoksi muistikuvat. Jotain oltiin käyty ainakin danssailemassa. Enkä mennyt yöpymään sen taikkarilaisen luokse minne piti..
Heräsin sit hämmästyksekseni "väärän" tytön kotoa tänään ja sormet haisi pi.....zzalle. Onneksi oli lähtenyt pois sieltä niin sainpahan kerätä itteäni kasaan lähteäkseni pois.

Hyppäsin väärään junaan ja sain 3tuntia odotella Pieksämäellä..ehkä parempi siellä kuin jäädä selittämään jotain eilisistä kuvioistaan, joita ei muista millään.

Perkele! Jyväskylään varmaan suuntautuu seuraava reissu.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
BMW M3 yritti suorittaa koivunkatkaisua tossa meidän vieressä. Koivu kesti Bemari ei. Ja 3 vietiin vielä lanssilla hoitoon.

Toivottavasti EI ollut kaskoa. Oppii kaveri ajamaan nopeammalla aikataululla sillä tavalla. :D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mutku sanoi:
Laitoin pihan puropumppua talviteloille ja irroittelin sammakkoa joka oli joutunut imuun :yuck:
Mä puolestani laitoin eilen uima-altaan pumppua talviteloille, mutta toisaalta sammakkoa en löytäny :nope:
 
Ylös